Is goed VK, is goed.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Poging 2, probeer jullie nu beetje te gedragen.
3 keer is scheepsrecht toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Poging 2, probeer jullie nu beetje te gedragen.
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Met @:Guus_Geluk7, @:d4v1d en ik als mod was dit nooit gebeurd.
geaccepteerdquote:Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Oké het is klaar jongens. Zand erover en door
Jullie zijn er ook niet altijdquote:Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik bied bij deze zijn excuses aanquote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hopelijk is vk ook grote jongen en biedt jij zijn excuses aan
Oke, het spijt me dat jullie je niet kunnen gedragenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hopelijk is vk ook grote jongen en biedt jij zijn excuses aan
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Idd mooi geweest nu, je hebt dingen gezegd waar je spijt van hebt en wij vergeven je.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke, het spijt me dat jullie je niet kunnen gedragen
Mooi gezegdquote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Idd mooi geweest nu, je hebt dingen gezegd waar je spijt van hebt en wij vergeven je.
Spijt! is een Nederlandse tienerfilm uit 2013 van Dave Schram (Shooting Star Filmcompany) gebaseerd op het gelijknamige boek van Carry Slee.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Idd mooi geweest nu, je hebt dingen gezegd waar je spijt van hebt en wij vergeven je.
Oh gelukkig voelde me al viesquote:
met jou in de buurt snel weg gok ikquote:Op maandag 4 maart 2019 21:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee wel even spannend of snel weg is of blijft staan
Gvdquote:Op maandag 4 maart 2019 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met jou in de buurt snel weg gok ik
Hahaha goeiequote:Op maandag 4 maart 2019 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met jou in de buurt snel weg gok ik
Ben je er nou gvd nogquote:
quote:
Die gaat zo vaak gebruikt worden pfoeequote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het spongebobgifje was een hoogtepunt van mijn avond
Hahahaquote:
Klinkt alsof je het frituurkliekje omschrijft.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:38 schreef Goudenvis het volgende:
Zeiken over mods terwijl jullie zelf niet normaal posten
Je kan van ons van alles vinden maar wij zeiken nooit over de mods.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het frituurkliekje omschrijft.
lol jawelquote:Op maandag 4 maart 2019 21:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je kan van ons van alles vinden maar wij zeiken nooit over de mods.
Denk je dat je hiermee iets bereikt of?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:38 schreef Goudenvis het volgende:
Zeiken over mods terwijl jullie zelf niet normaal posten
Ja, en jij kan gewoon verwijderde posts zien.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
okok is nu wel klaar he?
Dacht dat wij een goed gesprek zouden hebben in feedback
Nee, dat kan ik niet. Alleen de admins kunnen dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, en jij kan gewoon verwijderde posts zien.
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 23:44 schreef Goudenvis het volgende:
Je hebt helemaal gelijk Mapima. VK is een kwade mod die er alles aan doet om je leven zuur te maken.
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:48 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja het moet gewoon een keerjij hebt me zo vaak genaaid als mod
Omg is mapima er weerquote:
okok is al goedquote:Op maandag 4 maart 2019 21:45 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Was toch grapjeje bent de beste mod die er is Kwarkje
Haha wel echt grappig gelukkigquote:Op maandag 4 maart 2019 21:46 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Mijn pohi doorspitten hiervooren daarbij waren dat grapjes
keihard aangepakt en het afdoen als grapje, classic noelquote:Op maandag 4 maart 2019 21:46 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Mijn pohi doorspitten hiervooren daarbij waren dat grapjes
In bookkeeping, an account refers to assets, liabilities, income, expenses, and equity, as represented by individual ledger pages, to which changes in value are chronologically recorded with debit and credit entries. These entries, referred to as postings, become part of a book of final entry or ledger. Examples of common financial accounts are sales, accounts [1]receivable, mortgages, loans, PP&E, common stock, sales, services, wages and payroll.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
om de twee weken met een nieuw account ja
HPLCPediaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
In bookkeeping, an account refers to assets, liabilities, income, expenses, and equity, as represented by individual ledger pages, to which changes in value are chronologically recorded with debit and credit entries. These entries, referred to as postings, become part of a book of final entry or ledger. Examples of common financial accounts are sales, accounts [1]receivable, mortgages, loans, PP&E, common stock, sales, services, wages and payroll.
A chart of accounts provides a listing of all financial accounts used by particular business, organization, or government agency.
The system of recording, verifying, and reporting such information is called accounting. Practitioners of accounting are called accountants.[1]
stel je voor dat dit je werk is ahhahaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
In bookkeeping, an account refers to assets, liabilities, income, expenses, and equity, as represented by individual ledger pages, to which changes in value are chronologically recorded with debit and credit entries. These entries, referred to as postings, become part of a book of final entry or ledger. Examples of common financial accounts are sales, accounts [1]receivable, mortgages, loans, PP&E, common stock, sales, services, wages and payroll.
A chart of accounts provides a listing of all financial accounts used by particular business, organization, or government agency.
The system of recording, verifying, and reporting such information is called accounting. Practitioners of accounting are called accountants.[1]
Geef heb echt munchiesquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb in een zwak moment paaseitjes gekocht en die zak moet nu dus leeg he
Gewoon doen iddquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Zosks zak ookquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Okay,quote:Op maandag 4 maart 2019 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Alleen de admins kunnen dat.
Ik zag 'm wel hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Okay,
maar de vorige keer toen ik jou echt goedbedoeld advies gaf, zonder nare ondertoon of gescheld kwam dat in de notes. Nooit reactie op gehad.
Daar heb ik geen tijd voorquote:
Niet meer grappig nu hequote:
Nee koop je eigen paaseitjesquote:
Kan je dat niet even spreiden over de komende weken?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Nou en, bemoei je er niet meequote:
Deden meer mensen dat hier maar met hun postsquote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je dat niet even spreiden over de komende weken?
Kun jij lezen of watquote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je dat niet even spreiden over de komende weken?
bodemdrang beste drangquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
ik heb geen nummers. Maar 06-02-19quote:Op maandag 4 maart 2019 21:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zag 'm wel hoor
Geen idee over welke note je het hebt. Welk #?
Wist niet dat je boos werd.quote:
Haha gaat heel makkelijk als je een ban hebt hoor ahahaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Deden meer mensen dat hier maar met hun posts
Geen ervaring mee, ben een voorbeeldige userquote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gaat heel makkelijk als je een ban hebt hoor ahaha
Maar echtquote:
Excuses aanvaardquote:
heb je met vulling?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar echt
Zijn goddomme lekkere paaseitjes ook
Ja en ik ben topmodel ahahaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ben een voorbeeldige user
Pralinequote:
Hahahahahahahahahaha jaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
Kaolo kinderachtig gedrag, jullie zijn allemaal 30 manx10000
doe normaal, ben nog lang geen 30quote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag dat niet meer dan?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
18quote:Op maandag 4 maart 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd mag dat niet meer dan?
Ik gok 06-01? Zie niks op 06-02.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik heb geen nummers. Maar 06-02-19
Ik kan de andere niet meer vinden
Vind de rode, blauwe, bruine en groene net zo lekker hoor ahahaquote:
Hahahaha ja ik ookquote:Op maandag 4 maart 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind de rode, blauwe, bruine en groene net zo lekker hoor ahaha
Hahahaquote:
Snap jequote:
omdat wij niet iets anders hebben om om te janken, aberquote:Op maandag 4 maart 2019 21:57 schreef Flamarande het volgende:
Snap niet dat iedereen loopt te janken op de mods hier altijd
Dat doe ik om crewbash te voorkomen.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Schrijf dan op z'n minst mn username goed, analfabeet dat je d'r bent
ahzo ja nee oke maar je punt is duidelijk dus kappe hequote:
Waarom negeer je mijn post in fbquote:Op maandag 4 maart 2019 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Schrijf dan op z'n minst mn username goed, analfabeet dat je d'r bent
Nog 11 maanden jij hoorquote:
Hoe lang is het nog?quote:
Ripquote:
Ben nog gewoon twintiger hoor niet zo huilen zuurpruimquote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
7 ook echt, typisch hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 22:03 schreef Flamarande het volgende:
Oke wie heeft vk een kind van 7 genoemd dat is echt erg
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:03 schreef Flamarande het volgende:
Oke wie heeft vk een kind van 7 genoemd dat is echt erg
Ook een beetje jammer dat ze ons allemaal met koalabeertjes vergelijkt. Ik ben niet schattigquote:Op maandag 4 maart 2019 22:03 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ben nog gewoon twintiger hoor niet zo huilen zuurpruim
Dat je toegeeft dat jouw gedrag hier ook niet altijd even sjiek is, maar als ik dat moet voorkauwen dan verliest het wel z'n waarde dus laat maar weer.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, welke post van mij als reactie daarop zou jou tevreden stellen?
Ik ga hier gewoon niet op inquote:Op maandag 4 maart 2019 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha dat van 7 was gelogen ik werd eigenlijk 9 genoemd
hahahahaa sta jij ff voor paal
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook een beetje jammer dat ze ons allemaal met koalabeertjes vergelijkt. Ik ben niet schattig
Als Braddie ergens naartoe gaat breekt het ijs sowieso welquote:Op maandag 4 maart 2019 22:05 schreef Flamarande het volgende:
Jongens wie heeft er nog een pedograpje om het ijs te breken
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:05 schreef Flamarande het volgende:
ahzo okequote:Op maandag 4 maart 2019 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat je toegeeft dat jouw gedrag hier ook niet altijd even sjiek is, maar als ik dat moet voorkauwen dan verliest het wel z'n waarde dus laat maar weer.
Twee pedofielen zitten samen op een terrasje. Plots loopt er een elfjarig meisje voorbij. Zegt de ene pedofiel: "Kijk daar eens wat een knap stuk!" Zegt de andere: " Had je die 7 jaar geleden moeten zien joh!"quote:Op maandag 4 maart 2019 22:05 schreef Flamarande het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Twee pedofielen zitten samen op een terrasje. Plots loopt er een elfjarig meisje voorbij. Zegt de ene pedofiel: "Kijk daar eens wat een knap stuk!" Zegt de andere: " Had je die 7 jaar geleden moeten zien joh!"
[..]
Twee pedofielen zitten samen op een terrasje. Plots loopt er een elfjarig meisje voorbij. Zegt de ene pedofiel: "Kijk daar eens wat een knap stuk!" Zegt de andere: " Had je die 7 jaar geleden moeten zien joh!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
@niels0quote:Op maandag 4 maart 2019 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zuchtquote:Op maandag 4 maart 2019 22:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ahzo oke
Ja ik ben verantwoordelijk voor mijn postgedrag, maar dat zijn we allemaal hier
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:08 schreef Catkiller het volgende:
Hoe heet een tor die op kleine torretjes valt?Ok die was grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:
quote:
quote:
Kritiek nee. Scheldkanonnades ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Makkelijk negatief te doen als alle kritiek op jou wordt weggemod natuurlijk.
Je bent gewoon ongewenst. Niet eens omdat je mod bent, gewoon als user moeten we je al nietquote:Op maandag 4 maart 2019 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kritiek nee. Scheldkanonnades ja.
Oh jeetje heftig man.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent gewoon ongewenst. Niet eens omdat je mod bent, gewoon als user moeten we je al niet
Uhuh.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar is hij wel gewenst?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent gewoon ongewenst. Niet eens omdat je mod bent, gewoon als user moeten we je al niet
Zn moeder houdt vast heel veel van 'mquote:
Oh nou heftig dat jij dat in twijfel trekt zeg.quote:
echt hèquote:Op maandag 4 maart 2019 22:12 schreef SideEffect het volgende:
Haha Guusje en chevy fittie, als vanouds
Was wel echt een flinke scheldkanonnade ja haha, stel je aan zegquote:Op maandag 4 maart 2019 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
y u no doe eens gezelligquote:Op maandag 4 maart 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was wel echt een flinke scheldkanonnade ja haha, stel je aan zeg
Ga eens naar bed jijquote:Op maandag 4 maart 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Misschien moet je eens voor jezelf spreken en niet in de “we” vorm.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zn moeder houdt vast heel veel van 'm
Dat doe ik toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doet hij al 4 jaar lolquote:Op maandag 4 maart 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nu ben je zeker dubbelnatquote:Op maandag 4 maart 2019 22:17 schreef Cronometer het volgende:
Heb gezwommen 😲😲😲
Zag weer knappe Nederlandse mannen
Normale users zijn doodquote:Op maandag 4 maart 2019 22:19 schreef Che_ het volgende:
Zijn er meer mods of normale users tegenwoordig
Misschien moet jij gewoon ff lekker je muil houwequote:Op maandag 4 maart 2019 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moet je eens voor jezelf spreken en niet in de “we” vorm.
Laat mequote:
Ja ik had deze al besteld bij iemand dus nu moet ik hem alsnog posten. Sorry. Het editten duurde langer dan verwacht en ik kan het nu niet maken om hem niet te posten.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit iets over gelezen, dan moet een van de mannen besneden zijn en de andere niet.
Maar goed, laten we de slowchat verder maar hier doen: KLB / [KLB SC] im blue daba dee daba die
Ah klasse weerwoord. Als je reageert op mij reageer ik terug, niet piepen nu.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon ff lekker je muil houwe
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik had deze al besteld bij iemand dus nu moet ik hem alsnog posten. Sorry. Het editten duurde langer dan verwacht en ik kan het nu niet maken om hem niet te posten.
[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel lachen eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik had deze al besteld bij iemand dus nu moet ik hem alsnog posten. Sorry. Het editten duurde langer dan verwacht en ik kan het nu niet maken om hem niet te posten.
[ afbeelding ]
man man manquote:Op maandag 4 maart 2019 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedank die kale nicht van een Hork voor de moeitequote:Op maandag 4 maart 2019 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel lachen eigenlijk
Zit moeite in snap je, zo als gifje, met de woorden op de juiste momenten enzo
Ik kan toch wel spellen, ik ben toch niet D E B I E L?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
En mn username tenminste correct geschreven.
man man man
@LompeHork goed gedaan ouwe lubbesquote:Op maandag 4 maart 2019 22:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedank die kale nicht van een Hork voor de moeite
Ja sop je dit maar op met @d4v1d , daar ga ik me niet mee bemoeienquote:Op maandag 4 maart 2019 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan toch wel spellen, ik ben toch niet D E B I E L?
Nouquote:Op maandag 4 maart 2019 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan toch wel spellen, ik ben toch niet D E B I E L?
hallo je kent me al sinds 2010 ofzo doe ff niet alsof dat iets nieuws isquote:Op maandag 4 maart 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nee. Jij bent dus wel D E B I E L...
Slaap lekker snoesquote:
Ik dacht, ik spel het even voor je uit.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
hallo je kent me al sinds 2010 ofzo doe ff niet alsof dat iets nieuws is
bedankt skatjequote:Op maandag 4 maart 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik spel het even voor je uit.
Hey fatty titsquote:
Oh ik ben er ook nog ahahaquote:
Je kan er ook bovenop willen liggenquote:Op maandag 4 maart 2019 22:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan iemand knap vinden zonder er onder te willen liggen.
10 euroquote:
Oke leuk hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ik ben er ook nog ahaha
Heb s1 van Peaky Blinders eindelijk gezien
heb vroeger wel eens met mijn worst gespeeld als die clip langskwamquote:Op maandag 4 maart 2019 22:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb Toxic van Britney Spears gekocht op Singstar bitch i'm fabulous
Dank je, jij mag er ook wel zijn hahahaquote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb vroeger wel eens met mijn worst gespeeld als die clip langskwam
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank je, jij mag er ook wel zijn hahaha
Ja, vind echt leuke serie en fijn dat er lekker veel seizoenen zijn om te bingewatchen net nu mn vakantie voorbij is
Hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen weinig afleveringen per seizoen dacht ik
Ben je nog onzedelijk geweest met leerlingenquote:Op maandag 4 maart 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank je, jij mag er ook wel zijn hahaha
Ja, vind echt leuke serie en fijn dat er lekker veel seizoenen zijn om te bingewatchen net nu mn vakantie voorbij is
Doe normaalquote:Op maandag 4 maart 2019 22:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben je nog onzedelijk geweest met leerlingen
Okéquote:Op maandag 4 maart 2019 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja was in de war met iets anders
Valt mee idd
Gewoon even de stemming proeven.quote:
Oké succes doeiquote:
nou veel plezier ermeequote:Op maandag 4 maart 2019 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon even de stemming proeven.
Doe. Normaal.quote:
Dank. Hij lijkt er zelf in ieder geval plezier in te hebbenquote:
Doe nou eens normaal dick craving cunt dat je er rondlooptquote:
Jaquote:
Hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal dick craving cunt dat je er rondloopt
12 tot 16quote:
Echt gemeen dit ;s #doesliefquote:
Ja erg jong, daarom moeten jullie gvd normaal doen, smeerlappenquote:
Alleen als je een recente vog hebtquote:
Hoezo. Legaal.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als je met je bek op Dumpert en in de bijstand wil ja.
En ofquote:Op maandag 4 maart 2019 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deed jij trouwens toen ook niet mee aan Haxball enzo?
Dus jij wil zeggen dat amarantha??quote:Op maandag 4 maart 2019 22:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als je met je bek op Dumpert en in de bijstand wil ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |