En dat zonder te neukenquote:Op zondag 3 februari 2019 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is een hele emotionele avond voor me
Je zag een tandartsassistente?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:55 schreef Goudenvis het volgende:
Kreeg na vandaag wel echt zin in lente
Heerlijk weer inderdaadquote:Op zondag 3 februari 2019 22:55 schreef Goudenvis het volgende:
Die van de horrortandartsquote:Op zondag 3 februari 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zag een tandartsassistente?
Die is niet om aan te zien bij mijn tandartsquote:Op zondag 3 februari 2019 22:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zag een tandartsassistente?
Die bij mij heet Gertie en ze ziet er ook uit als een Gertiequote:Op zondag 3 februari 2019 22:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Die is niet om aan te zien bij mijn tandarts
Hoe ziet een gertie eruit?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die bij mij heet Gertie en ze ziet er ook uit als een Gertie
Daar zijn de vrouwen niet bestquote:Op zondag 3 februari 2019 22:59 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Kennen ze waarschijnlijk alleen in Limburg
Mee eens.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:55 schreef Goudenvis het volgende:
pics van je vriendin en weet je of ze het ook met niet-moderators doet?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:59 schreef Flippiee het volgende:
Mijn tandartsassistente is een vriendin van mij
Subtiel welquote:Op zondag 3 februari 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
pics van je vriendin en weet je of ze het ook met niet-moderators doet?
Ze doet het niet met Limburgers. Xxquote:Op zondag 3 februari 2019 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
pics van je vriendin en weet je of ze het ook met niet-moderators doet?
Heel goed.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze doet het niet met Limburgers. Xx
Echt matig hoe vaak die tegenwoordig afwezig is.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:02 schreef Goudenvis het volgende:
Waar is Wollah eigenlijk? Zit zeker weer te blowen in z'n flatje in Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |