En als mijn tante een piemel had was het mijn oom.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kwestie van vorm, individuele kwaliteit en selectie. Als je een hele goede dag hebt, en je tegenstander een mindere dag heeft kan natuurlijk alles, maar kijk je puur naar individuele kwaliteit en selectie zijn er betere teams dan Ajax. Dan is vorm hetgeen wat nog een grote factor is en daar kun je nu nog niets over zeggen.
Hoeveel jaar heeft hij al niet gespeeld in Nederland? Dit kan toch niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Zipportal het volgende:
Tadic praat geen Nederlands.
HIJ IS AL MET REAL MADRID BEZIG.
zielig figuur datquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb zo de indruk dat je lichtelijk geagiteerd bent.
Tja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heeft hij al niet gespeeld in Nederland? Dit kan toch niet.
Viesmad ben je. Straks lig je in bed nog steeds mad te wezenquote:
Valentijnfail.twitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:04:12'Je zal als chef-sport zo afgeven op een ploeg, die daarna de sterren uit de hemel plukt. Als je een sportman bent neem je dan zelf ontslag, voordat je het krijgt.'Aimé Jacquet over de chef van l'Equipe, die hem tot de finale van 1998 een prutser noemde. reageer retweet
Ja, dat waren ze ook. Een matig Real is nog steeds een goed team. Maar dat wil niet zeggen dat je dit jaar kunt vergeleken met voorgaande jaren, en dat Ajax daarom nu opeens beter is dan voorgenoemde clubs.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:10 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
En als Real vandaag won zouden ze de FAVORIET zijn.
Einde tijdperk Solari vrees ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Marca kopt ''Fail of the century''. Dat wordt echt genieten morgen.
Jij hebt er echt geen kijk op he.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
En als mijn tante een piemel had was het mijn oom.
Als je Real zo weg speelt, Bayern het zo moeilijk maakt, je beste talenten schitteren tegen Duitsland en Frankrijk dan kan je niet spreken over een incident maar over een zeer goed team.
Jammer joh
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:18 schreef HoddToward het volgende:
[..]
Ja, dat waren ze ook. Een matig Real is nog steeds een goed team. Maar dat wil niet zeggen dat je dit jaar kunt vergeleken met voorgaande jaren, en dat Ajax daarom nu opeens beter is dan voorgenoemde clubs.
Vandaag op het veld vernederd, morgen in de media.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Marca kopt ''Fail of the century''. Dat wordt echt genieten morgen.
Ja en nog geen maand geleden verlies je kansloos van Feyenoord. Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:17 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
En als mijn tante een piemel had was het mijn oom.
Als je Real zo weg speelt, Bayern het zo moeilijk maakt, je beste talenten schitteren tegen Duitsland en Frankrijk dan kan je niet spreken over een incident maar over een zeer goed team.
Jammer joh
Hij zal voortaan wel een Toontje lager zingen als het om het verplaatsen van wedstrijden gaat hahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:15 schreef Bolasie het volgende:
PSV is nu wél blij.twitter:ToonGerbrands twitterde op dinsdag 05-03-2019 om 23:13:22Iedereen bij Ajax gefeliciteerd met deze topprestatie in Madrid. Geweldige avond voor het imago het Nederlands voetbal. Ook belangrijke punten voor de internationale ranking en de plaatsing voor Europese toernooien 👍🏆⚽️ reageer retweet
Dat verplaatsen van wedstrijden stond toch gewoon op de planning voor volgend seizoen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal voortaan wel een Toontje lager zingen als het om het verplaatsen van wedstrijden gaat hahaha
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 23:02 schreef Vollenhoven het volgende:
Jarenlang probeert iedereen Real uit de CL te gooien. Een wilde Ajax komt effe erin en doet het effe.
Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |