Klopt bij mij wel, ik denk dat ik veel knapper ben dan op foto's die van mij gemaakt zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Raar want ze zijn best mooi, je ziet jezelf altijd anders dan dat je bent schijnbaar
Dus ik zie er knapper uit als ik geschilderd wordt?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Raar want ze zijn best mooi, je ziet jezelf altijd anders dan dat je bent schijnbaar
Ja ik ook ik vind alle foto's vreselijk altijdquote:Op maandag 11 maart 2019 21:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Klopt bij mij wel, ik denk dat ik veel knapper ben dan op foto's die van mij gemaakt zijn.Dan denk ik: Yooo, next.
quote:
Die tweede is heel lelijk, inderdaad net alsof ze onder de levervlekken zit.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ze denkt telkens dat ze onder de botox zit op die schilderijen want ze had een heel ander beeld van zichzelf. Die tweede schrok ik ook wel van, onder de ouderdomsvlekken leek het wel.
Schilders kunnen het dus ook niet mooier maken dan het is.quote:
Jij niet,dat is onmogelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus ik zie er knapper uit als ik geschilderd wordt?
Dat was het grappige ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze denken dat ik Botox gebruik, Hanneke groentenman is dat niet zo dan?
Ik vind nummer 1 en 3 best mooi, maar Tjitske ziet zichzelf waarschijnlijk heel anders.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schilders kunnen het dus ook niet mooier maken dan het is.
Yep.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind nummer 1 en 3 best mooi, maar Tjitske ziet zichzelf waarschijnlijk heel anders.
Leuk mens vind ik het wel.
Lippen op 1 waren wel te groot. Ik vind Tjiske knap. Een leuk koppie.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind nummer 1 en 3 best mooi, maar Tjitske ziet zichzelf waarschijnlijk heel anders.
Ja vind ik ook heel eerlijkquote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou om die vlektyfus te schilderen zou best ook wel moeilijk zijn. Of ben ik nu te ruig?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:18 schreef Deisyy het volgende:
"Ongelooflijk knap en goed geschilderd" over nummer 2
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze denken dat ik Botox gebruik, Hanneke groentenman is dat niet zo dan?
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:19 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou om die vlektyfus te schilderen zou best ook wel moeilijk zijn. Of ben ik nu te ruig?
Het is ook super grappigquote:Op maandag 11 maart 2019 21:19 schreef TillyB het volgende:
[..]Hanneke moest ook lachen om haar reactie
Hetzelfde hier, ik weet niet waarom maar vind haar onaangenaam.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nee, Hanneke is wat moois, eng mens vind ik het, ben er haast allergisch voor.
Is een gevoel.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hetzelfde hier, ik weet niet waarom maar vind haar onaangenaam.
Ooh jakkes. De mannelijke variant is Henk Westbroek, maar dan bij zijn stem, zo extreem zalvend. Ik krijg er echt neigingen van om van het balkon te springen, als ik die had.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ik ben wel fan van Hanneke ook luister er graag naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |