Ja, oké okéquote:Op zondag 3 februari 2019 22:10 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Verder is er toch niks op 't forum dus dacht voor Secretpret weer gaat baggeren
Thxquote:Op zondag 3 februari 2019 22:09 schreef Goudenvis het volgende:
Jajajjajaja dames en heren voel je welkom en geniet van elkaars aanwezigheid.
Dikke shoutout naar:
- Plompzakker
- Wollah
- Vanillekwark
- Flippiee
- Amarantha
Love you all
Xoxoxoxoxo Goudenvis
_—_quote:Op zondag 3 februari 2019 22:10 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Verder is er toch niks op 't forum dus dacht voor Secretpret weer gaat baggeren
Ja nou? Wat wil je dat ik nou ga zeggen dan?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:12 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Wat wil je nou dat ik ga zeggen?je hebt 't wel gigantisch verneukt
Ja doe dat eens.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:13 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja nou? Wat wil je dat ik nou ga zeggen dan?![]()
Sorry?
Maakt mij niet uitquote:Op zondag 3 februari 2019 22:13 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ja nou? Wat wil je dat ik nou ga zeggen dan?![]()
Sorry?
Voelt beter.quote:
quote:
Nee heel boosquote:Op zondag 3 februari 2019 22:14 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Maakt mij niet uitdenk alleen niet dat Danny en Murp heel blij waren
Gelukkigquote:
Sowieso patronquote:Op zondag 3 februari 2019 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Shoutout naar mn homeboy goudenvis, hij houdt de straten echt weet je
Nederig maar dankbaarquote:Op zondag 3 februari 2019 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey, hoe voel je je, nu ik heb toegestaan dat je blauw bleef
met ons ook nietquote:Op zondag 3 februari 2019 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief, maar zou het zonder jullie niet kunnen
waarom mod?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:16 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee heel boos
[..]
Gelukkig
Zure ex mod gespotquote:
Hier wel. (In dit topic)quote:Op zondag 3 februari 2019 22:26 schreef Plompzakker het volgende:
Mag ik hier wel echt baggeren of komt murp hier ook bans uitdelen?
Geen idee ik werd wakker en was blauwquote:Op zondag 3 februari 2019 22:26 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom mod?
of heb je gewoon geen fuck te doen in je leven
mag ik je aanraken?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Geen idee ik werd wakker en was blauw
ga weg danquote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
Mensen, ik wil internet uit mijn leven
Het begon goed maar dat laatstequote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef -Chakotay- het volgende:
Mensen, ik wil internet uit mijn leven, alle buitenlanders het land uit, hekjes terug ipv schuttingen,
en touwtjes uit de brievenbus
als klap op de vuurpijl wil ik dat alle vrouwen hoer worden en alle bestaande hoeren naar het klooster gaan
Was grapje snapje kwarkje xxxxquote:Op zondag 3 februari 2019 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ben so far niet zuur wat is dit dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |