abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 maart 2019 @ 22:12:54 #101
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_185637647
Quoi Is Back *O*

En beloof bij deze aan een ieder dat ik Zwabber van de nodige mentale steun zal voorzien, en zonder weerwoord zijn klaagzangen zal aanhoren. :D
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  vrijdag 15 maart 2019 @ 22:53:27 #102
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185638711
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 17:49 schreef Quoi het volgende:
Ik was een middelmaat tijdens de testloop afgelopen week, maar blijk nu toch als enige direct door te mogen stromen naar de gevorderden. Even geinformeerd en het klopte. Aan de rondetijden te zien en gezien mijn ervaring vonden ze wel dat dat kan. Voel me vereerd O+ En nu niet te hard van stapel lopen.
*O* ^O^
!!! Go 49-ers !!!
pi_185646892
Lekker Q, weer helemaal op de goede weg!

Ik heb zojuist de allerlelijkste duurloopschoenen ooit gekocht.

SPOILER: de Hoka One One Elevon
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185648533
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 10:55 schreef hatsaflats het volgende:
Lekker Q, weer helemaal op de goede weg!

Ik heb zojuist de allerlelijkste duurloopschoenen ooit gekocht.

SPOILER: de Hoka One One Elevon
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ziet er inderdaad heel eh.., bijzonder uit.

Maar dat maakt niks uit, als hij maar lekker loopt. Ik heb de meest bijzondere kleurcombinaties ook al gehad.
pi_185648644
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2019 22:12 schreef Corniel het volgende:
Quoi Is Back *O*

En beloof bij deze aan een ieder dat ik Zwabber van de nodige mentale steun zal voorzien, en zonder weerwoord zijn klaagzangen zal aanhoren. :D
Phoe, dat laatste is zwaarder dan die sub3
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_185648743
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 12:51 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Die ziet er inderdaad heel eh.., bijzonder uit.

Maar dat maakt niks uit, als hij maar lekker loopt. Ik heb de meest bijzondere kleurcombinaties ook al gehad.
Ik vind het echt geen porem, maar ze zaten veruit het best van de 7 paar die ik heb geprobeerd.

Eerste rondje was alleen nog niet ontzettend positief. Na een paar km last van m'n voeten, maar het kan ook gewoon even moeten wennen. Hopelijk voelen ze morgen in de duinen beter.
pi_185653856
Je hebt van alle Hoka's ook nog eens de lelijkste zolen. Gefeliciteerd. :+

Ik heb nu neutrale, onopvallende schoenen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator zaterdag 16 maart 2019 @ 19:02:33 #108
155227 crew  Guppy
dus
pi_185653975
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 18:54 schreef wyccie het volgende:
Je hebt van alle Hoka's ook nog eens de lelijkste zolen. Gefeliciteerd. :+

Ik heb nu neutrale, onopvallende schoenen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, ik loop nog steeds op Triumph ISO 2 :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_185654209
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 18:54 schreef wyccie het volgende:
Je hebt van alle Hoka's ook nog eens de lelijkste zolen. Gefeliciteerd. :+

Ik heb nu neutrale, onopvallende schoenen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die zien er een stuk beter uit!

Nu zien volgens mij bijna alle schoenen er wel beter uit :+
pi_185666932
Eindelijk wat minder wind vandaag, ben daar wel even klaar mee. Straks weer een rondje lopen.

Zit alleen in een beetje een dipje met lopen, lijkt geen progressie in te zitten en blijf wat hangen op dezelfde tijden en soms zelfs slechter :{
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 maart 2019 @ 11:10:34 #111
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185667002
Minder wind, maar bij mijn rondje van 6km keek ik de eerste 2km al regelmatig angstvallig achterom (richting huis), want daar kwam toch wel iets héél donkers aan...en ja hoor, op de terugweg een klein kwartier lang he-le-maal de pestpleuris geregend _O-

Ook wel fijn dat het ongeveer twee minuten na thuiskomst droog was buiten :)

Wel mijn weekrecord van 23km opgehoogd naar 28km en het ging weer prima.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185667090
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:10 schreef heywoodu het volgende:
Ook wel fijn dat het ongeveer twee minuten na thuiskomst droog was buiten
Fijn is dat altijd.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 maart 2019 @ 11:17:23 #113
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185667107
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:16 schreef Tem het volgende:

[..]

Fijn is dat altijd.
En die geile buienapp zei dat ik nog een goed uur had voor het begon te regenen, wat natuurlijk prima was met mijn geplande 6km in gedachten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185667216
quote:
8s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En die geile buienapp zei dat ik nog een goed uur had voor het begon te regenen, wat natuurlijk prima was met mijn geplande 6km in gedachten.
Ja, buienradar klopt regelmatig geen reetje van. Regelmatig als ik op de fiets de kinderen naar school wil brengen blijkt het toch keihard te gaan plensen als je net de straat uit bent.

Nu geeft hij ook aan dat het niet gaat regenen terwijl ik toch flink zwarte wolken zie :( En ik wil 10 km gaan lopen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 maart 2019 @ 11:26:10 #115
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185667249
quote:
15s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:24 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, buienradar klopt regelmatig geen reetje van. Regelmatig als ik op de fiets de kinderen naar school wil brengen blijkt het toch keihard te gaan plensen als je net de straat uit bent.

Nu geeft hij ook aan dat het niet gaat regenen terwijl ik toch flink zwarte wolken zie :( En ik wil 10 km gaan lopen.
Lastig. Een beetje regen vind ik eigenlijk wel lekker, zo heb ik deze week gemerkt, maar er is een verschil tussen een beetje regen (koelt lekker af, houdt je goed fris) en de halve wereldwatervoorraad die op je dak valt.

Hoewel de douche na afloop wel extra lekker is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185667289
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Lastig. Een beetje regen vind ik eigenlijk wel lekker, zo heb ik deze week gemerkt, maar er is een verschil tussen een beetje regen (koelt lekker af, houdt je goed fris) en de halve wereldwatervoorraad die op je dak valt.

Hoewel de douche na afloop wel extra lekker is.
Precies, regen vind ik ook minder erg dan harde wind in je bakkes. Daar ben ik wel even klaar mee. :+
  Forum Admin zondag 17 maart 2019 @ 12:25:22 #117
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_185668165
Mijn geplande droge 10km werd ook bruut onderbroken door een bui. Gelukkig had ik ook weer last van blaren en harde tegenwind. Je moet iets op zondag hè.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_185668722
Buienradar had bij mij een een goede 2 uur droog voorspeld. Ik stap uit de bus in Amersfoort en toen voelde ik de bui al hangen. En juist ja in de eerste 10 min had ik niet alleen keiharde regen maar ook nog een hagelbui! Toen had ik nog 75 min te gaan. Gelukkig was het tussendoor droog waardoor ik niet totaal verkleumd ben aangekomen. :D
  Redactie Sport zondag 17 maart 2019 @ 13:31:42 #119
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_185669486
Laatste lange duurloop is klaar :o

Ik heb echt alle weertypes gezien. Zon, wind, regen, hagel :') nog net geen sneeuw.

Nog maar 3 weken te gaan, gaat echt snel nu :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 17 maart 2019 @ 19:30:29 #120
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_185677105
Ik heb vanmiddag een stukje meegelopen met een vriendin die de heuvelland marathon liep. Wat een mooi parcours tussen de blubber en hagel door O+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_185680476
Vandaag wederom de Stevensloop triple gedaan. Minder heroisch dan vorig jaar, want 10 graden warmer en iets minder wind. Nog een voordeel dit jaar is dat de start iets dichter bij de finish was geplaatst en ik me dus iets minder hoefde te haasten tussen de afstanden door.

Guppy, Bosman81 en McTwente liepen ook mee, zij deden resp. de 5, 10 en HM. Ook nu dus weer een fijn wisselteam. :)

Bij de 5 was ik snel gestart. Die was daarom ook erg zwaar, en dan aan het eind ook nog eens de Voerweg omhoog. }:| Maar gelukkig ging dat snel voorbij. Zelfs nog iets sneller gelopen dan vorig jaar. Niet omdat ik nu sneller ben, maar vooral omdat er minder wind stond. Toch ben ik wel blij dat het zo goed ging.

Daarna heel even uithijgen en me door de meute heen dringen op weg naar het eerste startvak, om weer door te gaan met de 10k. Die ging heel erg lekker, nergens echt zwaar gehad. Ja, misschien toen na 2k de regen wel heel pijnlijk aanvoelde, want het werd een hagelbui. Daarna scheen de zon en droogde ik weer een beetje op, maar op 7k kreeg ik weer een kleine hagelbui. Gelukkig nu naar de finish zonder de Voerweg. Vlak voor de finish nog wel een loper van de grond geraapt die niet meer op zijn benen kon blijven staan. Hoop dat het goed met hem gaat.
Ook de 10 heb ik sneller gelopen dan vorig jaar. Het beste is nog wel het goede gevoel hierbij.

Vervolgens dus heel even bijkomen voor de HM. Die kon ik lekker rustig aan doen, maar begon ik weer iets te hard omdat ik met McTwente startte. Ik bleef toch nog wat te lang achter hem hangen, maar hij wilde een sub2 lopen, dus liep hij steeds meer voor me uit. Ondertussen merkte ik halverwege al dat het op raakte. Het werd zwaarder en zwaarder en zwaarder. Die dijkjes op waren een marteling. Aan het eind was ik bijna aan het schuifelen, voetje voor voetje. Poeh, ik had het zwaar, werd chagrijnig. En dan het stuk tussen 17 en 18 weer op de dijk met volle wind tegen. Ik wás al kapot. ;( Na de Waalbrug kreeg ik ook nog eens steeds krampscheutjes in de kuiten. Gelukkig kreeg ik die er wel uit gelopen, want op het laatste stuk wilde ik nog wel ietsje meer snelheid maken. Fijn om mijn supportteam daar te zien!

Wat was ik blij dat het erop zat. Na even op een bankje voor dood te hebben gelegen kwam een oude vrouw me vragen hoe het ging. O+
Gelukkig kreeg ik gauw mijn warme kleren van Guppy en hebben we daarna nog een 80-jarige zien binnenkomen die zijn 55e HM liep. En wat zag hij er nog jong en fit uit!

Oh, de foto's stonden gelijk al op de site/app. Wat een superorganisatie is de 7H toch!
En heldin Miranda Boonstra, 46 jaar, werd 1e op de 10. _O_
  maandag 18 maart 2019 @ 11:50:59 #122
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_185686132
Leuk om te lezen Wyccie :) Gewoon ff 3 afstanden lopen en tussendoor nog even hulp verlenen ^O^

Ook ik heb gisteren mijn laatste LDL voor de M Rdam gelopen. Ging lekker! Het gaat lukken, ik voelt het gewoon! *O*
!!! Go 49-ers !!!
pi_185693465
Ik weet dat jij nooit tijden noemt Wyccie, maar hoeveel minuten boven je PR's loop je nou die 3 afstanden? Hoe voelen de poten vandaag? Ik raak al geblesseerd als ik er alleen al per ongeluk aan zou denken om 3 afstanden achter elkaar te lopen. Alhoewel ik tegenwoordig al geblesseerd raak als ik gewoon op een stoel zit of me omdraai in bed.

BTW, ik heb dit weekend voor het eerst moblo en d'n Wolf gezien terwijl we niet gingen hardlopen. Heel gezellig, maar ook even wennen.
pi_185700495
Zo dan, na 3 weken lui doen (verhuizing :P dus bezig met andere dingen) vandaag weer een duurloopje gedaan. Na 18km was ik wel echt op. Bij 15 kreeg ik echt een mokerslag en die laatste 3 liep ik op m'n tandvlees, hoewel het tot aan die 15 hartstikke makkelijk ging :o

Anyway, we're back on track :7
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 18 maart 2019 @ 22:48:09 #125
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_185703787
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 22:21 schreef wyccie het volgende:
Vandaag wederom de Stevensloop triple gedaan. Minder heroisch dan vorig jaar, want 10 graden warmer en iets minder wind. Nog een voordeel dit jaar is dat de start iets dichter bij de finish was geplaatst en ik me dus iets minder hoefde te haasten tussen de afstanden door.

Guppy, Bosman81 en McTwente liepen ook mee, zij deden resp. de 5, 10 en HM. Ook nu dus weer een fijn wisselteam. :)

Bij de 5 was ik snel gestart. Die was daarom ook erg zwaar, en dan aan het eind ook nog eens de Voerweg omhoog. }:| Maar gelukkig ging dat snel voorbij. Zelfs nog iets sneller gelopen dan vorig jaar. Niet omdat ik nu sneller ben, maar vooral omdat er minder wind stond. Toch ben ik wel blij dat het zo goed ging.

Daarna heel even uithijgen en me door de meute heen dringen op weg naar het eerste startvak, om weer door te gaan met de 10k. Die ging heel erg lekker, nergens echt zwaar gehad. Ja, misschien toen na 2k de regen wel heel pijnlijk aanvoelde, want het werd een hagelbui. Daarna scheen de zon en droogde ik weer een beetje op, maar op 7k kreeg ik weer een kleine hagelbui. Gelukkig nu naar de finish zonder de Voerweg. Vlak voor de finish nog wel een loper van de grond geraapt die niet meer op zijn benen kon blijven staan. Hoop dat het goed met hem gaat.
Ook de 10 heb ik sneller gelopen dan vorig jaar. Het beste is nog wel het goede gevoel hierbij.

Vervolgens dus heel even bijkomen voor de HM. Die kon ik lekker rustig aan doen, maar begon ik weer iets te hard omdat ik met McTwente startte. Ik bleef toch nog wat te lang achter hem hangen, maar hij wilde een sub2 lopen, dus liep hij steeds meer voor me uit. Ondertussen merkte ik halverwege al dat het op raakte. Het werd zwaarder en zwaarder en zwaarder. Die dijkjes op waren een marteling. Aan het eind was ik bijna aan het schuifelen, voetje voor voetje. Poeh, ik had het zwaar, werd chagrijnig. En dan het stuk tussen 17 en 18 weer op de dijk met volle wind tegen. Ik wás al kapot. ;( Na de Waalbrug kreeg ik ook nog eens steeds krampscheutjes in de kuiten. Gelukkig kreeg ik die er wel uit gelopen, want op het laatste stuk wilde ik nog wel ietsje meer snelheid maken. Fijn om mijn supportteam daar te zien!

Wat was ik blij dat het erop zat. Na even op een bankje voor dood te hebben gelegen kwam een oude vrouw me vragen hoe het ging. O+
Gelukkig kreeg ik gauw mijn warme kleren van Guppy en hebben we daarna nog een 80-jarige zien binnenkomen die zijn 55e HM liep. En wat zag hij er nog jong en fit uit!

Oh, de foto's stonden gelijk al op de site/app. Wat een superorganisatie is de 7H toch!
En heldin Miranda Boonstra, 46 jaar, werd 1e op de 10. _O_
^O^ Het was leuk om je weer te zien. Jammer dat ik me al naar het startvak begaf, voordat jij bij team shirtwissel arriveerde.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')