Geen idee ik werd wakker en was blauwquote:Op zondag 3 februari 2019 22:26 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom mod?
of heb je gewoon geen fuck te doen in je leven
mag ik je aanraken?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Geen idee ik werd wakker en was blauw
ga weg danquote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
Mensen, ik wil internet uit mijn leven
Het begon goed maar dat laatstequote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
Mensen, ik wil internet uit mijn leven, alle buitenlanders het land uit, hekjes terug ipv schuttingen,
en touwtjes uit de brievenbus
als klap op de vuurpijl wil ik dat alle vrouwen hoer worden en alle bestaande hoeren naar het klooster gaan
Was grapje snapje kwarkje xxxxquote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ben so far niet zuur wat is dit dan
ben je gedegradeerd?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, lang geleden
[..]
okok is al goed ik ben niet boos alleen beetje verdrietig nu
wat grappig is.. geef het nog een paar maanden/ hooguit jaren.. kan je later in de virtuele holografische wereld iig nog verkondigen dat je een mod bent geweest op fokquote:
Staat genoteerdquote:Op zondag 3 februari 2019 22:33 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wat grappig is.. geef het nog een paar maanden/ hooguit jaren.. kan je later in de virtuele holografische wereld iig nog verkondigen dat je een mod bent geweest op fok
Komt wel weer goed, je bent grote jongen.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, lang geleden
[..]
okok is al goed ik ben niet boos alleen beetje verdrietig nu
I know rightquote:Op zondag 3 februari 2019 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt wel weer goed, je bent grote jongen.
Gewoon editen naar gtwv dan doet haags het voor jequote:Op zondag 3 februari 2019 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik wil weer mod worden dan kan ik mn eigen fails verwijderen
nou.. ik maak meestal de keuze als de kleren uit zijn..quote:Op zondag 3 februari 2019 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom weetje dat nog niet zeker?
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik alleen snoeihard kon neuken als moderator, en dat nu ik zwart ben, alle kutjes opdrogenquote:Op zondag 3 februari 2019 22:39 schreef Goudenvis het volgende:
Maar VK, vrind, vertel eens heb je nog geneuqt vanavond?
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gewoon editen naar gtwv dan doet haags het voor je
Lolquote:Op zondag 3 februari 2019 22:40 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nou.. ik maak meestal de keuze als de kleren uit zijn..
dan kijk ik zo van.. hmm.. okey..
en vraag ik of je even 360 graden draait
even wat notities schrijven
dan geef ik een cijfer
als je minimaal een 1 hebt dan ben ik overtuigd
grappige is dat ik ook niet lager dan een 1 geef
ligt meer aan mij dan aan jou
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik alleen snoeihard kon neuken als moderator, en dat nu ik zwart ben, alle kutjes opdrogen
waarom koop je uberhaupt borrelnootjes, dat is de echte vraagquote:Op zondag 3 februari 2019 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt ranzige borrelnootjes gekocht. Volgende keer maar weer Duyvis.
Het jigggy syndroomquote:Op zondag 3 februari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik alleen snoeihard kon neuken als moderator, en dat nu ik zwart ben, alle kutjes opdrogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |