Volgende keer bitterballen bedoel jequote:Op zondag 3 februari 2019 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt ranzige borrelnootjes gekocht. Volgende keer maar weer Duyvis.
Ook goed idee ja.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Volgende keer bitterballen bedoel je
Klein zwembad hebben jullie dan.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:42 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik heb een king size bed nog groter dan de plaatselijke zwembad
Wtf is er mis met borrelnootjes.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
waarom koop je uberhaupt borrelnootjes, dat is de echte vraag
Potverdriedubbeltjes, hoe gaat u dit oplossen mijn compaan?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik alleen snoeihard kon neuken als moderator, en dat nu ik zwart ben, alle kutjes opdrogen
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee wtf is er mis met jou dat is de echte vraag
doe jij ook altijd openscheuren en zak naar mond brengen zodat er nog een paar op de grond rollen omdat er simpelweg niet meer in je mond past?quote:Op zondag 3 februari 2019 22:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt ranzige borrelnootjes gekocht. Volgende keer maar weer Duyvis.
met geld natuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2019 22:43 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Potverdriedubbeltjes, hoe gaat u dit oplossen mijn compaan?
Nee niet echt.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:44 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
doe jij ook altijd openscheuren en zak naar mond brengen zodat er nog een paar op de grond rollen omdat er simpelweg niet meer in je mond past?
Noem me alsjeblieft geen Samantha.quote:
Fixedquote:Op zondag 3 februari 2019 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Mensen wien haten op borrelnootjes.
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:46 schreef -Chakotay- het volgende:
doen jullie ook wel eens een Cake kopen met een spuitbus slagroom.. en dan een hap van die cake nemen en je mond aanvullen met slagroom?
quote:
Nee ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:47 schreef -Chakotay- het volgende:
Heeft er iemand wel eens slagroom in zijn anus gespoten?
FOK!ken.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:47 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wat doe jij dan als jij je verveelt?
Dat was haagsquote:Op zondag 3 februari 2019 22:48 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja het moet gewoon een keerjij hebt me zo vaak genaaid als mod
wtf is dit nouquote:Op zondag 3 februari 2019 22:48 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja het moet gewoon een keerjij hebt me zo vaak genaaid als mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |