Bwhehe, soms, lol.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik gedraag mij soms als een boer en ben vrijgezel.
Jaquote:Op maandag 11 maart 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mappen? Multomappen met Didl erop?
Mijn dochter had die ook en Didl-knuffels, stervensduur die dingen.
Lukt dan alleen als je ook bruune boon'n kent verbouw'n. Anders geen match hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lust geen bruune boon'n.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:34 schreef Marsani het volgende:
[..]
Lukt dan alleen als je ook bruune boon'n kent verbouw'n. Anders geen match hoor.
Ik ook. Goede interviewster. Die kleine interviewtjes met de Ster op het Doek, doet/deed ze ook heel goed.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik keek altijd de Plantage ook vroeger
Je achternaam is toch De Boer.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ook briefpapier of zoiets kwamen er iedere keer nieuwe uitquote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:35 schreef TillyB het volgende:
Niks ontbinden, she’s alive!
[ afbeelding ]
Voornaam Hans.quote:
Ja vind ik ook, en bij DWDD ook scherp zatquote:Op maandag 11 maart 2019 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ook. Goede interviewster. Die kleine interviewtjes met de Ster op het Doek, doet/deed ze ook heel goed.
Heerlijk, met gekookte aardappelen en een speklap of twee.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Marsani het volgende:
[..]
Laat maar dan.Het lekkerste eten dat bestaat.
Dat meen je niet? Hanneke lijkt me een supertof mens,en nog slim ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee, Hanneke is wat moois, eng mens vind ik het, ben er haast allergisch voor.
Leuk mens en fijne stem om naar te luisteren.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, en bij DWDD ook scherp zat
Ze is net zo oud als Sonja Barend. Die is geen schim meer van wat ze was qua scherpte.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Groenteman.quote:
Nou gelukkig heeft ze nog meer fan'squote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk mens en fijne stem om naar te luisteren.
Inderdaad! Of Chili van maken of gewoon zo met boter en knoflook.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heerlijk, met gekookte aardappelen en een speklap of twee.
Daar was ik ook gek op altijdquote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is net zo oud als Sonja Barend. Die is geen schim meer van wat ze was qua scherpte.
Nooit meer slapen doet ze ook nog regelmatig.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |