Gezondheid.quote:
Jij bent in de war met Tineke. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Tineke!quote:
Is ze ook, vreselijk vervelend zelfs.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze ziet er sinds ze afgevallen ook uit alsof ze aan het ontbinden is, maar dat terzijde, vind het gewoon een vervelend mens...
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik ben wel fan van Hanneke ook luister er graag naar
Ik weet niet eens wie het is en dat zal wel een reden hebben.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:29 schreef Marsani het volgende:
Ik vind eigenlijk Yvon Jaspers de ergste qua irritatie. Zo'n kirrend kindvrouwtje. Ze is niet lelijk dat niet.
Tineke toen met haar biodynamischerechtsdraaiende armbanden. Oplichster.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent in de war met Tineke. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 Tineke!
Boer zoekt vrouw. Wilde ooit een boer en keek er naar en dacht: laat maar zitten dan.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is en dat zal wel een reden hebben.
Mappen? Multomappen met Didl erop?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh verrek jaheb ik nog op zolder ook mappen vol
Ik gedraag mij soms als een boer en ben vrijgezel.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:31 schreef Marsani het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw. Wilde ooit een boer en keek er naar en dacht: laat maar zitten dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |