Misschien moet je eens voor jezelf spreken en niet in de “we” vorm.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zn moeder houdt vast heel veel van 'm
Dat doe ik toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was wel echt een flinke scheldkanonnade ja haha, stel je aan zeg
Doet hij al 4 jaar lolquote:Op maandag 4 maart 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was wel echt een flinke scheldkanonnade ja haha, stel je aan zeg
Nu ben je zeker dubbelnatquote:Op maandag 4 maart 2019 22:17 schreef Cronometer het volgende:
Heb gezwommen 😲😲😲
Zag weer knappe Nederlandse mannen
Normale users zijn doodquote:Op maandag 4 maart 2019 22:19 schreef Che_ het volgende:
Zijn er meer mods of normale users tegenwoordig
Misschien moet jij gewoon ff lekker je muil houwequote:Op maandag 4 maart 2019 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moet je eens voor jezelf spreken en niet in de “we” vorm.
Laat mequote:
Ja ik had deze al besteld bij iemand dus nu moet ik hem alsnog posten. Sorry. Het editten duurde langer dan verwacht en ik kan het nu niet maken om hem niet te posten.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit iets over gelezen, dan moet een van de mannen besneden zijn en de andere niet.
Maar goed, laten we de slowchat verder maar hier doen: KLB / [KLB SC] im blue daba dee daba die
Ah klasse weerwoord. Als je reageert op mij reageer ik terug, niet piepen nu.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon ff lekker je muil houwe
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik had deze al besteld bij iemand dus nu moet ik hem alsnog posten. Sorry. Het editten duurde langer dan verwacht en ik kan het nu niet maken om hem niet te posten.
[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel lachen eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2019 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja ik had deze al besteld bij iemand dus nu moet ik hem alsnog posten. Sorry. Het editten duurde langer dan verwacht en ik kan het nu niet maken om hem niet te posten.
[ afbeelding ]
man man manquote:Op maandag 4 maart 2019 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedank die kale nicht van een Hork voor de moeitequote:Op maandag 4 maart 2019 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel lachen eigenlijk
Zit moeite in snap je, zo als gifje, met de woorden op de juiste momenten enzo
Ik kan toch wel spellen, ik ben toch niet D E B I E L?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
En mn username tenminste correct geschreven.
man man man
@LompeHork goed gedaan ouwe lubbesquote:Op maandag 4 maart 2019 22:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedank die kale nicht van een Hork voor de moeite
Ja sop je dit maar op met @d4v1d , daar ga ik me niet mee bemoeienquote:Op maandag 4 maart 2019 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan toch wel spellen, ik ben toch niet D E B I E L?
Nouquote:Op maandag 4 maart 2019 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan toch wel spellen, ik ben toch niet D E B I E L?
hallo je kent me al sinds 2010 ofzo doe ff niet alsof dat iets nieuws isquote:Op maandag 4 maart 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nee. Jij bent dus wel D E B I E L...
Slaap lekker snoesquote:
Ik dacht, ik spel het even voor je uit.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
hallo je kent me al sinds 2010 ofzo doe ff niet alsof dat iets nieuws is
bedankt skatjequote:Op maandag 4 maart 2019 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik spel het even voor je uit.
Hey fatty titsquote:
Oh ik ben er ook nog ahahaquote:
Je kan er ook bovenop willen liggenquote:Op maandag 4 maart 2019 22:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan iemand knap vinden zonder er onder te willen liggen.
10 euroquote:
Oke leuk hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ik ben er ook nog ahaha
Heb s1 van Peaky Blinders eindelijk gezien
heb vroeger wel eens met mijn worst gespeeld als die clip langskwamquote:Op maandag 4 maart 2019 22:25 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb Toxic van Britney Spears gekocht op Singstar bitch i'm fabulous
Dank je, jij mag er ook wel zijn hahahaquote:
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb vroeger wel eens met mijn worst gespeeld als die clip langskwam
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank je, jij mag er ook wel zijn hahaha
Ja, vind echt leuke serie en fijn dat er lekker veel seizoenen zijn om te bingewatchen net nu mn vakantie voorbij is
Hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alleen weinig afleveringen per seizoen dacht ik
Ben je nog onzedelijk geweest met leerlingenquote:Op maandag 4 maart 2019 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank je, jij mag er ook wel zijn hahaha
Ja, vind echt leuke serie en fijn dat er lekker veel seizoenen zijn om te bingewatchen net nu mn vakantie voorbij is
Doe normaalquote:Op maandag 4 maart 2019 22:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben je nog onzedelijk geweest met leerlingen
Okéquote:Op maandag 4 maart 2019 22:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja was in de war met iets anders
Valt mee idd
Gewoon even de stemming proeven.quote:
Oké succes doeiquote:
nou veel plezier ermeequote:Op maandag 4 maart 2019 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon even de stemming proeven.
Doe. Normaal.quote:
Dank. Hij lijkt er zelf in ieder geval plezier in te hebbenquote:
Doe nou eens normaal dick craving cunt dat je er rondlooptquote:
Jaquote:
Hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal dick craving cunt dat je er rondloopt
12 tot 16quote:
Echt gemeen dit ;s #doesliefquote:
Ja erg jong, daarom moeten jullie gvd normaal doen, smeerlappenquote:
Alleen als je een recente vog hebtquote:
Hoezo. Legaal.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als je met je bek op Dumpert en in de bijstand wil ja.
En ofquote:Op maandag 4 maart 2019 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deed jij trouwens toen ook niet mee aan Haxball enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |