Morgen gezond weer op.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Daar was ik ook gek op altijdkeek ik ook altijd
Heb ik ook bij Hanneke, heeft niets met haar uiterlijk of kwaliteiten te maken. Soms heb je dat bij een 'BN'er".quote:Op maandag 11 maart 2019 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Hanneke lijkt me een supertof mens,en nog slim ook.
Jaquote:Op maandag 11 maart 2019 21:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nooit meer slapen doet ze ook nog regelmatig.
Ja, ik had het ook fout. Ik bid niet voor bruune boon'n bedoelde ik.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heerlijk, met gekookte aardappelen en een speklap of twee.
Ooh bij DWDD vind ik die Matthijs ook vreselijk maar dat komt altijd door dat: de wereld draait doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Jakkes.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk mens en fijne stem om naar te luisteren.
Dat weet jij dan weer.1 keer per jaar met leuke vrienden was het toch?quote:
En prei?quote:
Dat was altijd leuk om te kijken.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is net zo oud als Sonja Barend. Die is geen schim meer van wat ze was qua scherpte.
Ja zoiets ik weet het ook niet meer precies hoe of wat. Maar ik was iig positief verrast toen ze die ontboezeming deed.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer.1 keer per jaar met leuke vrienden was het toch?
Ik vind Matthijs ook niet prettig.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ooh bij DWDD vind ik die Matthijs ook vreselijk maar dat komt altijd door dat: de wereld draait doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Jakkes.
Ze woont echt in één van de schattigste huisjes van Amsterdam. Check maar uit op Streetview: Weteringstraat 4.quote:
Ik heb een paar zakjes bruine bonen in de vriezer, die mijn pa voor het laatst geoogst had. Heb ze gepoot en ze doen het nog steeds. Heb nu heel veel zakjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook fout. Ik bid niet voor bruune boon'n bedoelde ik.
Bij ons groeide ook alle soorten groente in de tuin. Verser kan je het niet hebben.
Ik vond het ook wel mooi.Nu wil ik weten wanneer ze dat zei.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja zoiets ik weet het ook niet meer precies hoe of wat. Maar ik was iig positief verrast toen ze die ontboezeming deed.
Hella cutequote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft trouwens een prachtig huisje[..]
Ze woont echt in één van de schattigste huisjes van Amsterdam. Check maar uit op Streetview: Weteringstraat 4.
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hella cuteHan als je meeleest adopteer mij pls!!!
Inderdaad een leuk huisje, nou ja huisje, geschatte marktwaarde is tussen de 1.2 en 1.4 miljoenquote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft trouwens een prachtig huisje[..]
Ze woont echt in één van de schattigste huisjes van Amsterdam. Check maar uit op Streetview: Weteringstraat 4.
Ja dat was mooi. Alleen wist ik al dat dat ging gebeuren.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Matthijs ook niet prettig.
Bruine bonen wel, maar dan vooral in chili en vroeger op school op een nat watje in een potje.
Prijs de Heer.quote:
7,50.quote:
https://www.mediacourant.(...)series-te-begrijpen/quote:Op maandag 11 maart 2019 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel mooi.Nu wil ik weten wanneer ze dat zei.
Valt me nog mee.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk huisje, nou ja huisje, geschatte marktwaarde is tussen de 1.2 en 1.4 miljoen
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik heb KKKlansman gezien trouwens viel erg tegen vond hem vrij saai wel
Jaquote:
Helemaal top.Thanks Tilly.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)series-te-begrijpen/
Maar 150 vierkante meter woonoppervlakte! Het is natuurlijk wel Amsterdam.quote:
Even opgezocht hoe het ook wel weer zat.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
7,50.
Deze is dan weer van Herman Finkers,
quote:Gedurende het lied zingt (schreeuwt) Jasperina de Jong "Prijs de Heer!" en "Halleluja!".
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaik baalde ook snap niet dat hij zoveel Oscar nominaties gehad heeft ook
Pfffff,te danken aan de DJ`s /producers.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
BN’ers trots op Nederlandse muziekindustrie.
Zulke huisjes zijn vaak erg kruip door, sluip door, trappetjes, opstapjes, kleine kamertjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar 150 vierkante meter woonoppervlakte! Het is natuurlijk wel Amsterdam.
Met Groenteman in de kast?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:50 schreef TillyB het volgende:
Ik luister ook wel graag naar die Volkskrant podcast van haar zoon Gijs Groenteman, ook al heeft ie een paar onuitstaanbaar irritante trekjes.
Ik ben dan ook nieuwsgierig naar de binnenkant.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zulke huisjes zijn vaak erg kruip door, sluip door, trappetjes, opstapjes, kleine kamertjes.
En de Nederlandse hiphop scene die al jaren leading is in de hitlijsten maar dat wordt weer eens niet benoemd, nee Borsato die het over Zoutelande heeft.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Pfffff,te danken aan de DJ`s /producers.
Oei, dat is minder.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, zit ik net te kijken hoe laat ik morgen naar de fysio moet blijkt dat ik vandaag een afspraak had.
Ja wat een onzin een geript Duits nummer wat kinderlijk vertaald isquote:Op maandag 11 maart 2019 21:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
En de Nederlandse hiphop scene die al jaren leading is in de hitlijsten maar dat wordt weer eens niet benoemd, nee Borsato die het over Zoutelande heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |