Iew.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan tegenwoordig het puntje van mijn baard in mijn mond stoppen, zo zit ik nu dus de halve dag
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
ik kan tegenwoordig het puntje van mijn baard in mijn mond stoppen, zo zit ik nu dus de halve dag
Deze niet... rawr....quote:
Waaromquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Nou, van dat beeld glij ik bijna van mijn stoel af, zo geil...quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Het staat ook heel intelligentquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, van dat beeld glij ik bijna van mijn stoel af, zo geil...
Vroeger zat ik ook als een debieletje met haar en/of ketting in mijn mond. Gelukkig op tijd afgeleerd.quote:
Zelfkennis is dan wel weer ok.quote:
Tijd dat je weer eens een kutje met haar erop beft ipv dat je noodgedwongen dit soort alternatieven moet opzoeken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:33 schreef ArTiC het volgende:
Goede carnavalsoutfitquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd dat je weer eens een kutje met haar erop beft ipv dat je noodgedwongen dit soort alternatieven moet opzoeken.
Koepeltentje bij de Wit halen, aantrekkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blackface, cultural appropriation, dit dat
Ik zag ze. In Venlo. Van die jonge grietjes, 'sexy bob marley' incl. blackface.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Blackface, cultural appropriation, dit dat
Oh my god. Dat is echt een carnavals aspect waar ik moeite mee heb wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zag ze. In Venlo. Van die jonge grietjes, 'sexy bob marley' incl. blackface.
Yes. Indeed.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my god. Dat is echt een carnavals aspect waar ik moeite mee heb wel.
Durianquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:56 schreef ArTiC het volgende:
Fax, ze zoeken je...
https://www.ed.nl/buitenl(...)-te-vinden~a300c334/
Jij voelt je niet geroepen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:56 schreef ArTiC het volgende:
Fax, ze zoeken je...
https://www.ed.nl/buitenl(...)-te-vinden~a300c334/
sexy?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh my god. Dat is echt een carnavals aspect waar ik moeite mee heb wel.
Nee, buitenlandse vrouwenquote:
kloptquote:
Pics van je outfit?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:06 schreef Debsterr het volgende:
Reactie van een gast zondagavond op mijn outfit "ah, eerste keer carnaval, dus je hebt het sletterigste uit de kast gepakt wat je had liggen?"
Integratie gelukt
Dat zou wel heel erg aandachtzoekend zijn he? Ik heb ze wel hoor, daar niet van.quote:
Mannenquote:
Ik vroeg om een pic, niet om een filosofische verhandeling over aandachtzoekerij.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Debsterr het volgende:
Dat zou wel heel erg aandachtzoekend zijn he? Ik heb ze wel hoor, daar niet van.
Daar is Fok! toch voor?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg aandachtzoekend zijn he? Ik heb ze wel hoor, daar niet van.
Ja ja ja zeikerd, ze zijn al onderweg. Even uploaden.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vroeg om een pic, niet om een filosofische verhandeling over aandachtzoekerij.
Dankquote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
Ja ja ja zeikerd, ze zijn al onderweg. Even uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |