I know maar dat lukt me dus momenteel niet echtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wel beetje je best doen natuurlijk. Anders gaat het nooit wat worden.
Ja precies. Dus zo is het minder akwardquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
als ie je zag zitten had ie ook wel doorgepakt dan lijkt me
Maar vroeg het meer omdat het me erg awkward lijkt als iedereen het anders weet en hij niet
En iets dat toch wel uit komt
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
I know maar dat lukt me dus momenteel niet echt
Date dipje of zo
Of niemand waarvan ik denk wauw
Gewoon een beetje wat lente nodig, dan komt dat vast goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Date dipje of zo
Dat helpt meestal wel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:12 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon een beetje wat lente nodig, dan komt dat vast goed
ja wel als ik er mee op date moet van dinoquote:
Ik heb allang door dat dat daten bij jou een grote farce is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Date dipje of zo
Oh ja dat is dan weer minder voor zijn lamp.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:14 schreef Allures het volgende:
[..]
ja wel als ik er mee op date moet van dino
Naja ik kleur niet zo binnen die lijntjes maar zijn meisje misschien wel en dan gooit ze misschien die nieuwe lamp stuk
Of dat zou ik doen in ieder geval
Je hebt echt mensen kennis hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb allang door dat dat daten bij jou een grote farce is.
Je bent het liefst gewoon met je vent en gaat omdat hij het doet en voor hippigheid een beetje daten.
ja anders zit ik ook maar thuisquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent het liefst gewoon met je vent en gaat omdat hij het doet en voor hippigheid een beetje daten.
Heb je Weiss over de vloer gehad?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
ja anders zit ik ook maar thuis
Deed ik in het begin wel maar het is zo pijnlijk als hij dan thuis komt met zijn date en hier nog even 'koffie gaat drinken'
Beetje toekijken vanuit de hoek van de kamer, theetje zetten voor na afloop.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Deed ik in het begin wel maar het is zo pijnlijk als hij dan thuis komt met zijn date en hier nog even 'koffie gaat drinken'
Ja of misschien zijn de meeste mannen gewoon shitquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo kortpittig mannenhatend kroketje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of misschien zijn de meeste mannen gewoon shit
Ja, maar jij geeft ze nooit een eerlijke kans.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een date die nooit meer is vertrokkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Zodra ik die foto met een karper zie ben ik al afgehaakt jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft ze nooit een eerlijke kans.
Verrekte handig als je zelf een kerel bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Liever een dikke paling op de foto zekerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zodra ik die foto met een karper zie ben ik al afgehaakt ja
En dat hebben ze natuurlijk allemaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je die foto van dat lijk gezien? Wat was de doodsoorzaak?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ongerookt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liever een dikke paling op de foto zeker
Hé watquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die foto van dat lijk gezien? Wat was de doodsoorzaak?
Het valt ook niet mee om zo perfect te zijn tussen al die cuckboys met karpers.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voor weiss en mijn man zou ik wel thuis blijvenquote:
Niet te dik, dat is niet lekker.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liever een dikke paling op de foto zeker
Ja maar jij bent een fok 10 en dat blijft voor de meeste van ons ook alleen maar een droomquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Verrekte handig als je zelf een kerel bent.
Wil ze geen vrouwen daten?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ja van dat Instagram profiel met gore plaatjes.quote:
Bedankt voor deze topickill.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ja van dat Instagram profiel met gore plaatjes.
Je stuurde de link van die levende vent met maden in zijn kop en ben dat toen gaan volgen.![]()
Ik vind dit naar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ja van dat Instagram profiel met gore plaatjes.
Je stuurde de link van die levende vent met maden in zijn kop en ben dat toen gaan volgen.![]()
Dat lijkt me inderdaad handiger jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Supermarkt was dicht vanwege een storing in de koeling. Dan moet je toch juist al je producten verkopen
Daarom vrouwenliefdequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een fok 10 en dat blijft voor de meeste van ons ook alleen maar een droom
Ik denk dat een of andere wet dat zeker en vast verbiedt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Supermarkt was dicht vanwege een storing in de koeling. Dan moet je toch juist al je producten verkopen
Beter dan je lul punten.quote:
Ja. En dan ga ik toch weer op date met zo'n manspersoon binnenkort. Ik faal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je 'm erin krijgt zonder de ring te raken, krijg je dan extra punten?quote:
Viking?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja. En dan ga ik toch weer op date met zo'n manspersoon binnenkort. Ik faal.
Alleen als je door de ster gaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je 'm erin krijgt zonder de ring te raken, krijg je dan extra punten?
Ga je salsadansen met je vriendje?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, salsa school zoeken. En telefoon bestellen.
Ze heeft met Roel van Velzen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga je salsadansen met je vriendje?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja. En dan ga ik toch weer op date met zo'n manspersoon binnenkort. Ik faal.
Tijgerpuntenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je 'm erin krijgt zonder de ring te raken, krijg je dan extra punten?
Haha gayquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik post het ook niet voor niks natuurlijk. Debs, voor al uw vermaeck.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je hem ook door de lucht gooien?
Ben er vast sterk genoeg voorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je hem ook door de lucht gooien?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Deb die d'r vriendje moet leiden omdat hij te slap is.
Het zijn net mensen.quote:
Wel blond, blauwgrijze ogen en lang en breed. Maar geen lang haar (gelukkig).quote:
Baard?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel blond, blauwgrijze ogen en lang en breed. Maar geen lang haar (gelukkig).
Ik heb doe nieuwe, planet nogwatquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga rollercoaster tycoon maar eens downloaden, zin om achtbanen te bouwen.
Nerdjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze weten al dat je plantjes en potjes wil hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgende week jarig en niemand van de familie heeft me gevraagd wat ik voor mijn verjaardag wilHet wordt ook elk jaar sneuer
En chocolaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze weten al dat je plantjes en potjes wil hebben
Ik ben op het moment hooked aan Oxygen not Includedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
En zaagsel voor de 'caafs'.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat voor iets is dat?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben op het moment hooked aan Oxygen not Included
Heb je wel de uitnodigingen al verstuurd? Want meestal komen de vragen daarna tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgende week jarig en niemand van de familie heeft me gevraagd wat ik voor mijn verjaardag wilHet wordt ook elk jaar sneuer
Survival sim, je start met drie kolonisten in het midden van een asteroide en je moet ervoor zorgen dat ze genoeg voedsel hebben, genoeg zuurstofquote:
Oh leuk, die ga ik ook vanavond weer eens spelen denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja maar niet welkequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uitquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Survival sim, je start met drie kolonisten in het midden van een asteroide en je moet ervoor zorgen dat ze genoeg voedsel hebben, genoeg zuurstof, geen stress hebben en dan working your way up naar de oppervlakte, om zo uiteindelijk te ontsnappen. Nodig om allerlei systemen bouwen om de lucht / gassen en vloeistoffen te verwerken. Lekker complex
[ afbeelding ]
dat heb ik allang opgegeven, heb daar geen geduld voorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit
Ben nu bezig met Cities: Skylines. Eindelijk een redelijk stadje waarin ik winst maak in plaats van verlies
Maar weer eens met een nieuwe Factorio playthrough begonnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Survival sim, je start met drie kolonisten in het midden van een asteroide en je moet ervoor zorgen dat ze genoeg voedsel hebben, genoeg zuurstof, geen stress hebben en dan working your way up naar de oppervlakte, om zo uiteindelijk te ontsnappen. Nodig om allerlei systemen bouwen om de lucht / gassen en vloeistoffen te verwerken. Lekker complex
[ afbeelding ]
Leren broeken welquote:
Daar heeft het wel aardig wat van weg jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar weer eens met een nieuwe Factorio playthrough begonnen.
Daar had ik ook moeite meequote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat heb ik allang opgegeven, heb daar geen geduld voor![]()
Vind het al frustrerend dat ik niet eens een fatsoenlijke aansluiting van snelweg naar stad kan maken
Ligt aan de vrouwquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit wat gevonden bij vrouwen
Toen het net uit was even gespeeld, maar het hield me niet echt vast op een of andere manier. Teveel keuze uit andere spellenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ziet er wel grappig uit
Ben nu bezig met Cities: Skylines. Eindelijk een redelijk stadje waarin ik winst maak in plaats van verlies
Scheelt ook een hoop werk.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Sure, maar dan zie ik die vrouw nog liever in jeans
Dag mag want het is ook leukquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
Rollercoaster Tycoon is leuk.
Mag dat gezegd worden of is dat ook nostalgie?
Ik ben even in een 'city-builder' moodquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:11 schreef STING het volgende:
[..]
Toen het net uit was even gespeeld, maar het hield me niet echt vast op een of andere manier. Teveel keuze uit andere spellen
Ik had zelf meer met railroad tycoonquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
Rollercoaster Tycoon is leuk.
Mag dat gezegd worden of is dat ook nostalgie?
Ik vind een grammofoon ook leukquote:
Oh dat vond ik niet leuk. Zoo tycoon dan weer wel.quote:
Nostalgie is gewoon toegestaan hoor, dat een stel millennials dat niet kan handelen is niet jouw probleemquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een grammofoon ook leuk. En dat mocht niet.
Met Dinosaur Digs!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat vond ik niet leuk. Zoo tycoon dan weer wel.
Het was toch alleen Hosti?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nostalgie is gewoon toegestaan hoor, dat een stel millennials dat niet kan handelen is niet jouw probleem
Vliegeren doe je met je ouders als je 6 bentquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
KlimmenDat doe je met je vriendjes als je 8 bent
Hoe is het met je date dino?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Niets mis met nostalgie, als het maar niet van dat "vroeger was alles beter" gemier wordt.
Whaha jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met Dinosaur Digs!
Ontsnapt er een T-Rex
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vliegeren doe je met je ouders als je 6 bent
Ik las vingerenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Theme Hospitalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:16 schreef STING het volgende:
[..]
Transport Tycoon
Theme Park
Theme Hospital
#bejaardegames
Dat gebeurde sowieso niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Niets mis met nostalgie, als het maar niet van dat "vroeger was alles beter" gemier wordt.
Dit. 'Ik mis cassettebandjes.' Ik niet. Stom gekloot met potloden en dj's die door nummers heen lullen, dat het bandje vol is halverwege het nummer waar je twee uur op zat te wachten. Videobanden met klotebeeld die in je video blijven hangen, boetes bij de videotheek, brak geluid. Krakende elpees die na veertig jaar op zolder echt niet beter zijn gaan klinken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:16 schreef ElDinosaur het volgende:
Domme posts op Fok maken doe je als je ElDino bentquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik doe dat nu wel eens in Jurassic World Evolution. Een hele bups mensen op de vlucht voor de Rex die alleen maar even wil proevenquote:
Jank posts op Fok maken doe je als je Faxie bentquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Domme posts op Fok maken doe je als je ElDino bent
Denken dat je gevat bent terwijl je alleen maar kan terugkaatsenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jank posts op Fok maken doe je als je Faxie bent
Seizoenswissel, wordt iedereen een beetje wild van denk ik.quote:
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Seizoenswissel, wordt iedereen een beetje wild van denk ik.
Er is een nieuwe dame aanwezig. Dan krijg je dit he.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Seizoenswissel, wordt iedereen een beetje wild van denk ik.
Is er een nieuwe?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Er is een nieuwe dame aanwezig. Dan krijg je dit he.
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is een sjiek hoofdstel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:22 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze. Het hoofdstel, niet t paard. Die vind ik niet mooi.
Ja toch. En geen keelriem. Maakt t nog chiquer.quote:
Bier drinkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
Sieraden voor je knol kopen.![]()
Vliegeren![]()
Retrogames spelen![]()
*kijkt op post-it*
Euhm.
Mensen
Is geen sieraad, nogal noodzakelijk als je op wedstrijd wilquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
Sieraden voor je knol kopen.![]()
Vliegeren![]()
Retrogames spelen![]()
*kijkt op post-it*
Euhm.
Mensen
Niet zo negatief hé.quote:
Geen sieraad, jonge dat is wat de childlike empress droeg in Never ending story.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geen sieraad, nogal noodzakelijk als je op wedstrijd wil.
Bedoelen jullie mij, of iemand anders?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bedoelen jullie mij, of iemand anders?
spring je over van die balken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geen sieraad, nogal noodzakelijk als je op wedstrijd wil.
Jou inderdaad!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kopjechino in real lifequote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ow, is het weer haantjestijd? Jezus, had ik niet eens door.quote:
Ja sorry wist even niet meer waarover het gingquote:
Die heeft hier toch al vaker gepost de afgelopen tijd?quote:
Al enkele weken zelfs dacht ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die heeft hier toch al vaker gepost de afgelopen tijd?
Vraag dat vooral aan degene die denkt dat ze nieuw is!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die heeft hier toch al vaker gepost de afgelopen tijd?
Tuurlijk niet. Overkomt iedereen wel eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja sorry wist even niet meer waarover het ging
Ja, daarom leek het me ook niet dat dat op mij sloeg. Vandaar de vraag.quote:
Elke vrouwelijke user hier is toch een kloon van Dannyquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
Vraag dat vooral aan degene die denkt dat ze nieuw is!
Je leert dit groepje wel waarderen hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, daarom leek het me ook niet dat dat op mij sloeg. Vandaar de vraag.
Vast wel, maar of het andersom ook zo is?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je leert dit groepje wel waarderen hoor
quote:How are you doing wee man?
Are you a wierd looking straight guy or a really wierd looking gay guy?
I'd cum on your face just to cover it up!
Kijk naar debbie, die is ook blijven plakken ook al werd ze gepest.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vast wel, maar of het andersom ook zo is?
Dus je wil stiekem in het broekje van Danny komen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elke vrouwelijke user hier is toch een kloon van Danny
Ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kijk naar debbie, die is ook blijven plakken ook al werd ze gepest.
Je moet wat doen om hogerop te komenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dus je wil stiekem in het broekje van Danny komen?
Nog steeds. Laag zelfbeeld, dan blijf je voor alle vormen van aandacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kijk naar debbie, die is ook blijven plakken ook al werd ze gepest.
En neem MCH mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, jij moet gewoon terug naar KLB SC.
Wat moeten we dan? zo heet ze toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:39 schreef ArTiC het volgende:
ik krijg altijd jeuk van mensen die kopje chino zeggen ipv cappuccino
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, jij moet gewoon terug naar KLB SC.
Dat doet niemand hoop ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:39 schreef ArTiC het volgende:
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vast wel, maar of het andersom ook zo is?
Jochem Myjerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:39 schreef ArTiC het volgende:
Bert Visscher is leukerquote:
Daar snappen ze het tenminstequote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Die postte daar nooit en zowel dan heeft hij ongetwijfeld een KLB subforumban.
*krabt*quote:
Raarrrrquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Komt niet zo vaak voor hoor, maar MCH heeft volgens mij meerdere subforumbans.
Wel een hele prestatie.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Komt niet zo vaak voor hoor, maar MCH heeft volgens mij meerdere subforumbans.
kun je voortaan in 1 pot kopen geloof ikquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:47 schreef Kopjechino het volgende:
Ach ik ken iemand die sambal op z'n broodje pindakaas gooit. Dat lijkt mij dan weer niet lekker
Dat is lekkerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:47 schreef Kopjechino het volgende:
Ach ik ken iemand die sambal op z'n broodje pindakaas gooit. Dat lijkt mij dan weer niet lekker
Vrolijke druktemakerquote:
Oké, dan moet ik het misschien een keer proberen.quote:
Pindakaas en sambal gaan prima samen, bewijs: pindasausquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:47 schreef Kopjechino het volgende:
Nare ervaringen met vieze oude mannen?quote:
Foto foto fotoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:50 schreef Allures het volgende:
jurkje is er
Inderdaad sneller dan de updates op de site
Kun je daar ook goede ervaringen mee hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nare ervaringen met vieze oude mannen?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je daar ook goede ervaringen mee hebben
Ieder zo z'n fetisj he.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mij nooit ontmoet zekerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja. Vieze pizza enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nare ervaringen met vieze oude mannen?
Doe Britt de groetenquote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:56 schreef Allures het volgende:
OMG PEOPLE IK BEN GEEN PLUS SIZE MEER
Geen idee hoe het kan. Ik denk dat de maatvoering fout is
Hij is zoooooooooooooo cute
Ik ben zo cute nu
Nou Tnx Maar ik denk echt dat het de maatvoering is hoor want er is verder niks gebeurtquote:
Picsquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:56 schreef Allures het volgende:
OMG PEOPLE IK BEN GEEN PLUS SIZE MEER
Geen idee hoe het kan. Ik denk dat de maatvoering fout is
Hij is zoooooooooooooo cute
Ik ben zo cute nu
Je spelling is ook niet verbeterdquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou Tnx Maar ik denk echt dat het de maatvoering is hoor want er is verder niks gebeurt
Dat is bijna het liefste wat ik deze maand te horen heb gekregenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo oud ben je nou ook weer niet schat
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Welkom in R&P, in de R&P SC van R&P.
Gedraag je.
Wat willen we in dit topic:
• Slowchat
• Offtopic
• De werkdag doorkomen
• Klagen (met mate)
Wat willen we NIET in dit topic:
• Lijstjes
• Jurkjes
Hoeveel vragen mag MCH stellen per topic?
• Drie vragen.
Niet eens het liefstequote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is bijna het liefste wat ik deze maand te horen heb gekregen
Ik stuur 'm wel een tettenfoto ter compensatie, dan ben ik vast weer de leukste.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze maand. Dus misschien wel van vandaag toch
Oh dat zeker!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze maand. Dus misschien wel van vandaag toch
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik stuur 'm wel een tettenfoto ter compensatie, dan ben ik vast weer de leukste.
quote:You look like you'd only remember your name cause your mum's got it tattooed on her lower back.
/hadastrokequote:al kom je met alle heerlijkheden uit de keuken, een smakeloos straatje blijft een smakeloos straatje. een goed uitgangspunt is dat je ede niet - op een dienblad - als stad presenteert, doch een eenvoudig dorp, dat de uitstraling van een dorp wil behouden, of nee... terugvinden. weg met, in geheimzinnigheid omgeven vage plannen, maar transparante (menu) kaart en openstaan voor ideeën van dorpsbewoners. kwaliteit en eenvoud, dat siert een dorp en doet de mens goed ! eenvoud is zo eenvoudig nog niet, maar (s) maakt wel degelijk het verschil !
Nope. Wel brede kaaklijn enzoquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik stuur 'm wel een tettenfoto ter compensatie, dan ben ik vast weer de leukste.
Discriminatiequote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn OP mag dan weer niet.
Is jammer
Ahumquote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja ja, meteen slaperig na mijn appje zeker.
mannen zonder baard zijn jochiesquote:
alleen als er tarrels in hangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |