Ik ben daar al redelijk mee gestopt. #gezondeboyquote:Op zondag 3 februari 2019 23:02 schreef Goudenvis het volgende:
Waar is Wollah eigenlijk? Zit zeker weer te blowen in z'n flatje in Den Haag
quote:Op zondag 3 februari 2019 23:41 schreef I. het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. Vies mannetje ben ik.
Ik had vanmiddag een stukje gekeken, maar vind het ZO kut dat hij fluistert.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga ondertussen dit nog verder kijken.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:42 schreef I. het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een stukje gekeken, maar vind het ZO kut dat hij fluistert.
picsquote:Op zondag 3 februari 2019 23:42 schreef Goudenvis het volgende:
Kutzooi zit met dillemaheb weer echt contact met een meisje van de middelbare school waar ik toen verliefd op was en nu wil ik haar eigenlijk een keer op date vragen maar wat moet ik dan doen? Bedoel normaal ga je ergens wat drinken ofzo maar ken haar al heel lang dus lijkt me beetje raar dan
moeilijke tijden man
Gewoon ergens wat drinken.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:42 schreef Goudenvis het volgende:
Kutzooi zit met dillemaheb weer echt contact met een meisje van de middelbare school waar ik toen verliefd op was en nu wil ik haar eigenlijk een keer op date vragen maar wat moet ik dan doen? Bedoel normaal ga je ergens wat drinken ofzo maar ken haar al heel lang dus lijkt me beetje raar dan
moeilijke tijden man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |