Ja, is dat vreemd? Want ik heb precies hetzelfde.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kracht en soepelheid zijn duidelijk minder t.o.v. mijn linkerbeen, dat is al jaren zo. En dat is vreemd, want ik ben rechtshandig/benig.[..]
Je zou verwachten dat ons rechterbeen sterker zou zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, is dat vreemd? Want ik heb precies hetzelfde.
Nee, rechts is dan beter in fijne motoriek, maar wel gevoeliger. Links is dan sterker omdat je er vaker op staat (standbeen) en beter in schokken opvangen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:23 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ons rechterbeen sterker zou zijn
Niet miepen...quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat een baggerweer zeg. Hardlopen is niet leuk meer zo. Ik ga altijd s'ochtends vroeg rond 06:00, maar dan is het echt ijs en ijskoud met die wind en regen.
Als je het koud hebt loop je niet hard genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:04 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat een baggerweer zeg. Hardlopen is niet leuk meer zo. Ik ga altijd s'ochtends vroeg rond 06:00, maar dan is het echt ijs en ijskoud met die wind en regen.
Niet alles hoeft toch hard.. BIj een goede lange duurloop moet ik me vaak echt warm aankleden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je het koud hebt loop je niet hard genoeg.
Vandaar de PI, het was niet al te serieus bedoeldquote:Op donderdag 14 maart 2019 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niet alles hoeft toch hard.. BIj een goede lange duurloop moet ik me vaak echt warm aankleden.
Waarom afgelast?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:19 schreef DeLuna het volgende:
Marathon van Tilburg is afgelast. Doet Guard daar de testlopen oid niet voor?
Okee. Ik begreep juist dat het dominante been zich het meest ontwikkelt qua kracht. Ik zal het nog eens navragenquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:28 schreef Frsh het volgende:
[..]
Nee, rechts is dan beter in fijne motoriek, maar wel gevoeliger. Links is dan sterker omdat je er vaker op staat (standbeen) en beter in schokken opvangen.
Ik ben ook rechts. Als ik blessures heb dan is het altijd rechts (afgelopen jaren: knie, peesplaat, doorgezakt middenvoetsbeentje)
Ik ben geen fysio. Ben benieuwd naar het antwoord van iemand die er voor geleerd heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Okee. Ik begreep juist dat het dominante been zich het meest ontwikkelt qua kracht. Ik zal het nog eens navragen
Ja nu dus niet meerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:19 schreef DeLuna het volgende:
Marathon van Tilburg is afgelast. Doet Guard daar de testlopen oid niet voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |