I know maar dat lukt me dus momenteel niet echtquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wel beetje je best doen natuurlijk. Anders gaat het nooit wat worden.
Ja precies. Dus zo is het minder akwardquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
als ie je zag zitten had ie ook wel doorgepakt dan lijkt me
Maar vroeg het meer omdat het me erg awkward lijkt als iedereen het anders weet en hij niet
En iets dat toch wel uit komt
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
I know maar dat lukt me dus momenteel niet echt
Date dipje of zo
Of niemand waarvan ik denk wauw
Gewoon een beetje wat lente nodig, dan komt dat vast goedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Date dipje of zo
Dat helpt meestal wel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:12 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon een beetje wat lente nodig, dan komt dat vast goed
ja wel als ik er mee op date moet van dinoquote:
Ik heb allang door dat dat daten bij jou een grote farce is.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Date dipje of zo
Oh ja dat is dan weer minder voor zijn lamp.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:14 schreef Allures het volgende:
[..]
ja wel als ik er mee op date moet van dino
Naja ik kleur niet zo binnen die lijntjes maar zijn meisje misschien wel en dan gooit ze misschien die nieuwe lamp stuk
Of dat zou ik doen in ieder geval
Je hebt echt mensen kennis hequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb allang door dat dat daten bij jou een grote farce is.
Je bent het liefst gewoon met je vent en gaat omdat hij het doet en voor hippigheid een beetje daten.
ja anders zit ik ook maar thuisquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent het liefst gewoon met je vent en gaat omdat hij het doet en voor hippigheid een beetje daten.
Heb je Weiss over de vloer gehad?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
ja anders zit ik ook maar thuis
Deed ik in het begin wel maar het is zo pijnlijk als hij dan thuis komt met zijn date en hier nog even 'koffie gaat drinken'
Beetje toekijken vanuit de hoek van de kamer, theetje zetten voor na afloop.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Deed ik in het begin wel maar het is zo pijnlijk als hij dan thuis komt met zijn date en hier nog even 'koffie gaat drinken'
Ja of misschien zijn de meeste mannen gewoon shitquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hallo kortpittig mannenhatend kroketje.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja of misschien zijn de meeste mannen gewoon shit
Ja, maar jij geeft ze nooit een eerlijke kans.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een date die nooit meer is vertrokkenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Zodra ik die foto met een karper zie ben ik al afgehaakt jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij geeft ze nooit een eerlijke kans.
Verrekte handig als je zelf een kerel bent.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Liever een dikke paling op de foto zekerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zodra ik die foto met een karper zie ben ik al afgehaakt ja
En dat hebben ze natuurlijk allemaalquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je die foto van dat lijk gezien? Wat was de doodsoorzaak?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ongerookt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liever een dikke paling op de foto zeker
Hé watquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je die foto van dat lijk gezien? Wat was de doodsoorzaak?
Het valt ook niet mee om zo perfect te zijn tussen al die cuckboys met karpers.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voor weiss en mijn man zou ik wel thuis blijvenquote:
Niet te dik, dat is niet lekker.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Liever een dikke paling op de foto zeker
Ja maar jij bent een fok 10 en dat blijft voor de meeste van ons ook alleen maar een droomquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:23 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Verrekte handig als je zelf een kerel bent.
Wil ze geen vrouwen daten?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ja van dat Instagram profiel met gore plaatjes.quote:
Bedankt voor deze topickill.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ja van dat Instagram profiel met gore plaatjes.
Je stuurde de link van die levende vent met maden in zijn kop en ben dat toen gaan volgen.![]()
Ik vind dit naar.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ja van dat Instagram profiel met gore plaatjes.
Je stuurde de link van die levende vent met maden in zijn kop en ben dat toen gaan volgen.![]()
Dat lijkt me inderdaad handiger jaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Supermarkt was dicht vanwege een storing in de koeling. Dan moet je toch juist al je producten verkopen
Daarom vrouwenliefdequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een fok 10 en dat blijft voor de meeste van ons ook alleen maar een droom
Ik denk dat een of andere wet dat zeker en vast verbiedt.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Supermarkt was dicht vanwege een storing in de koeling. Dan moet je toch juist al je producten verkopen
Beter dan je lul punten.quote:
Ja. En dan ga ik toch weer op date met zo'n manspersoon binnenkort. Ik faal.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je 'm erin krijgt zonder de ring te raken, krijg je dan extra punten?quote:
Viking?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja. En dan ga ik toch weer op date met zo'n manspersoon binnenkort. Ik faal.
Alleen als je door de ster gaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je 'm erin krijgt zonder de ring te raken, krijg je dan extra punten?
Ga je salsadansen met je vriendje?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:40 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, salsa school zoeken. En telefoon bestellen.
Ze heeft met Roel van Velzen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga je salsadansen met je vriendje?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja. En dan ga ik toch weer op date met zo'n manspersoon binnenkort. Ik faal.
Tijgerpuntenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je 'm erin krijgt zonder de ring te raken, krijg je dan extra punten?
Haha gayquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik post het ook niet voor niks natuurlijk. Debs, voor al uw vermaeck.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je hem ook door de lucht gooien?
Ben er vast sterk genoeg voorquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je hem ook door de lucht gooien?
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]![]()
Deb die d'r vriendje moet leiden omdat hij te slap is.
Het zijn net mensen.quote:
Wel blond, blauwgrijze ogen en lang en breed. Maar geen lang haar (gelukkig).quote:
Baard?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wel blond, blauwgrijze ogen en lang en breed. Maar geen lang haar (gelukkig).
Ik heb doe nieuwe, planet nogwatquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga rollercoaster tycoon maar eens downloaden, zin om achtbanen te bouwen.
Nerdjequote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze weten al dat je plantjes en potjes wil hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgende week jarig en niemand van de familie heeft me gevraagd wat ik voor mijn verjaardag wilHet wordt ook elk jaar sneuer
En chocolaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze weten al dat je plantjes en potjes wil hebben
Ik ben op het moment hooked aan Oxygen not Includedquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
En zaagsel voor de 'caafs'.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze weten al dat je plantjes en potjes wil hebben
Wat voor iets is dat?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben op het moment hooked aan Oxygen not Included
Heb je wel de uitnodigingen al verstuurd? Want meestal komen de vragen daarna tochquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgende week jarig en niemand van de familie heeft me gevraagd wat ik voor mijn verjaardag wilHet wordt ook elk jaar sneuer
Survival sim, je start met drie kolonisten in het midden van een asteroide en je moet ervoor zorgen dat ze genoeg voedsel hebben, genoeg zuurstofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |