Ja, oké okéquote:Op zondag 3 februari 2019 22:10 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Verder is er toch niks op 't forum dus dacht voor Secretpret weer gaat baggeren
Thxquote:Op zondag 3 februari 2019 22:09 schreef Goudenvis het volgende:
Jajajjajaja dames en heren voel je welkom en geniet van elkaars aanwezigheid.
Dikke shoutout naar:
- Plompzakker
- Wollah
- Vanillekwark
- Flippiee
- Amarantha
Love you all
Xoxoxoxoxo Goudenvis
_—_quote:Op zondag 3 februari 2019 22:10 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Verder is er toch niks op 't forum dus dacht voor Secretpret weer gaat baggeren
Ja nou? Wat wil je dat ik nou ga zeggen dan?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:12 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Wat wil je nou dat ik ga zeggen?je hebt 't wel gigantisch verneukt
Ja doe dat eens.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:13 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja nou? Wat wil je dat ik nou ga zeggen dan?![]()
Sorry?
Maakt mij niet uitquote:Op zondag 3 februari 2019 22:13 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja nou? Wat wil je dat ik nou ga zeggen dan?![]()
Sorry?
Voelt beter.quote:
quote:
Nee heel boosquote:Op zondag 3 februari 2019 22:14 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maakt mij niet uitdenk alleen niet dat Danny en Murp heel blij waren
Gelukkigquote:
Sowieso patronquote:Op zondag 3 februari 2019 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Shoutout naar mn homeboy goudenvis, hij houdt de straten echt weet je
Nederig maar dankbaarquote:Op zondag 3 februari 2019 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey, hoe voel je je, nu ik heb toegestaan dat je blauw bleef
met ons ook nietquote:Op zondag 3 februari 2019 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief, maar zou het zonder jullie niet kunnen
waarom mod?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:16 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee heel boos
[..]
Gelukkig
Zure ex mod gespotquote:
Hier wel. (In dit topic)quote:Op zondag 3 februari 2019 22:26 schreef Plompzakker het volgende:
Mag ik hier wel echt baggeren of komt murp hier ook bans uitdelen?
Geen idee ik werd wakker en was blauwquote:Op zondag 3 februari 2019 22:26 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom mod?
of heb je gewoon geen fuck te doen in je leven
mag ik je aanraken?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Geen idee ik werd wakker en was blauw
ga weg danquote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
Mensen, ik wil internet uit mijn leven
Het begon goed maar dat laatstequote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
Mensen, ik wil internet uit mijn leven, alle buitenlanders het land uit, hekjes terug ipv schuttingen,
en touwtjes uit de brievenbus
als klap op de vuurpijl wil ik dat alle vrouwen hoer worden en alle bestaande hoeren naar het klooster gaan
Was grapje snapje kwarkje xxxxquote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ben so far niet zuur wat is dit dan
ben je gedegradeerd?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, lang geleden
[..]
okok is al goed ik ben niet boos alleen beetje verdrietig nu
wat grappig is.. geef het nog een paar maanden/ hooguit jaren.. kan je later in de virtuele holografische wereld iig nog verkondigen dat je een mod bent geweest op fokquote:
Staat genoteerdquote:Op zondag 3 februari 2019 22:33 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wat grappig is.. geef het nog een paar maanden/ hooguit jaren.. kan je later in de virtuele holografische wereld iig nog verkondigen dat je een mod bent geweest op fok
Komt wel weer goed, je bent grote jongen.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, lang geleden
[..]
okok is al goed ik ben niet boos alleen beetje verdrietig nu
I know rightquote:Op zondag 3 februari 2019 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt wel weer goed, je bent grote jongen.
Gewoon editen naar gtwv dan doet haags het voor jequote:Op zondag 3 februari 2019 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wil weer mod worden dan kan ik mn eigen fails verwijderen
nou.. ik maak meestal de keuze als de kleren uit zijn..quote:Op zondag 3 februari 2019 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom weetje dat nog niet zeker?
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik alleen snoeihard kon neuken als moderator, en dat nu ik zwart ben, alle kutjes opdrogenquote:Op zondag 3 februari 2019 22:39 schreef Goudenvis het volgende:
Maar VK, vrind, vertel eens heb je nog geneuqt vanavond?
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gewoon editen naar gtwv dan doet haags het voor je
Lolquote:Op zondag 3 februari 2019 22:40 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nou.. ik maak meestal de keuze als de kleren uit zijn..
dan kijk ik zo van.. hmm.. okey..
en vraag ik of je even 360 graden draait
even wat notities schrijven
dan geef ik een cijfer
als je minimaal een 1 hebt dan ben ik overtuigd
grappige is dat ik ook niet lager dan een 1 geef
ligt meer aan mij dan aan jou
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik alleen snoeihard kon neuken als moderator, en dat nu ik zwart ben, alle kutjes opdrogen
waarom koop je uberhaupt borrelnootjes, dat is de echte vraagquote:Op zondag 3 februari 2019 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt ranzige borrelnootjes gekocht. Volgende keer maar weer Duyvis.
Het jigggy syndroomquote:Op zondag 3 februari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik alleen snoeihard kon neuken als moderator, en dat nu ik zwart ben, alle kutjes opdrogen
Volgende keer bitterballen bedoel jequote:Op zondag 3 februari 2019 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Ook goed idee ja.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Volgende keer bitterballen bedoel je
Klein zwembad hebben jullie dan.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:42 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik heb een king size bed nog groter dan de plaatselijke zwembad
Wtf is er mis met borrelnootjes.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
waarom koop je uberhaupt borrelnootjes, dat is de echte vraag
Potverdriedubbeltjes, hoe gaat u dit oplossen mijn compaan?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee wtf is er mis met jou dat is de echte vraag
doe jij ook altijd openscheuren en zak naar mond brengen zodat er nog een paar op de grond rollen omdat er simpelweg niet meer in je mond past?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:41 schreef Amarantha het volgende:
met geld natuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2019 22:43 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes, hoe gaat u dit oplossen mijn compaan?
Nee niet echt.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:44 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
doe jij ook altijd openscheuren en zak naar mond brengen zodat er nog een paar op de grond rollen omdat er simpelweg niet meer in je mond past?
Noem me alsjeblieft geen Samantha.quote:
Fixedquote:Op zondag 3 februari 2019 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Mensen wien haten op borrelnootjes.
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:46 schreef -Chakotay- het volgende:
doen jullie ook wel eens een Cake kopen met een spuitbus slagroom.. en dan een hap van die cake nemen en je mond aanvullen met slagroom?
quote:
Nee ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:47 schreef -Chakotay- het volgende:
Heeft er iemand wel eens slagroom in zijn anus gespoten?
FOK!ken.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:47 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wat doe jij dan als jij je verveelt?
Dat was haagsquote:Op zondag 3 februari 2019 22:48 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja het moet gewoon een keerjij hebt me zo vaak genaaid als mod
wtf is dit nouquote:Op zondag 3 februari 2019 22:48 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja het moet gewoon een keerjij hebt me zo vaak genaaid als mod
En dat zonder te neukenquote:Op zondag 3 februari 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is een hele emotionele avond voor me
Je zag een tandartsassistente?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:55 schreef Goudenvis het volgende:
Kreeg na vandaag wel echt zin in lente
Heerlijk weer inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2019 22:55 schreef Goudenvis het volgende:
Die van de horrortandartsquote:Op zondag 3 februari 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zag een tandartsassistente?
Die is niet om aan te zien bij mijn tandartsquote:Op zondag 3 februari 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zag een tandartsassistente?
Die bij mij heet Gertie en ze ziet er ook uit als een Gertiequote:Op zondag 3 februari 2019 22:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Die is niet om aan te zien bij mijn tandarts
Hoe ziet een gertie eruit?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die bij mij heet Gertie en ze ziet er ook uit als een Gertie
Daar zijn de vrouwen niet bestquote:Op zondag 3 februari 2019 22:59 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kennen ze waarschijnlijk alleen in Limburg
Mee eens.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:55 schreef Goudenvis het volgende:
pics van je vriendin en weet je of ze het ook met niet-moderators doet?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:59 schreef Flippiee het volgende:
Mijn tandartsassistente is een vriendin van mij
Subtiel welquote:Op zondag 3 februari 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
pics van je vriendin en weet je of ze het ook met niet-moderators doet?
Ze doet het niet met Limburgers. Xxquote:Op zondag 3 februari 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
pics van je vriendin en weet je of ze het ook met niet-moderators doet?
Heel goed.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze doet het niet met Limburgers. Xx
Echt matig hoe vaak die tegenwoordig afwezig is.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:02 schreef Goudenvis het volgende:
Waar is Wollah eigenlijk? Zit zeker weer te blowen in z'n flatje in Den Haag
Heb zachte G maar harde L, verandert dat er iets aan?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet nodig vk. ben al voorzien. Toch bedanktquote:
quote:Op zondag 3 februari 2019 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb zachte G maar harde L, verandert dat er iets aan?
Begrijpelijk.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze is alleen harde g gewend en een zachte L.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb zachte G maar harde L, verandert dat er iets aan?
Ik zit te blowen in mijn huisje. Wat is je probleem.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:02 schreef Goudenvis het volgende:
Drugs gebruikenquote:Op zondag 3 februari 2019 23:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zit te blowen in mijn huisje. Wat is je probleem.
JONG KRIJG EEN OPVOEDINGquote:
nee zeg danquote:Op zondag 3 februari 2019 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal er over nadenken. Wil geen concurrentie voor een vriendin.
Denk je echt dat ik dit allemaal ga lezen nu?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JONG KRIJG EEN OPVOEDING
https://en.wikipedia.org/wiki/Et_tu,_Brute%3F
[..]
nee zeg dan
ja eigk welquote:Op zondag 3 februari 2019 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik dit allemaal ga lezen nu?
quote:Op zondag 3 februari 2019 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zijn gvd nauwelijks 4 alinea's
Menige L is al hard geworden van VK's zachte G, heb ik vernomen uit betrouwbare bron.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt het wel een leuker tekst.
Heeft Vk een sekslijn?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Menige L is al hard geworden van VK's zachte G, heb ik vernomen uit betrouwbare bron.
VK is niet zo van de kansen grijpenquote:
Ik zal jouw kansen eens grijpenquote:Op zondag 3 februari 2019 23:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
VK is niet zo van de kansen grijpen
Had je dat dan?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik moet weer blauw worden, al m'n respect is hier weg
Die ben je een jaar geleden al goed misgelopenquote:Op zondag 3 februari 2019 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal jouw kansen eens grijpen
Ahahahaquote:Op zondag 3 februari 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap dat jij niet weet hoe dat voelt.
Eh, 1. Want anders ben je weg. Kan niet.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik heb advies nodig. Wat ga ik nu doen:
1. Ik ga beetje op de playstation beunhazen en hier posten of
2. Ik zet muziek op en ga half begaaid doen alsof ik kan zingen
what do
Als je 2 doet, neem je het dan op?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
what do
Zolang je hier geen voiceclips gaat droppen of iets in die richting zou ik zeggen: ga je lekker begaaien!quote:Op zondag 3 februari 2019 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
what do
Deze liefdequote:Op zondag 3 februari 2019 23:23 schreef I. het volgende:
[..]
Eh, 1. Want anders ben je weg. Kan niet.
Tuurlijk niet, en geen idee.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je 2 doet, neem je het dan op?
En blijf je hier dan ook nog posten?
Als je 1 doet, wat ga je dan spelen?
Nummer 2 it isquote:Op zondag 3 februari 2019 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je hier geen voiceclips gaat droppen of iets in die richting zou ik zeggen: ga je lekker begaaien!
JA WAT WORDT HET NOU DAN :Squote:Op zondag 3 februari 2019 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze liefde
[..]
Tuurlijk niet, en geen idee.
[..]
Nummer 2 it is
Wat je dus eigenlijk zegt is dat je klinkt als een bitchquote:Op zondag 3 februari 2019 23:26 schreef Goudenvis het volgende:
Waar ik dus laatst achter kwam is dat ik loepzuiver hoog kan zingenalleen op normale hoogte klinkt voor geen meter
Nu ben ik wel benieuwd Gvquote:Op zondag 3 februari 2019 23:26 schreef Goudenvis het volgende:
Waar ik dus laatst achter kwam is dat ik loepzuiver hoog kan zingenalleen op normale hoogte klinkt voor geen meter
Zou 't liever als dit omschrijvenquote:Op zondag 3 februari 2019 23:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat je klinkt als een bitch
Jezelf niet te hard begaajen hé jungskequote:Op zondag 3 februari 2019 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
later jongens, meisjes en flippiee
HOEZO WORD IK APART BENOEMDquote:Op zondag 3 februari 2019 23:29 schreef Vanillekwark het volgende:
later jongens, meisjes en flippiee
kan gebeurenquote:Op zondag 3 februari 2019 23:29 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens ergens benieuwd naar.
Een poging van VK om zich aan te passen aan de genderneutrale trend van tegenwoordigquote:
Wilde het zingen niet lukken?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk daar maar eens goed over na
maar dat wil ik nietquote:Op zondag 3 februari 2019 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een poging van VK om zich aan te passen aan de genderneutrale trend van tegenwoordig
Daar heb ik jou toch voor?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Denk daar maar eens goed over na
Je krijgt niks schavuitquote:Op zondag 3 februari 2019 23:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
jawel nu weg groetjes thuis zeg tegen je moeder dat ik morgen mee zal eten
Ik ben daar al redelijk mee gestopt. #gezondeboyquote:Op zondag 3 februari 2019 23:02 schreef Goudenvis het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2019 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Vies mannetje ben ik.
Ik had vanmiddag een stukje gekeken, maar vind het ZO kut dat hij fluistert.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga ondertussen dit nog verder kijken.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een stukje gekeken, maar vind het ZO kut dat hij fluistert.
picsquote:Op zondag 3 februari 2019 23:42 schreef Goudenvis het volgende:
Kutzooi zit met dillemaheb weer echt contact met een meisje van de middelbare school waar ik toen verliefd op was en nu wil ik haar eigenlijk een keer op date vragen maar wat moet ik dan doen? Bedoel normaal ga je ergens wat drinken ofzo maar ken haar al heel lang dus lijkt me beetje raar dan
moeilijke tijden man
Gewoon ergens wat drinken.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:42 schreef Goudenvis het volgende:
Kutzooi zit met dillemaheb weer echt contact met een meisje van de middelbare school waar ik toen verliefd op was en nu wil ik haar eigenlijk een keer op date vragen maar wat moet ik dan doen? Bedoel normaal ga je ergens wat drinken ofzo maar ken haar al heel lang dus lijkt me beetje raar dan
moeilijke tijden man
NAAATJEEEEEEquote:Op zondag 3 februari 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, geen shoutout naar mij dus, potverdomme
Je kan toch even goed wat gaan drinken. Dat is gewoon laagdrempelig.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:42 schreef Goudenvis het volgende:
moeilijke tijden man
Wel erg leukquote:Op zondag 3 februari 2019 23:45 schreef Goudenvis het volgende:
Kan ook wachten tot het iets warmer is en dan gaan zeilen met haar maar weet niet of dat to much is
Beter gaan wij keer zeilen. Beetje bier erbijquote:Op zondag 3 februari 2019 23:45 schreef Goudenvis het volgende:
Kan ook wachten tot het iets warmer is en dan gaan zeilen met haar maar weet niet of dat to much is
brak van gister?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
shoutout naar al die lieve boys en gurls hier
Ga gezellig naar de dierentuin ofzo, dan kun je daarna wat drinken en ter zake komen, of niet.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:42 schreef Goudenvis het volgende:
moeilijke tijden man
Wel met De Klok hequote:Op zondag 3 februari 2019 23:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Beter gaan wij keer zeilen. Beetje bier erbij
Dierentuin is toch voor kinderen?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ga gezellig naar de dierentuin ofzo, dan kun je daarna wat drinken en ter zake komen, of niet.
Nee johquote:Op zondag 3 februari 2019 23:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dierentuin is toch voor kinderen?
Man man manquote:Op zondag 3 februari 2019 23:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nee man, dierentuinen zijn fcking epicquote:Op zondag 3 februari 2019 23:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Gewoon een aquarium inspringen waar je thuishoortquote:Op zondag 3 februari 2019 23:54 schreef Goudenvis het volgende:
Maar wat moet je dan in zo'n dierentuinbeetje kinderen pesten ofzo?
Ja, maar dan werkt de rest.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
Doordeweeks kan ik trouwens veul goedkoper naar ARTIS, want student
Ben nog niet in de nieuwe geweest maar ik hoor matige verhalen en ze komen met financiële problemen in het nieuws. Niet best.quote:
Als eerste date?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:56 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben ook wel eens in dierentuin geweest voor date. Best leuk
Stiekemerdquote:Op zondag 3 februari 2019 23:58 schreef I. het volgende:
Cameraatje mee, foto's van de dieren maken, en stiekem van elkaar.
Jaja, terechte klacht.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:56 schreef wollah het volgende:
[..]
Ben nog niet in de nieuwe geweest maar ik hoor matige verhalen en ze komen met financiële problemen in het nieuws. Niet best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |