Ja, is dat vreemd? Want ik heb precies hetzelfde.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kracht en soepelheid zijn duidelijk minder t.o.v. mijn linkerbeen, dat is al jaren zo. En dat is vreemd, want ik ben rechtshandig/benig.[..]
Je zou verwachten dat ons rechterbeen sterker zou zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, is dat vreemd? Want ik heb precies hetzelfde.
Nee, rechts is dan beter in fijne motoriek, maar wel gevoeliger. Links is dan sterker omdat je er vaker op staat (standbeen) en beter in schokken opvangen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ons rechterbeen sterker zou zijn
Niet miepen...quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat een baggerweer zeg. Hardlopen is niet leuk meer zo. Ik ga altijd s'ochtends vroeg rond 06:00, maar dan is het echt ijs en ijskoud met die wind en regen.
Als je het koud hebt loop je niet hard genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat een baggerweer zeg. Hardlopen is niet leuk meer zo. Ik ga altijd s'ochtends vroeg rond 06:00, maar dan is het echt ijs en ijskoud met die wind en regen.
Niet alles hoeft toch hard.. BIj een goede lange duurloop moet ik me vaak echt warm aankleden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je het koud hebt loop je niet hard genoeg.
Vandaar de PI, het was niet al te serieus bedoeldquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niet alles hoeft toch hard.. BIj een goede lange duurloop moet ik me vaak echt warm aankleden.
Waarom afgelast?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:19 schreef DeLuna het volgende:
Marathon van Tilburg is afgelast. Doet Guard daar de testlopen oid niet voor?
Okee. Ik begreep juist dat het dominante been zich het meest ontwikkelt qua kracht. Ik zal het nog eens navragenquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:28 schreef Frsh het volgende:
[..]
Nee, rechts is dan beter in fijne motoriek, maar wel gevoeliger. Links is dan sterker omdat je er vaker op staat (standbeen) en beter in schokken opvangen.
Ik ben ook rechts. Als ik blessures heb dan is het altijd rechts (afgelopen jaren: knie, peesplaat, doorgezakt middenvoetsbeentje)
Ik ben geen fysio. Ben benieuwd naar het antwoord van iemand die er voor geleerd heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Okee. Ik begreep juist dat het dominante been zich het meest ontwikkelt qua kracht. Ik zal het nog eens navragen
Ja nu dus niet meerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:19 schreef DeLuna het volgende:
Marathon van Tilburg is afgelast. Doet Guard daar de testlopen oid niet voor?
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:49 schreef Quoi het volgende:
Ik was een middelmaat tijdens de testloop afgelopen week, maar blijk nu toch als enige direct door te mogen stromen naar de gevorderden. Even geinformeerd en het klopte. Aan de rondetijden te zien en gezien mijn ervaring vonden ze wel dat dat kan. Voel me vereerdEn nu niet te hard van stapel lopen.
SPOILER: de Hoka One One ElevonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:55 schreef hatsaflats het volgende:
Lekker Q, weer helemaal op de goede weg!
Ik heb zojuist de allerlelijkste duurloopschoenen ooit gekocht.Die ziet er inderdaad heel eh.., bijzonder uit.SPOILER: de Hoka One One ElevonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat maakt niks uit, als hij maar lekker loopt. Ik heb de meest bijzondere kleurcombinaties ook al gehad.
Phoe, dat laatste is zwaarder dan die sub3quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:12 schreef Corniel het volgende:
Quoi Is Back
En beloof bij deze aan een ieder dat ik Zwabber van de nodige mentale steun zal voorzien, en zonder weerwoord zijn klaagzangen zal aanhoren.
Ik vind het echt geen porem, maar ze zaten veruit het best van de 7 paar die ik heb geprobeerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:51 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad heel eh.., bijzonder uit.
Maar dat maakt niks uit, als hij maar lekker loopt. Ik heb de meest bijzondere kleurcombinaties ook al gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:54 schreef wyccie het volgende:
Je hebt van alle Hoka's ook nog eens de lelijkste zolen. Gefeliciteerd.![]()
Ik heb nu neutrale, onopvallende schoenen:Jeetje, ik loop nog steeds op Triumph ISO 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:54 schreef wyccie het volgende:
Je hebt van alle Hoka's ook nog eens de lelijkste zolen. Gefeliciteerd.![]()
Ik heb nu neutrale, onopvallende schoenen:Ja, die zien er een stuk beter uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zien volgens mij bijna alle schoenen er wel beter uit![]()
Fijn is dat altijd.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Ook wel fijn dat het ongeveer twee minuten na thuiskomst droog was buiten
En die geile buienapp zei dat ik nog een goed uur had voor het begon te regenen, wat natuurlijk prima was met mijn geplande 6km in gedachten.quote:
Ja, buienradar klopt regelmatig geen reetje van. Regelmatig als ik op de fiets de kinderen naar school wil brengen blijkt het toch keihard te gaan plensen als je net de straat uit bent.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En die geile buienapp zei dat ik nog een goed uur had voor het begon te regenen, wat natuurlijk prima was met mijn geplande 6km in gedachten.
Lastig. Een beetje regen vind ik eigenlijk wel lekker, zo heb ik deze week gemerkt, maar er is een verschil tussen een beetje regen (koelt lekker af, houdt je goed fris) en de halve wereldwatervoorraad die op je dak valt.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, buienradar klopt regelmatig geen reetje van. Regelmatig als ik op de fiets de kinderen naar school wil brengen blijkt het toch keihard te gaan plensen als je net de straat uit bent.
Nu geeft hij ook aan dat het niet gaat regenen terwijl ik toch flink zwarte wolken zieEn ik wil 10 km gaan lopen.
Precies, regen vind ik ook minder erg dan harde wind in je bakkes. Daar ben ik wel even klaar mee.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lastig. Een beetje regen vind ik eigenlijk wel lekker, zo heb ik deze week gemerkt, maar er is een verschil tussen een beetje regen (koelt lekker af, houdt je goed fris) en de halve wereldwatervoorraad die op je dak valt.
Hoewel de douche na afloop wel extra lekker is.
quote:Op zondag 17 maart 2019 22:21 schreef wyccie het volgende:
Vandaag wederom de Stevensloop triple gedaan. Minder heroisch dan vorig jaar, want 10 graden warmer en iets minder wind. Nog een voordeel dit jaar is dat de start iets dichter bij de finish was geplaatst en ik me dus iets minder hoefde te haasten tussen de afstanden door.
Guppy, Bosman81 en McTwente liepen ook mee, zij deden resp. de 5, 10 en HM. Ook nu dus weer een fijn wisselteam.
Bij de 5 was ik snel gestart. Die was daarom ook erg zwaar, en dan aan het eind ook nog eens de Voerweg omhoog.Maar gelukkig ging dat snel voorbij. Zelfs nog iets sneller gelopen dan vorig jaar. Niet omdat ik nu sneller ben, maar vooral omdat er minder wind stond. Toch ben ik wel blij dat het zo goed ging.
Daarna heel even uithijgen en me door de meute heen dringen op weg naar het eerste startvak, om weer door te gaan met de 10k. Die ging heel erg lekker, nergens echt zwaar gehad. Ja, misschien toen na 2k de regen wel heel pijnlijk aanvoelde, want het werd een hagelbui. Daarna scheen de zon en droogde ik weer een beetje op, maar op 7k kreeg ik weer een kleine hagelbui. Gelukkig nu naar de finish zonder de Voerweg. Vlak voor de finish nog wel een loper van de grond geraapt die niet meer op zijn benen kon blijven staan. Hoop dat het goed met hem gaat.
Ook de 10 heb ik sneller gelopen dan vorig jaar. Het beste is nog wel het goede gevoel hierbij.
Vervolgens dus heel even bijkomen voor de HM. Die kon ik lekker rustig aan doen, maar begon ik weer iets te hard omdat ik met McTwente startte. Ik bleef toch nog wat te lang achter hem hangen, maar hij wilde een sub2 lopen, dus liep hij steeds meer voor me uit. Ondertussen merkte ik halverwege al dat het op raakte. Het werd zwaarder en zwaarder en zwaarder. Die dijkjes op waren een marteling. Aan het eind was ik bijna aan het schuifelen, voetje voor voetje. Poeh, ik had het zwaar, werd chagrijnig. En dan het stuk tussen 17 en 18 weer op de dijk met volle wind tegen. Ik wįs al kapot.Na de Waalbrug kreeg ik ook nog eens steeds krampscheutjes in de kuiten. Gelukkig kreeg ik die er wel uit gelopen, want op het laatste stuk wilde ik nog wel ietsje meer snelheid maken. Fijn om mijn supportteam daar te zien!
Wat was ik blij dat het erop zat. Na even op een bankje voor dood te hebben gelegen kwam een oude vrouw me vragen hoe het ging.![]()
Gelukkig kreeg ik gauw mijn warme kleren van Guppy en hebben we daarna nog een 80-jarige zien binnenkomen die zijn 55e HM liep. En wat zag hij er nog jong en fit uit!
Oh, de foto's stonden gelijk al op de site/app. Wat een superorganisatie is de 7H toch!
En heldin Miranda Boonstra, 46 jaar, werd 1e op de 10.![]()
Oorzaak?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 06:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh shit... Voelde m'n knie gisteren tijdens het lopen af en toe al zeuren, maar nu is elke stap echt een hel om te zetten. Tis de buitenkant van m'n knie, lijkt wel een pees of een zenuw.. Iemand een idee wat het kan zijn?
Edit: op internet kom ik al gauw op op een lopersknie. De symptomen komen volledig overeen met wat ik voel. Klotezooi
Geen idee. Heb niet het idee dat ik extreem hard train de laatste tijd. Ik ga wel steeds iets sneller, maar dat hoort bij progressie.quote:
Ik heb me niet bezig gehouden met PR's, maar moest gewoon keihard lopen om op tijd terug te zijn voor de start van de volgende afstand. En die PR's zijn sowieso uit een ver verleden.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik weet dat jij nooit tijden noemt Wyccie, maar hoeveel minuten boven je PR's loop je nou die 3 afstanden? Hoe voelen de poten vandaag?
Jij bent ook een jonge hondquote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:56 schreef Quoi het volgende:
Ha, ik ging meedoen met een training vanuit werk, voor of de Singelloop of de Marathon Leiden. Zoals al een beetje voor gevreesd ging het erg hard. Maar wel toffe intervaltraining. Jonge-honden-gehalte was erg hoog, dus trainings-effect nihil, want te hard. Maar je bent weer even lekker buiten
Trainingseffect kan dan juist heel groot zijn. Je moet niet alle trainingen ‘te hard’ doen, maar een tempoloop op zijn tijd kan juist enorm goed zijn, dus wat dat betreft handig als je af en toe gedwongen moet bijblijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:56 schreef Quoi het volgende:
Ha, ik ging meedoen met een training vanuit werk, voor of de Singelloop of de Marathon Leiden. Zoals al een beetje voor gevreesd ging het erg hard. Maar wel toffe intervaltraining. Jonge-honden-gehalte was erg hoog, dus trainings-effect nihil, want te hard. Maar je bent weer even lekker buiten
Gevondenquote:Op woensdag 20 maart 2019 08:16 schreef DeLuna het volgende:
https://www.hardloopsupporter.nl/nl/
Voor wie al nieuwsgierig is naar zijn startnummer in Rotterdam, vul je naam in..
Yes! Heb gewoon 2 keer mijn geluksgetal in mijn startnummer!!quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:16 schreef DeLuna het volgende:
https://www.hardloopsupporter.nl/nl/
Voor wie al nieuwsgierig is naar zijn startnummer in Rotterdam, vul je naam in..
666666?quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Yes! Heb gewoon 2 keer mijn geluksgetal in mijn startnummer!!![]()
#ditkannietmeerfoutgaan
Ik ben nog steeds in shock.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:17 schreef Zwabberhark het volgende:
BTW, ik heb dit weekend voor het eerst moblo en d'n Wolf gezien terwijl we niet gingen hardlopen. Heel gezellig, maar ook even wennen.
Dit is eng. Je werkt toch niet in Emmen hequote:Op woensdag 20 maart 2019 18:36 schreef Barbewire het volgende:
Op 7 april, 4 mijl van Emmen, met waarschijnlijk een start in het eerste of tweede vak.
Ook op 7 april, de 8 mijl van Emmen (via mijn werk).
En 14 april, 10 mijl bij de Cascaderun in Hoogeveen (via mijn werk).
Via het werk moet ik nog wel even navragen, als er interesse is.
Denk een combinatie van dingen. Ik had ongeveer 2 weken niet gelopen en de 2 weken erna wilde ik waarschijnlijk te snel gaan, qua tempo, om goed voor te bereiden voor april, helaas. En door een oude voetbalblessure was dat been al minder, maar blijkbaar is het slechter dan ik dacht met dat been.quote:Op woensdag 20 maart 2019 20:10 schreef indepoeier het volgende:
Barbewire, balen zeg! Had je snel je trainingsvolume of -intensiteit verhoogd? Of is er niet een logische verklaring voor je overbelasting?
Ik heb misschien wel interesse voor de Cascaderun. Ik overwoog al hem te lopen in de voorbereiding naar de marathon, maar zag dat de inschrijving nu al dicht is...
Nog beter, ik woon erquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dit is eng. Je werkt toch niet in Emmen he
Dat niet nee, het eindigt wel op een A, maar er zijn zoveel bedrijven die met een A beginnenquote:Op donderdag 21 maart 2019 17:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je werkt niet toevallig bij een bedrijf wat begint met een A?
Ah ok. Ik werk ook in Emmen en vanuit ons bedrijf worden precies dezelfde wedstrijden geregeld.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:51 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Dat niet nee, het eindigt wel op een A, maar er zijn zoveel bedrijven die met een A beginnen
quote:Landgoed Twente Arrangement
– Duo startbewijs
– Ontvangst koffie/thee/cappuccino
– 2 overnachtingen in een Deluxe Large kamer
– Uitgebreid ontbijtbuffet
Per persoon ja. Maar als je de 55 euro van de LTM eraf haalt, is het nog steeds 110 euro p.p. voor 2 nachten in een hotel met ontbijt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:19 schreef xzaz het volgende:
https://landgoedtwentemar(...)0-duo-startbewijzen/
¤165,-
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |