Iew.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan tegenwoordig het puntje van mijn baard in mijn mond stoppen, zo zit ik nu dus de halve dag
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan tegenwoordig het puntje van mijn baard in mijn mond stoppen, zo zit ik nu dus de halve dag
Deze niet... rawr....quote:
Waaromquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Nou, van dat beeld glij ik bijna van mijn stoel af, zo geil...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Het staat ook heel intelligentquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, van dat beeld glij ik bijna van mijn stoel af, zo geil...
Vroeger zat ik ook als een debieletje met haar en/of ketting in mijn mond. Gelukkig op tijd afgeleerd.quote:
Zelfkennis is dan wel weer ok.quote:
Tijd dat je weer eens een kutje met haar erop beft ipv dat je noodgedwongen dit soort alternatieven moet opzoeken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Goede carnavalsoutfitquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd dat je weer eens een kutje met haar erop beft ipv dat je noodgedwongen dit soort alternatieven moet opzoeken.
Koepeltentje bij de Wit halen, aantrekkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blackface, cultural appropriation, dit dat
Ik zag ze. In Venlo. Van die jonge grietjes, 'sexy bob marley' incl. blackface.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blackface, cultural appropriation, dit dat
Oh my god. Dat is echt een carnavals aspect waar ik moeite mee heb wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag ze. In Venlo. Van die jonge grietjes, 'sexy bob marley' incl. blackface.
Yes. Indeed.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my god. Dat is echt een carnavals aspect waar ik moeite mee heb wel.
Durianquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:56 schreef ArTiC het volgende:
Fax, ze zoeken je...
https://www.ed.nl/buitenl(...)-te-vinden~a300c334/
Jij voelt je niet geroepen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:56 schreef ArTiC het volgende:
Fax, ze zoeken je...
https://www.ed.nl/buitenl(...)-te-vinden~a300c334/
sexy?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my god. Dat is echt een carnavals aspect waar ik moeite mee heb wel.
Nee, buitenlandse vrouwenquote:
kloptquote:
Pics van je outfit?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:06 schreef Debsterr het volgende:
Reactie van een gast zondagavond op mijn outfit "ah, eerste keer carnaval, dus je hebt het sletterigste uit de kast gepakt wat je had liggen?"
Integratie gelukt
Dat zou wel heel erg aandachtzoekend zijn he? Ik heb ze wel hoor, daar niet van.quote:
Mannenquote:
Ik vroeg om een pic, niet om een filosofische verhandeling over aandachtzoekerij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Debsterr het volgende:
Dat zou wel heel erg aandachtzoekend zijn he? Ik heb ze wel hoor, daar niet van.
Daar is Fok! toch voor?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg aandachtzoekend zijn he? Ik heb ze wel hoor, daar niet van.
Ja ja ja zeikerd, ze zijn al onderweg. Even uploaden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vroeg om een pic, niet om een filosofische verhandeling over aandachtzoekerij.
Dankquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
Ja ja ja zeikerd, ze zijn al onderweg. Even uploaden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]Als dat al sletterig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt wel mee tochquote:
Dat dus. Zal wel een maagd uit het datingtopic zijn geweest die het vroeg.quote:
ik heb doorgehaald wat niet van toepassing isquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mannen![]()
Je moet gewoon tevreden zijn met wat je krijgt en niet zoveel eisend zijn! Je bent niet meer eeuwig jong/knap/aantrekkelijk*
*doorhalen welke niet van toepassing is
Ik vind die enorm uitgebreide pakken/outfits ook echt heel tof hoor! Maar kom op, voor binnen een uur iets o.b.v. mijn bestaande kledingkast was het toch best okayquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:24 schreef Allures het volgende:
Ik vind het vooral niet zo carnavalig
Maar goed ik kom meer uit de cultuur waar je echt lang bezig bent met je pak
Hoeveel kledingkasten heb jij?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:27 schreef Allures het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar weer eens wat uigebreids ga naaien. Ik wil een pauwen pakje
Maar die pakjes gaan dan ook jaren mee
En als je er dan meer hebt wissel je lekker af
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb doorgehaald wat niet van toepassing is
Ik had er 3 maar we hebben net een grote 3deurs er bij die we nog in moeten delenquote:
Ja, dat heb ik zelfs.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:33 schreef Allures het volgende:
Maar carnavalskleren zitten gewoon in een doos op zolder hoor
Gewoon politie bellenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:42 schreef Samzz het volgende:
Oh fijn, de dorpsdronkaard komt een drankje doen... Daar gaat m'n middag.
zo word ik later ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:42 schreef Samzz het volgende:
Oh fijn, de dorpsdronkaard komt een drankje doen... Daar gaat m'n middag.
Zag alweer berichten dat de beroerte van Luke Perry veroorzaakt zou zijn door vaccinaties, en de MS van Selma Blair ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)sme-veroorzaken.html
Benieuwd hoe dit weer gespind wordt door de antivaxxer gekkies
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag alweer berichten dat de beroerte van Luke Perry veroorzaakt zou zijn door vaccinaties, en de MS van Selma Blair ook
Jij hebt echt een zieke Facebook time-linequote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag alweer berichten dat de beroerte van Luke Perry veroorzaakt zou zijn door vaccinaties, en de MS van Selma Blair ook
en de aarde is platquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jamaar dat is Denemarken, daar zit iets in het water waardoor.mensen minder snel autisme krijgenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)sme-veroorzaken.html
Benieuwd hoe dit weer gespind wordt door de antivaxxer gekkies
ja oké het was op een pagina waarin die mensen belachelijk worden gemaakt met screenshots uit die debiele groepen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt echt een zieke Facebook time-line
Hoort bij het leven maar wel heel zuur dat je nooit van je pensioen hebt kunnen genieten.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:02 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen hier weer bericht dat er weer een collega is overleden. Vrijdag met pensioen gegaan, vandaag overleden
Was al heel lang ziek en zat er dus aan te komen maar blijft cru
Ja datquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoort bij het leven maar wel heel zuur dat je nooit van je pensioen hebt kunnen genieten.
Nu kan het! Go go go!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Yolanthe wou ik best weleens in de bips neuken.
Misschien wil ze dat ook wel bij jouquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Yolanthe wou ik best weleens in de bips neuken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow em gee dubbelyou tee ef bbq roflcopter!11!11eins!!!!111!eleven
Puntige knieën ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Kopjechino het volgende:
Doe wel doggy, dan hoef je dat botoxgezicht niet te zien
zie je toch niks van in zo'n donkere parkeergaragequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Kopjechino het volgende:
inb4 Turkse Chickquote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:15 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, daar prik je zo ballonnen mee lekquote:
Nou Dino, leg de vaseline en tissues maar klaar jong.quote:Documentaire: 3DOC: Fitgirl
21.15 - 22.10 op NPO 3
Documentaire
Tien maanden lang stond de 26-jarige Robin Moolenaar dagelijks om vijf uur s'ochtends op. Ze trainde 25 uur per week naast haar fulltimebaan als juf en hield zich aan een streng dieet van kilo's gekookte kip en 27 eieren per dag. Waarom? Robin wil deelnemen aan het NK Bikinifitness, maar dan moet ze nog wel het lijf zien te krijgen van zo'n ferme bodybuilder.
Neequote:Op dinsdag 5 maart 2019 17:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou Dino, leg de vaseline en tissues maar klaar jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |