Nee veel partijen zitten meer in het midden tegen Rechts aan, alleen de SP is nog echt Links denk ikquote:Op maandag 11 maart 2019 22:45 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zo raar. Politiek gezien dan. Of bedoelde je dat niet, mijn reactie was wel dat ik dat eruit begreep.
Ik vind dat in Nederland geen links en rechts meer is. Jullie wel? Ja ok, extreme opvattingen die uitgebeeld worden door one-liners, maar dat is om kiezers te trekken vrees ik.
Wat vindt je van het kookprogramma? Daar ging de vraag om.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:45 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zo raar. Politiek gezien dan. Of bedoelde je dat niet, mijn reactie was wel dat ik dat eruit begreep.
Ik vind dat in Nederland geen links en rechts meer is. Jullie wel? Ja ok, extreme opvattingen die uitgebeeld worden door one-liners, maar dat is om kiezers te trekken vrees ik.
Jouw schuld.quote:
Ja maar toen kon je ze nog niet streamen vanaf je mobiel, sinds een aantal jaar is er een podcast revival. Je hoeft ze niet meer te downloaden of op te slaan/verplaatsen naar een ipod. Gewoon klik klik klaar.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:52 schreef chufi het volgende:
Podcasts was toch hip 15 jaar geleden of zo ?
Ik dacht dat ik in de verte onweer hoorde. Maar dat was dus Tilly.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
TillyBoos, wil je niet meemaken. Ook niet een beetje
Ooh niks, ik kook zelf wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat vindt je van het kookprogramma? Daar ging de vraag om.
https://podcastluisteren.nl/pod/Rewindquote:Op maandag 11 maart 2019 22:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar toen kon je ze nog niet streamen vanaf je mobiel, sinds een aantal jaar is er een podcast revival. Je hoeft ze niet meer te downloaden of op te slaan/verplaatsen naar een ipod. Gewoon klik klik klaar.
Ik heb een potkast altijd al raar gevonden.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:54 schreef chufi het volgende:
Nou fijn voor jullie.. ik vond er toen al niets aan en nu waarschijnlijk ook niet
quote:Op maandag 11 maart 2019 22:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.nl/pod/Rewind
Deze zijn ook mooi.
klikken en nada ...quote:Op maandag 11 maart 2019 22:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://podcastluisteren.nl/pod/Rewind
Deze zijn ook mooi.
Vroeger leerde je om die zelf te plakken.quote:
Snap ik ouwe.quote:
Vroeger schoten ze met pijl en boog.quote:Op maandag 11 maart 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger leerde je om die zelf te plakken.
Vroeger scheet je nog op een houten doos in een gat.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vroeger schoten ze met pijl en boog.
Madness vond ik nou echt muziek van leuk als je een feestje hebt.quote:
Jaaa! Grappig maar oppervlakkig en daarom leuk.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Madness vond ik nou echt muziek van leuk als je een feestje hebt.
Het was simpele muziek maar het had wat.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:05 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jaaa! Grappig maar oppervlakkig en daarom leuk.
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was simpele muziek maar het had wat.
Ik vond het als tiener leuker dan die Spandue Ballet. Want van hun Gold werd ik meer ijzer of zo. In ieder geval niet heel sprankelend. Depri muziek.quote:
Ja, zemel nummer.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vond het als tiener leuker dan die Spandue Ballet. Want van hun Gold werd ik meer ijzer of zo. In ieder geval niet heel sprankelend. Depri muziek.
Daar heb ik ook nooit wat aan gevonden.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik vond het als tiener leuker dan die Spandue Ballet. Want van hun Gold werd ik meer ijzer of zo. In ieder geval niet heel sprankelend. Depri muziek.
Die doen Nordic Walken.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt het geen nederlandse langlauf?
alleen lange tenenquote:Op maandag 11 maart 2019 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Niet op topnivoquote:Op maandag 11 maart 2019 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Neeh.quote:
Ja deze!quote:Op maandag 11 maart 2019 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Als je in bad wil: staat in de gang heur.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:20 schreef Marsani het volgende:
Douchen morgen weer een idioot lange dag. Tot zo, denk ik.
Dat vind ik zo'n mooi nummer.quote:
Whahaha, ja echt. Maar hier heb ik geen bad, gewoon een douche en wil ook geen bad. Ga je hooguit tien keer per jaar in.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je in bad wil: staat in de gang heur.
Ik ook!quote:Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n mooi nummer.
Zaadnummer.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n mooi nummer.
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Whahaha, ja echt. Maar hier heb ik geen bad, gewoon een douche en wil ook geen bad. Ga je hooguit tien keer per jaar in.
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je in bad wil: staat in de gang heur.
Ik heb een bad en het is waar wat je zegt. Maar wel lekker dat het kan.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Whahaha, ja echt. Maar hier heb ik geen bad, gewoon een douche en wil ook geen bad. Ga je hooguit tien keer per jaar in.
quote:
Als je dan maar niet denkt dat je daarmee The top of the world bent.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:26 schreef sacha het volgende:
nou zal ik de Carpenters dan maar opzetten
Van die CD heb ik een klok gemaakt bij mijn ouders.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:26 schreef sacha het volgende:
nou zal ik de Carpenters dan maar opzetten
quote:
Wat the neuk is dat zeg.quote:
Ga je nu dit afzeiken?quote:
Heeft jaren op 1 gestaan in de Friese top 100.quote:
Echt iets voor die eend ookquote:Op maandag 11 maart 2019 23:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heeft jaren op 1 gestaan in de Friese top 100.
Gurbe? Zo zou ik mijn goudvis nog niet eens noemen.quote:
Deze mag ook.quote:
Steek die onderontwikkelde provincies toch eens af en geef ze aan Duitsland ofzo.quote:
Dat zijn wel de enige provincies die trots zijn op hun geaardheidquote:Op maandag 11 maart 2019 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Steek die onderontwikkelde provincies toch eens af en geef ze aan Duitsland ofzo.
quote:Op maandag 11 maart 2019 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Steek die onderontwikkelde provincies toch eens af en geef ze aan Duitsland ofzo.
Nou straks die blokkeer friezen voor je deurquote:Op maandag 11 maart 2019 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, Badeendje maakt vrienden hierquote:Op maandag 11 maart 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou straks die blokkeer friezen voor je deur
Ach ze zijn daar nog altijd net iets minder erg dan eilandbewoners.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Badeendje maakt vrienden hier
Ben je niet meer verliefd op sacha?quote:Op maandag 11 maart 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ze zijn daar nog altijd net iets minder erg dan eilandbewoners.
Geen kwaad woord over ons kabbelSas.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach ze zijn daar nog altijd net iets minder erg dan eilandbewoners.
Dat kan ik niet zeggen want dan wordt de rest jaloers.quote:Op maandag 11 maart 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je niet meer verliefd op sacha?
Dat valt best mee, denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen want dan wordt de rest jaloers.
Leuk nummer.quote:
haha 4 Meisjes kijken in Cinema do Lider geen vrouwenfilmquote:Op maandag 11 maart 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
gaat lekker .... en dat omdat er een fysiosessie gemist is ....
Ja wel eens gezienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
haha 4 Meisjes kijken in Cinema do Lider geen vrouwenfilm
BAD BOYS 1995 kenn je?
Leuke film.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
haha 4 Meisjes kijken in Cinema do Lider geen vrouwenfilm
BAD BOYS 1995 kenn je?
Doet mij denken aan Blue Streak, ken jij die?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |