Asensio juicht ook voor Ajax. Halve Nederlander.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo die haat. Moet Puyol niet juichen voor het Spaanse voetbal? Dit gaat Spanje punten kosten.
Nederlandse act
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Commentator is erg goed in overdrijven...tegen city en barca zijn ze kansloos.
Met pindakaas.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Asensio juicht ook voor Ajax. Halve Nederlander.
Tegen PSG net zo goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Bizar. Echt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:54 schreef Tommeke het volgende:
Real helemaal wegtikken en murw spelen in Bernabeu
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:55 schreef VeX- het volgende:
Ajax verdient door maar wat was Real slecht. Volgende ronde is het sprookje wel uit trouwens. Never nooit niet dat er meer dan dit in zit. We kunnen met opgeheven hoofd Europa uit.
quote:
ze gaan janken bij Jinekquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:55 schreef Zipportal het volgende:
Dan moet Real het volgende week in A'dam maar afmaken.
Zelfs met een Real als dit: de goals waren mooi. Die maak je ook niet altijd tegen een Real als dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:55 schreef VeX- het volgende:
Ajax verdient door maar wat was Real slecht. Volgende ronde is het sprookje wel uit trouwens. Never nooit niet dat er meer dan dit in zit. We kunnen met opgeheven hoofd Europa uit.
bayern is ook niet in topvormquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:55 schreef KingRoland het volgende:
volgende ronde 300 euro inzetten genot
tenzij porto
Hoeveel heb je verlorenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:55 schreef KingRoland het volgende:
volgende ronde 300 euro inzetten genot
tenzij porto
Gelijk weer die arrogantie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:55 schreef VeX- het volgende:
Frustratie?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
wedden is voor tokkiesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik bale wel dat ik niet heb gewed___ sukkel.
Een maar hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:55 schreef Caland het volgende:
Achteraf gewoon heel slim van Ramos
Nu hoeft ie die eerste twee potjes in de groepsfase niet mee te doen
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:54 schreef -Chakotay- het volgende:
Gaat NL nu omhoog in de coëfficiëntenlijst uefa ?
Schei uitquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:57 schreef Mr.N het volgende:
Real, de cuphouder, weer met beide benen weer terug op aarde.
Ajax gefeliciteerd.
De volgende ronde is wél de eindhalte.
1 vanavond en de volgende wedstrijd.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Drie doelpunten verschil is genoeg
Het liefst met een spreekfunctiequote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Het liefst met een spreekfunctie
En die zetten we dan in de efteling
madquote:
twitter:dermotmcorrigan twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 22:58:35Carvajal on the TV "The season is over. It's been a shit year." reageer retweet
Die spelen ook niet best momenteel, maar ja die hebben ene Ronaldo.quote:
Zo'n coma droomt wel lekker weg he.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daarna PSG en in de finale winnen van City![]()
![]()
manu zou ook kunnen trouwensquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:00 schreef HoddToward het volgende:
Heerlijk dat dat Real zo'n seizoen draait en dat we nu eindelijk eens een leuke knockout fase gaan krijgen
Neymar slopen genotquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:58 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Daarna PSG en in de finale winnen van City![]()
![]()
Voor welke club ben jij nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Zo fenomenaal was het nou ook weer niet.
As vrijdag tochquote:
Mijn club is in januari 2010 failliet gegaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij nou eigenlijk?
Tottenham, Atletico en Bayern acht ik toch een maatje te groot. Bayern is aardig in vorm aan het geraken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:00 schreef -Chakotay- het volgende:
de beste tegenstander voor Ajax zijn denk ik:
Tottenham, porto, roma, schalke, lyon, en eventueel atletico of bayern... maar de rest is te lastig vrees ik
Dat smerige Haarlem?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mijn club is in januari 2010 failliet gegaan.
Nou niet gaan overdrijven hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Jarenlang probeert iedereen Real uit de CL te gooien. Een wilde Ajax komt effe erin en doet het effe.
Genot.
Nope.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tottenham, Atletico en Bayern acht ik toch een maatje te groot. Bayern is aardig in vorm aan het geraken.
genotquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:02 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mijn club is in januari 2010 failliet gegaan.
Snap ik. Ik kijk nog met enige regelmaat naar de 2005/2006 CL campagne van PSV.quote:
Uhhhh okequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:03 schreef Quotidien het volgende:
Stop allemaal maar met doen alsof je verstand van voetbal hebt want niemand zag dit aankomen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik. Ik kijk nog met enige regelmaat naar de 2005/2006 CL campagne van PSV.
Oké.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:03 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nope.
Ajax kan nu van iedereen winnen.
Bayern uit had je moeten winnen en Bayern thuis was 50/50
2004/2005?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
04-05 bedoel je?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bayern is nu juist wakker geworden. Die wil je nu echt niet treffen johquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:03 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nope.
Dat denkbeeldige zusje wast hem even, hij is weer als nieuw.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:03 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Smerig? Bij je zusje tussen haar benen, dat was smerig.
Wat een grap.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:03 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nope.
Is toch zo.quote:
Hierna duurt het waarschijnlijk weer twintig jaarquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah, ok.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat denkbeeldige zusje wast hem even, hij is weer als nieuw.
Als je over het Haarlem logo wrijft, krijg je de club er niet mee terug.
madquote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:59 schreef Bolasie het volgende:
twitter:dermotmcorrigan twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 22:58:35Carvajal on the TV "The season is over. It's been a shit year." reageer retweet
Goh.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is Ronald de Boer een engnek geworden
Mwah 18 jaar is een mooi aantal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hierna duurt het waarschijnlijk weer twintig jaar
Jij vindt van niet?quote:
Oude overschatte teamquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bayern is nu juist wakker geworden. Die wil je nu echt niet treffen joh
Ziel verkocht aan de sjeiks he.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is Ronald de Boer een engnek geworden
Toen verloor AZ van Sportingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef O_o_ het volgende:
Op 5 mei 2005 een leukere en betere partij gezien dan op 4 mei 2005.
legendarischquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef O_o_ het volgende:
Op 5 mei 2005 een leukere en betere partij gezien dan op 4 mei 2005.
nou joepiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
En dan begint de F1 ook binnenkort. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
NOG MEER DAGJESMENSENquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
flopshowquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
F1 is geen sport.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Is geen sport.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Je kunt dit Real niet vergelijken met Real van de afgelopen jaren. Wel op aarde blijven hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:04 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Is toch zo.
Real heeft 4 van de 5 CL's gewonnen en de laatste 3 achter elkaar.
Juventus, Bayern, Liverpool, Atletico. Niemand lukte het.
twitter:ED_Regio twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:07:05Eredivisie doet op UEFA-lijst uitstekende zaken na historische zege Ajax in Madrid https://t.co/q4cBnKC6X4 https://t.co/fbv314iPa9 reageer retweet
Als je serieus denkt dat Ajax over twee wedstrijden kan winnen van City of PSG dan zitten er wel wat draadjes los ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Jij vindt van niet?[..]
Oude overschatte team
Maxquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Ajax heeft net Real met 1-4 eruit geknikkerd, maar Tottenham is een maat te groot. Ok.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tottenham, Atletico en Bayern acht ik toch een maatje te groot. Bayern is aardig in vorm aan het geraken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:07 schreef HoddToward het volgende:
[..]
Je kunt dit Real niet vergelijken met Real van de afgelopen jaren. Wel op aarde blijven he
Wat zeiden jullie 2 weken geleden?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat Ajax over twee wedstrijden kan winnen van City of PSG dan zitten er wel wat draadjes los ja.
Twee helften zijn nooit hetzelfde, twee wedstrijden ook niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax heeft net Real met 1-4 eruit geknikkerd, maar Tottenham is een maat te groot. Ok.
Engelse clubs liggen Ajax wel. PSG geen idee, maar goed, feit is dat Ajax bij de beste acht ploegen van Europa zit.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat Ajax over twee wedstrijden kan winnen van City of PSG dan zitten er wel wat draadjes los ja.
Ja, maar ik heb zo een gevoel dat dat niet helemaal bij je gaat aankomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:05 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Kan je beargumenteren waarom je denkt van niet?
Zonder Ramos en Ronaldo zeker, maar je moet het wel doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:07 schreef HoddToward het volgende:
[..]
Je kunt dit Real niet vergelijken met Real van de afgelopen jaren. Wel op aarde blijven he
Ehm, ik zei niks?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
[..]
Wat zeiden jullie 2 weken geleden?
Ik ben benieuwd naar je argumentenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo een gevoel dat dat niet helemaal bij je gaat aankomen.
Acht Bier bitte.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:08 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
[..]
Wat zeiden jullie 2 weken geleden?
En als Real vandaag won zouden ze de FAVORIET zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:10 schreef HoddToward het volgende:
[..]
Ehm, ik zei niks?Maar het is toch over algemeen bekend dat Real een dramatisch seizoen speelt, of ben je het daar niet mee eens?
Feyenoord wint niet lang geleden met 6-2 van Ajax om daarna met 0-3 te verliezen. Snap je?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ajax heeft net Real met 1-4 eruit geknikkerd, maar Tottenham is een maat te groot. Ok.
Jeugdopleiding Ajaxquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:11 schreef WethouderHekking het volgende:
Frenkie is toch geen Amsterdammer? hij praat wel zo.
TJa robbie williams is tegenwoordig ook een Amsterdammer hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:11 schreef WethouderHekking het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ajax verdient helemaal niets. Beetje janken dat je je rust moet pakken tegen fkng PEC
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 21:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon ronduit respectloos naar je tegenstanders toe. Maar goed van respect hebben die neuzen sowieso nog nooit gehoord.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 22:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit ja. Tegen PSG of City gaan ze er genadeloos af.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die spelen ook niet best momenteel, maar ja die hebben ene Ronaldo.
quote:
quote:
Ik heb zo de indruk dat je lichtelijk geagiteerd bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Biblebeltquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:11 schreef WethouderHekking het volgende:
Heb je niets beters te doen ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb zo de indruk dat je lichtelijk geagiteerd bent.
KNVB heeft daar een oplossing voor.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:13 schreef Duveldrinker het volgende:
PSV kampioen? Ajax gaat puntjes verspelen rond die wedstrijden in de CL.
Daar gaat de KNVB een stokje voor stekenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:13 schreef Duveldrinker het volgende:
Nee hoor die worden gewoon afgewerkt nadat de reguliere speelronden zijn afgelopen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:13 schreef Duveldrinker het volgende:
Komende 6 weken vrij Ajax.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar gaat de KNVB een stokje voor steken
Kwestie van vorm, individuele kwaliteit en selectie. Als je een hele goede dag hebt, en je tegenstander een mindere dag heeft kan natuurlijk alles, maar kijk je puur naar individuele kwaliteit en selectie zijn er betere teams dan Ajax. Dan is vorm hetgeen wat nog een grote factor is en daar kun je nu nog niets over zeggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:10 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je argumenten
Hij ziet er wel uit als een professortje iddquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:14 schreef RamboDirk het volgende:
Ronald moet zo nog een nobelprijs in ontvangst nemen?
PSV is nu wél blij.twitter:ToonGerbrands twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:13:22Iedereen bij Ajax gefeliciteerd met deze topprestatie in Madrid. Geweldige avond voor het imago het Nederlands voetbal. Ook belangrijke punten voor de internationale ranking en de plaatsing voor Europese toernooien 👍🏆⚽️ reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt Toon!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:15 schreef Bolasie het volgende:
PSV is nu wél blij.twitter:ToonGerbrands twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:13:22Iedereen bij Ajax gefeliciteerd met deze topprestatie in Madrid. Geweldige avond voor het imago het Nederlands voetbal. Ook belangrijke punten voor de internationale ranking en de plaatsing voor Europese toernooien 👍🏆⚽️ reageer retweet
Toon is heel gewoon gebleven hè.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:15 schreef Bolasie het volgende:
En als mijn tante een piemel had was het mijn oom.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kwestie van vorm, individuele kwaliteit en selectie. Als je een hele goede dag hebt, en je tegenstander een mindere dag heeft kan natuurlijk alles, maar kijk je puur naar individuele kwaliteit en selectie zijn er betere teams dan Ajax. Dan is vorm hetgeen wat nog een grote factor is en daar kun je nu nog niets over zeggen.
Hoeveel jaar heeft hij al niet gespeeld in Nederland? Dit kan toch niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Zipportal het volgende:
Tadic praat geen Nederlands.
HIJ IS AL MET REAL MADRID BEZIG.
zielig figuur datquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heeft hij al niet gespeeld in Nederland? Dit kan toch niet.
Viesmad ben je. Straks lig je in bed nog steeds mad te wezenquote:
Valentijnfail.twitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:04:12'Je zal als chef-sport zo afgeven op een ploeg, die daarna de sterren uit de hemel plukt. Als je een sportman bent neem je dan zelf ontslag, voordat je het krijgt.'Aimé Jacquet over de chef van l'Equipe, die hem tot de finale van 1998 een prutser noemde. reageer retweet
Ja, dat waren ze ook. Een matig Real is nog steeds een goed team. Maar dat wil niet zeggen dat je dit jaar kunt vergeleken met voorgaande jaren, en dat Ajax daarom nu opeens beter is dan voorgenoemde clubs.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:10 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
En als Real vandaag won zouden ze de FAVORIET zijn.
Einde tijdperk Solari vrees ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Marca kopt ''Fail of the century''. Dat wordt echt genieten morgen.
Jij hebt er echt geen kijk op he.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
En als mijn tante een piemel had was het mijn oom.
Als je Real zo weg speelt, Bayern het zo moeilijk maakt, je beste talenten schitteren tegen Duitsland en Frankrijk dan kan je niet spreken over een incident maar over een zeer goed team.
Jammer joh
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:18 schreef HoddToward het volgende:
[..]
Ja, dat waren ze ook. Een matig Real is nog steeds een goed team. Maar dat wil niet zeggen dat je dit jaar kunt vergeleken met voorgaande jaren, en dat Ajax daarom nu opeens beter is dan voorgenoemde clubs.
Vandaag op het veld vernederd, morgen in de media.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Marca kopt ''Fail of the century''. Dat wordt echt genieten morgen.
Ja en nog geen maand geleden verlies je kansloos van Feyenoord. Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
En als mijn tante een piemel had was het mijn oom.
Als je Real zo weg speelt, Bayern het zo moeilijk maakt, je beste talenten schitteren tegen Duitsland en Frankrijk dan kan je niet spreken over een incident maar over een zeer goed team.
Jammer joh
Hij zal voortaan wel een Toontje lager zingen als het om het verplaatsen van wedstrijden gaat hahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:15 schreef Bolasie het volgende:
Dat verplaatsen van wedstrijden stond toch gewoon op de planning voor volgend seizoen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal voortaan wel een Toontje lager zingen als het om het verplaatsen van wedstrijden gaat hahaha
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Jarenlang probeert iedereen Real uit de CL te gooien. Een wilde Ajax komt effe erin en doet het effe.
Genot.
Die krijg je net prima gepresenteerd waarna jij met je piemel in je oom reageert.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:19 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je argumenten
Niet als dat Ajax-PSV wordtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal voortaan wel een Toontje lager zingen als het om het verplaatsen van wedstrijden gaat hahaha
Daar is Depay nu aan het leegroven wat bij hem eerder is weggehaald.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:21 schreef HoddToward het volgende:
Is er ergens een livestream van Ramos' woonkamer?
Wat moeten ze dan doen nu?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:20 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind
Mensen die deze prestatie downplayen of Ajacieden die een paar minuten na zo’n wedstrijd op fok zitten.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:21 schreef HoddToward het volgende:
Is er ergens een livestream van Ramos' woonkamer?
twitter:alaphilippe__ twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 22:53:34Kijk, dit is Ramos. Hoog in de tribunes, met een cameraploeg want er wordt een docu over hem gemaakt. Vandaag.Kgggggggggggggggggggggggvia @Sampaolismo https://t.co/1UDMzbApPv reageer retweet
Hue hue huequote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou zo’n wedstrijd kijk je dan toch of in de kroeg of met vrienden ofzo als je al niet naar het stadion gaat.quote:
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:13:10Klein smetje wellicht is het feit dat Marc Overmars na vanavond op zoek kan naar een nieuw elftal #reaajax reageer retweet
Zoals GGMM?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou zo’n wedstrijd kijk je dan toch of in de kroeg of met vrienden ofzo als je al niet naar het stadion gaat.
Of die een mening hebben over staantribunes, terwel ze nooit in het stadion komen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:20 schreef Caland het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind
Mensen die deze prestatie downplayen of Ajacieden die een paar minuten na zo’n wedstrijd op fok zitten.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:22 schreef RipCity het volgende:
[..]twitter:alaphilippe__ twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 22:53:34Kijk, dit is Ramos. Hoog in de tribunes, met een cameraploeg want er wordt een docu over hem gemaakt. Vandaag.Kgggggggggggggggggggggggvia @:Sampaolismo https://t.co/1UDMzbApPv reageer retweet
GGMM heeft dat vandaag gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou zo’n wedstrijd kijk je dan toch of in de kroeg of met vrienden ofzo als je al niet naar het stadion gaat.
Schone zal nog wel blijvenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:23 schreef MC-Morgan het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:13:10Klein smetje wellicht is het feit dat Marc Overmars na vanavond op zoek kan naar een nieuw elftal #reaajax reageer retweet
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
twitter:veronicainside twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:06:49Onze gedachten zijn bij Valentijn Driessen. De man die niet bij Real Madrid - Ajax wou zijn, omdat er niets te halen viel 🙊🙊 #VeronicaInside #reaaja #UCL https://t.co/yRmQzxfKNj reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:veronicainside twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:06:49Onze gedachten zijn bij Valentijn Driessen. De man die niet bij Real Madrid - Ajax wou zijn, omdat er niets te halen viel 🙊🙊 #VeronicaInside #reaaja #UCL https://t.co/yRmQzxfKNj reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |