Iew.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan tegenwoordig het puntje van mijn baard in mijn mond stoppen, zo zit ik nu dus de halve dag
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan tegenwoordig het puntje van mijn baard in mijn mond stoppen, zo zit ik nu dus de halve dag
Deze niet... rawr....quote:
Waaromquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Nou, van dat beeld glij ik bijna van mijn stoel af, zo geil...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Het staat ook heel intelligentquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, van dat beeld glij ik bijna van mijn stoel af, zo geil...
Vroeger zat ik ook als een debieletje met haar en/of ketting in mijn mond. Gelukkig op tijd afgeleerd.quote:
Zelfkennis is dan wel weer ok.quote:
Tijd dat je weer eens een kutje met haar erop beft ipv dat je noodgedwongen dit soort alternatieven moet opzoeken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Goede carnavalsoutfitquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd dat je weer eens een kutje met haar erop beft ipv dat je noodgedwongen dit soort alternatieven moet opzoeken.
Koepeltentje bij de Wit halen, aantrekkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blackface, cultural appropriation, dit dat
Ik zag ze. In Venlo. Van die jonge grietjes, 'sexy bob marley' incl. blackface.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blackface, cultural appropriation, dit dat
Oh my god. Dat is echt een carnavals aspect waar ik moeite mee heb wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag ze. In Venlo. Van die jonge grietjes, 'sexy bob marley' incl. blackface.
Yes. Indeed.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my god. Dat is echt een carnavals aspect waar ik moeite mee heb wel.
Durianquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:56 schreef ArTiC het volgende:
Fax, ze zoeken je...
https://www.ed.nl/buitenl(...)-te-vinden~a300c334/
Jij voelt je niet geroepen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:56 schreef ArTiC het volgende:
Fax, ze zoeken je...
https://www.ed.nl/buitenl(...)-te-vinden~a300c334/
sexy?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my god. Dat is echt een carnavals aspect waar ik moeite mee heb wel.
Nee, buitenlandse vrouwenquote:
kloptquote:
Pics van je outfit?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:06 schreef Debsterr het volgende:
Reactie van een gast zondagavond op mijn outfit "ah, eerste keer carnaval, dus je hebt het sletterigste uit de kast gepakt wat je had liggen?"
Integratie gelukt
Dat zou wel heel erg aandachtzoekend zijn he? Ik heb ze wel hoor, daar niet van.quote:
Mannenquote:
Ik vroeg om een pic, niet om een filosofische verhandeling over aandachtzoekerij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Debsterr het volgende:
Dat zou wel heel erg aandachtzoekend zijn he? Ik heb ze wel hoor, daar niet van.
Daar is Fok! toch voor?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg aandachtzoekend zijn he? Ik heb ze wel hoor, daar niet van.
Ja ja ja zeikerd, ze zijn al onderweg. Even uploaden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vroeg om een pic, niet om een filosofische verhandeling over aandachtzoekerij.
Dankquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
Ja ja ja zeikerd, ze zijn al onderweg. Even uploaden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]Als dat al sletterig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt wel mee tochquote:
Dat dus. Zal wel een maagd uit het datingtopic zijn geweest die het vroeg.quote:
ik heb doorgehaald wat niet van toepassing isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mannen![]()
Je moet gewoon tevreden zijn met wat je krijgt en niet zoveel eisend zijn! Je bent niet meer eeuwig jong/knap/aantrekkelijk*
*doorhalen welke niet van toepassing is
Ik vind die enorm uitgebreide pakken/outfits ook echt heel tof hoor! Maar kom op, voor binnen een uur iets o.b.v. mijn bestaande kledingkast was het toch best okayquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:24 schreef Allures het volgende:
Ik vind het vooral niet zo carnavalig
Maar goed ik kom meer uit de cultuur waar je echt lang bezig bent met je pak
Hoeveel kledingkasten heb jij?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar weer eens wat uigebreids ga naaien. Ik wil een pauwen pakje
Maar die pakjes gaan dan ook jaren mee
En als je er dan meer hebt wissel je lekker af
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb doorgehaald wat niet van toepassing is
Ik had er 3 maar we hebben net een grote 3deurs er bij die we nog in moeten delenquote:
Ja, dat heb ik zelfs.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:33 schreef Allures het volgende:
Maar carnavalskleren zitten gewoon in een doos op zolder hoor
Gewoon politie bellenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:42 schreef Samzz het volgende:
Oh fijn, de dorpsdronkaard komt een drankje doen... Daar gaat m'n middag.
zo word ik later ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:42 schreef Samzz het volgende:
Oh fijn, de dorpsdronkaard komt een drankje doen... Daar gaat m'n middag.
Zag alweer berichten dat de beroerte van Luke Perry veroorzaakt zou zijn door vaccinaties, en de MS van Selma Blair ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)sme-veroorzaken.html
Benieuwd hoe dit weer gespind wordt door de antivaxxer gekkies
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag alweer berichten dat de beroerte van Luke Perry veroorzaakt zou zijn door vaccinaties, en de MS van Selma Blair ook
Jij hebt echt een zieke Facebook time-linequote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag alweer berichten dat de beroerte van Luke Perry veroorzaakt zou zijn door vaccinaties, en de MS van Selma Blair ook
en de aarde is platquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jamaar dat is Denemarken, daar zit iets in het water waardoor.mensen minder snel autisme krijgenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)sme-veroorzaken.html
Benieuwd hoe dit weer gespind wordt door de antivaxxer gekkies
ja oké het was op een pagina waarin die mensen belachelijk worden gemaakt met screenshots uit die debiele groepen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt echt een zieke Facebook time-line
Hoort bij het leven maar wel heel zuur dat je nooit van je pensioen hebt kunnen genieten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:02 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen hier weer bericht dat er weer een collega is overleden. Vrijdag met pensioen gegaan, vandaag overleden
Was al heel lang ziek en zat er dus aan te komen maar blijft cru
Ja datquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoort bij het leven maar wel heel zuur dat je nooit van je pensioen hebt kunnen genieten.
Nu kan het! Go go go!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Yolanthe wou ik best weleens in de bips neuken.
Misschien wil ze dat ook wel bij jouquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Yolanthe wou ik best weleens in de bips neuken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow em gee dubbelyou tee ef bbq roflcopter!11!11eins!!!!111!eleven
Puntige knieën ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Kopjechino het volgende:
Doe wel doggy, dan hoef je dat botoxgezicht niet te zien
zie je toch niks van in zo'n donkere parkeergaragequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Kopjechino het volgende:
inb4 Turkse Chickquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, daar prik je zo ballonnen mee lekquote:
Nou Dino, leg de vaseline en tissues maar klaar jong.quote:Documentaire: 3DOC: Fitgirl
21.15 - 22.10 op NPO 3
Documentaire
Tien maanden lang stond de 26-jarige Robin Moolenaar dagelijks om vijf uur s'ochtends op. Ze trainde 25 uur per week naast haar fulltimebaan als juf en hield zich aan een streng dieet van kilo's gekookte kip en 27 eieren per dag. Waarom? Robin wil deelnemen aan het NK Bikinifitness, maar dan moet ze nog wel het lijf zien te krijgen van zo'n ferme bodybuilder.
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou Dino, leg de vaseline en tissues maar klaar jong.
80% voeding 20% sporten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:25 schreef Allures het volgende:
Ik twijfel over aquafitness vanavond...
Ik wil heel graag een keer 7 dagen aan 1 stuk sporten
Maar ik wil ook mijn bijkeukenkast opruimen
#spannendleven
Vast welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ga ik denk ik ook doen. Dieet van rijst en groente. En water. Kijken of ik dan nog wil leven.
Ik denk dat-ie na 2 dagen al een touw aan het knopen is....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Hosti binnen een week liever dood wil.
Krijgt diegene dan niet een biotine deficiëntie? Meende dat te veel ei over een lange tijd er voor zorgt dat dat weggevangen wordt.quote:
Want Hosti heeft geen controle over zijn behoeftes?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest ook even aan Sophie Turner denken toen ik die eerste foto van Deb zag. Mooi die haarkleur bij de oogkleur zoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik las vanmorgen dat Sophie Turner en Joe Jonas een trio hebben gehad met Maisie Williams.
Ken mensen die ineens extreem gingen sporten; dat werkt ook averechts op een gegeven moment. Bezeten van het sporten, allerlei blessures etc.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Krijgt diegene dan niet een biotine deficiëntie? Meende dat te veel ei over een lange tijd er voor zorgt dat dat weggevangen wordt.
Snap dat over de top doen qua levenstijl sowieso niet.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht, misschien is 'ie wel een diehardquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie na 2 dagen al een touw aan het knopen is....
Benieuw wie Yolantje nu gaat strikken met een portemonnee en of Wesley de theekopjes al heeft veilig gesteldquote:
Dat is wel de laatste die ik zou kiezen van de GoT cast.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik las vanmorgen dat Sophie Turner en Joe Jonas een trio hebben gehad met Maisie Williams.
Die laat ik ook zonder eieren.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:29 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat je daar stinkscheetjes van gaat laten
Ik weet niet wie dat zijn...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo een kende ik ook, na een tijdje had ie een shin splint. Moest ik daar de hele tijd z'n gezeur over aanhoren.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken mensen die ineens extreem gingen sporten; dat werkt ook averechts op een gegeven moment. Bezeten van het sporten, allerlei blessures etc.
hou op want ik heb geen zin in boodschappen doen en straks neem ik nog friet en het is 80% voeding en dan ga ik dus doodquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoi Elvi, wil jij samen met mij romantisch friet eten?
Zou ik niet uit bed schoppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Debster en Lotusss![]()
Game of Threesome's
[ afbeelding ]
Deb?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moest ook even aan Sophie Turner denken toen ik die eerste foto van Deb zag. Mooi die haarkleur bij de oogkleur zo
Echt heel onattent dat Yolanthe en Wesley dat nu bekend maken zeg, ik ben nog in de rouw van het einde van carnaval en Keith Flint en Luke Perry enzo
Ik lijk niet heel erg op Maisie....quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Debster en Lotusss![]()
Game of Threesome's
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Debster en Lotusss![]()
Game of Threesome's
[ afbeelding ]
Lucky bastard die Joe. Al had ik Sophie en Natalie Dormer gekozen qua GoT cast.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is die andere 20%?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:43 schreef Allures het volgende:
[..]
hou op want ik heb geen zin in boodschappen doen en straks neem ik nog friet en het is 80% voeding en dan ga ik dus dood
De actrice die Ygritte speelt mag er ook wel wezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lucky bastard die Joe. Al had ik Sophie en Natalie Dormer gekozen qua GoT cast.
Wat is er ruk aan dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:48 schreef Trashcanman het volgende:
Ik vind die nieuwe mobiele lay out best ruk.
Rose Leslie, ook verkrijgbaar in oa Luther en The Good Fightquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De actrice die Ygritte speelt mag er ook wel wezen.
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoi Elvi, wil jij samen met mij romantisch friet eten?
Ik zou trouwens niet eens weten op welke celeb ik een beetje lijk als ik mijzelf zou moeten omschrijven....quote:
Die laatste serie heb ik nog nooit van gehoord. Any good?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Rose Leslie, ook verkrijgbaar in oa Luther en The Good Fight
True true. Lucky bastard die Kitt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De actrice die Ygritte speelt mag er ook wel wezen.
Doe eens specs dan bedenk ik er wel een voor je.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou trouwens niet eens weten op welke celeb ik een beetje lijk als ik mijzelf zou moeten omschrijven....
Spin off van The Good Wife. Dat vond ik wel een prettige serie, maar The Good Fight heb ik nog niet gezien. Samzz en nog iemand hier dacht ik wel, dus die kun je er beter naar vragen denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die laatste serie heb ik nog nooit van gehoord. Any good?
Ik zat net ipv te quoten een post te tr'enquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:48 schreef Trashcanman het volgende:
Ik vind die nieuwe mobiele lay out best ruk.
Een echte trol inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dat is wel de laatste die ik zou kiezen van de GoT cast.
Altijd drama met die triootjes hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een echte trol inderdaad.
Maar het schijnt dat Joe nu alleen met Masie aangepapt heeft en Sophie boos is.
Rose Lesley. Hhnnng.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lucky bastard die Joe. Al had ik Sophie en Natalie Dormer gekozen qua GoT cast.
met N=0 is dat ook niet lastig natuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah heb er geen slechte ervaring mee.
wat maak jij met meal preppen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet langer sporten dan ik met meal preppen en eten bezig ben geweest dus.
Ik lijk op Jeff Bridges.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zou trouwens niet eens weten op welke celeb ik een beetje lijk als ik mijzelf zou moeten omschrijven....
Maisie heeft een vriendje dacht ik en dat is niet Joe. Een of andere Rueben ofzoiets, zat ze onlangs front row mee bij Fashion Week. En ze heeft een pony nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een echte trol inderdaad.
Maar het schijnt dat Joe nu alleen met Masie aangepapt heeft en Sophie boos is.
Post #51 hierbovenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, heb geen foto gezien. Geloof je op je woord.
Caloreesie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True true. Lucky bastard die Kitt.
U know nothing Jon Snow. Seems he did know 1 thing.
Die andere Natalie en natuurlijk Khaleesi mogen er ook zeker wezen.
Zat die pony ook front row? Beetje decadent wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maisie heeft een vriendje dacht ik en dat is niet Joe. Een of andere Rueben ofzoiets, zat ze onlangs front row mee bij Fashion Week. En ze heeft een pony nu.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zat die pony ook front row? Beetje decadent wel.
Bedankt, ben weer helemaal op de hoogte nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maisie heeft een vriendje dacht ik en dat is niet Joe. Een of andere Rueben ofzoiets, zat ze onlangs front row mee bij Fashion Week. En ze heeft een pony nu.
Met jou wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:54 schreef Allures het volgende:
[..]
en met mij? Ik heb zin in van die echt goeie dikke vlaamse
Niet decadenter dan die wenkbrauwenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:00 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zat die pony ook front row? Beetje decadent wel.
Lunch. O.a. groenteomelet, groentequiche, pasta/courgetti/whatever salade en soep. Niet altijd hoor, maar ben een slechte broodeter en dan sla ik het over.quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedankt, ben weer helemaal op de hoogte nu.
Kun je toch van te voren overleggen? en als je dat uurtje gewoon wel de volle pond betaald is het niet lullig.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:04 schreef Allures het volgende:
@:chia even hier want je bent hier toch
Over die PT maar dan heb je hem maar 1x nodig denk ik? Vind ie dat niet lullig dan?
Lang ietwat golvend bruin haar, groene ogen, hele bleke rozige huid (Engelse roos), men zegt een onschuldig ogend mooi gezicht.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Doe eens specs dan bedenk ik er wel een voor je.
In de ochtend zie ik er btw uit als een Michael Berryman met haar.
Mist er nu een stuk van die wenkbrauwen of lijkt het zo?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet decadenter dan die wenkbrauwen[ afbeelding ]
Als het Bert was ja, maar dit is Maisie dus ik zou zeggen van nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mist er nu een stuk van die wenkbrauwen of lijkt het zo?
Overdag als ik op mijn reet zit niet. Dan schik ik in mijn lot of wijk alsnog uit naar de AH voor iets met 35% korting of krentenbollen.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mist er nu een stuk van die wenkbrauwen of lijkt het zo?
Een Maisie/bert mash up zou best weird zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als het Bert was ja, maar dit is Maisie dus ik zou zeggen van niet
DrMarten had daar ook al last van. Even in de opties kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kan de PI's niet vinden. En het is niet zo overzichtelijk nu.
Processing.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:06 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Lang ietwat golvend bruin haar, groene ogen, hele bleke rozige huid (Engelse roos), men zegt een onschuldig ogend mooi gezicht.
Qua bouw wel overgewicht, maar beetje vergelijkbaar met Nigella Lawson qua proporties zou ik zeggen? (iig met kleding aan)
Er zijn contreien waar die unibrow juist aantrekkelijk gevonden wordt, dus dat verhoogt haar huwelijksmarktwaarde wel aanzienlijk in Kazachstan enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Een Maisie/bert mash up zou best weird zijn
Shop zequote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:13 schreef Trashcanman het volgende:
Kom er op terug, moet boodschappen doen anders hebben de lui die ik morgen over de vloer heb niks te eten.
How bow dah?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:14 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb eens de belediging gehad dat ik qua gezicht op Danielle Bregoli leek
nigella blijkbaar he. Als ze die zelf al geeftquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Processing.
Ik heb er niet gelijk een celeb bij nee.
Ik had in gedachten ook al de neus van Bert er op geshopt , wordt het voor de Kazachstanen wellicht toch weer een dealbreaker?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er zijn contreien waar die unibrow juist aantrekkelijk gevonden wordt, dus dat verhoogt haar huwelijksmarktwaarde wel aanzienlijk in Kazachstan enzo
ah dan moet ik daar heenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er zijn contreien waar die unibrow juist aantrekkelijk gevonden wordt, dus dat verhoogt haar huwelijksmarktwaarde wel aanzienlijk in Kazachstan enzo
die moest ik googlen maar die vind ik wel knap hoor!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:14 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb eens de belediging gehad dat ik qua gezicht op Danielle Bregoli leek
Geen idee, ik heb vandaag toevallig op de Daily Mail zitten lezen. Aan Kazachstan was ik nog net niet toe gekomen..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik had in gedachten ook al de neus van Bert er op geshopt , wordt het voor de Kazachstanen wellicht toch weer een dealbreaker?
Nee ik niet haha. De enige overeenkomst is dat ik ook redelijk een resting bitchface heb.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:19 schreef Allures het volgende:
[..]
die moest ik googlen maar die vind ik wel knap hoor!!
Ik kreeg wek eens adele maar dat zeggen ze gewoon tegen elke fattie
Over een maatje meer gesproken, Danielle van Grondellequote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:19 schreef Allures het volgende:
[..]
die moest ik googlen maar die vind ik wel knap hoor!!
Ik kreeg wek eens adele maar dat zeggen ze gewoon tegen elke fattie
Ja, vind ik ook een mooie vrouw!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Over een maatje meer gesproken, Danielle van Grondelle
Ook qua gedrag leuk. Die waar jij op zou lijken vind ik qua attitude al een beetjequote:
Meh.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:25 schreef Allures het volgende:
Mijn nieuwe volle liefde is caterina pogorzelski
Ja die chick is echt vreselijk. Ik ben de rust zelve, dus ook qua karakter lijk ik totaal niet op haar (vind ik zelf dan). Was ook wel een van de grootste beledigingen die ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook qua gedrag leuk. Die waar jij op zou lijken vind ik qua attitude al een beetjevan wat ik zo zie.
Apart altijd wel, hoe leuk het op de foto kan lijken en dat je dan in beweging gelijk nope denkt
Ach, zolang het maar een iemand is en niet iemand die je heel erg goed kent, valt het te overzien tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja die chick is echt vreselijk. Ik ben de rust zelve, dus ook qua karakter lijk ik totaal niet op haar (vind ik zelf dan). Was ook wel een van de grootste beledigingen die ik ooit heb gehad.
Haha, ja dat vind ik ook altijd
ja ik moest haar even noemen. Straks leest ze mee en dacht ze dat ik haar vergeten benquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die heb je al vaker genoemd, dus ik stem tegen de nieuwigheid er van
In je Katwijk foto had je wel wat meer vetjes dan deze plaatquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook een rolletje
[ afbeelding ]
Ja, daar wordt het niet gezelliger van so smart thinkingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:31 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik moest haar even noemen. Straks leest ze mee en dacht ze dat ik haar vergeten ben
Haha heeft bijna iedereen wel toch met iemandquote:
Klopt, Faxie heeft dat met jou, Q heeft dat met CL, ik heb dat met Elvi, ElThijs heeft dat met Fem, Airwin heeft dat met Samzz.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha heeft bijna iedereen wel toch met iemand
Ik heb dat met Chet Faker
Je Roemeense telefonistequote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zou mijn crush niet zomaar op kunnen noemen.
Noem je haar nu dik?!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
In je Katwijk foto had je wel wat meer vetjes dan deze plaat
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geeft niet, we duimen voor jequote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:51 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb tegenwoordig een reallife crush. Zal wel nergens op uit lopen want ik en feelz enzo... altijd kansloos.
Heb je dat nummer niet? Kun je in de Whatsappgroep toch gewoon zien?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
M'n vragen zijn op dus ik kan niet vragen naar welk nummer ik moet bellen.
Ben ik Samzz?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Samzz noemt haar twee honten toch ook haar mannen
Daar was ik niet van plan aan mee te doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou, je kan aardig crushen met zo een stalen ros anders
Ik heb het bijna nooit daarover.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee maar je hebt het wel vaak over je poezen en je tomantensoep en italiaanse bol
Zijn er mensen die het wel plannen dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar was ik niet van plan aan mee te doen
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zijn er mensen die het wel plannen dan?
De keren dat ik het voorbij heb zien komen is omdat MCH het noemtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Italiaanse bol heb ik niet vaak meer voorbij zien komen.
Ik moet wel toegeven dat CE gelijk heeft dat je het al een tijdje niet over Italiaanse bol hebt gehad maar dat kan komen omdat wij het er zo vaak over hebben en dat jij het daar mee eens was en daarom hebt besloten om het hier er niet meer op Fok over te hebben terwijl je wel nog 5 dagen per week Italiaanse bol mee krijgt naar je werk van je moeder.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De keren dat ik het voorbij heb zien komen is omdat MCH het noemt
Leuk bedacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat CE gelijk heeft dat je het al een tijdje niet over Italiaanse bol hebt gehad maar dat kan komen omdat wij het er zo vaak over hebben en dat jij het daar mee eens was en daarom hebt besloten om het hier er niet meer op Fok over te hebben terwijl je wel nog 5 dagen per week Italiaanse bol mee krijgt naar je werk van je moeder.
Ze heeft de bovenbenen van een baanwielrennerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas. Wat is er mis mee
kende hem niet meer would hitquote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha heeft bijna iedereen wel toch met iemand
Ik heb dat met Chet Faker
Ik heb ook van die hele rare celeb crushes....quote:
Het is dat ik zo degelijk ben maar anders zou ik zeggen dat dat wel handig is bij bepaalde cowboy standjesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze heeft de bovenbenen van een baanwielrenner
Niet mijn type.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas. Wat is er mis mee
Ik ken al die standjes niet maar met zulke bovenbenen kun je wel een man verkrachtenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Het is dat ik zo degelijk ben maar anders zou ik zeggen dat dat wel handig is bij bepaalde cowboy standjes
Ik wel. Tom Cruise.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja tochquote:
Nou opzich vind ik het bij hem niet zo raar. En zijn stem is gewoon mmmmquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ook van die hele rare celeb crushes....
Wel voorspelbaar op zich maar op die andere 2 zou ik het ook wel kunnen hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen uit die drie, dan puck.
Heeft die nog ooit een meerdaagse wedstrijd uitgefietst?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
baardenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja toch[..]
Nou opzich vind ik het bij hem niet zo raar. En zijn stem is gewoon mmmm![]()
![]()
Had ook een tijd een ding voor Chris John Millington (ja, had een ding voor baarden)
Maar vertel, nu wil ik het weten
Echt de Dani van het vrouwelijke wielrennen inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft die nog ooit een meerdaagse wedstrijd uitgefietst?
Ik heb een male crush op Joaquin Phoenix #nohomoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:10 schreef Allures het volgende:
[..]
baarden
Ik heb nooit celeb crushes op mannen
Die zien er saai uit of zo
Dat snap ik, maar ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel voorspelbaar op zich maar op die andere 2 zou ik het ook wel kunnen hoor
Geen idee, ik volg het vrouwenwielrennen niet zo. Afgelopen jaar had ze last van een "blessure" geloof ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou Iwanius toch lekker een terrasje van kunnen pakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Poepoe, krijg 120 euro terug van belastingdienst.
Als je het niet kan op van Vleuten heb je gewoon een afwijkingquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik niet.[..]
Geen idee, ik volg het vrouwenwielrennen niet zo. Afgelopen jaar had ze last van een "blessure" geloof ik
Ja ik ken niemand die me daarin snapt eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:10 schreef Allures het volgende:
[..]
baarden
Ik heb nooit celeb crushes op mannen
Die zien er saai uit of zo
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah mijn evenbeeld. Ben alleen veel langer.
Je hoeft tenminste niks te betalen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Niet Elis Ligtlee?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn tijd ver vooruitquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Echt de Dani van het vrouwelijke wielrennen inderdaad
Bijna 3000 hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Like 3cm langer ofzo, jullie zijn beide dwergmannetjesquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die zou ik ook wel doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb een male crush op Joaquin Phoenix #nohomo
Ben jij ook een scientology debiel?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb haar live zien sprinten op de baan, ziet er niet uit maar wat een powerquote:
Ik niet. Dan zou ik het ook iedere maand opmaken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik krijg dat beetje HRA maandelijks bijgestort.
Baarden zijn toch juist hartstikke hip tegenwoordig?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ken niemand die me daarin snapt eigenlijk.
Nooit? Ik vind sommige mannelijke celebs wel echte snacks hoor
Ze is geen echte wielrenster inderdaad maar heeft wel een vrouwenkoers in Spanje net afgerond en knalt op Strava wel behoorlijk wat Qom’s dus slecht is ze ook niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
klein sigaartje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Zelfs mijn chick haalt qom's en die kan niet echt hard fietsen dus dat zegt niksquote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze is geen echte wielrenster inderdaad maar heeft wel een vrouwenkoers in Spanje net afgerond en knalt op Strava wel behoorlijk wat Qom’s dus slecht is ze ook niet.
Bij de echte Tom Cruise heeft het nog een aanwijsbare oorzaak.quote:
Ik kan er in ieder geval echt geen bedenken...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ken niemand die me daarin snapt eigenlijk.
Nooit? Ik vind sommige mannelijke celebs wel echte snacks hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |