Je kan van ons van alles vinden maar wij zeiken nooit over de mods.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt alsof je het frituurkliekje omschrijft.
lol jawelquote:Op maandag 4 maart 2019 21:39 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Je kan van ons van alles vinden maar wij zeiken nooit over de mods.
Denk je dat je hiermee iets bereikt of?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:38 schreef Goudenvis het volgende:
Zeiken over mods terwijl jullie zelf niet normaal posten
Ja, en jij kan gewoon verwijderde posts zien.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
okok is nu wel klaar he?
Dacht dat wij een goed gesprek zouden hebben in feedback
Nee, dat kan ik niet. Alleen de admins kunnen dat.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, en jij kan gewoon verwijderde posts zien.
quote:
quote:Op maandag 28 januari 2019 23:44 schreef Goudenvis het volgende:
Je hebt helemaal gelijk Mapima. VK is een kwade mod die er alles aan doet om je leven zuur te maken.
quote:Op zondag 3 februari 2019 22:48 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja het moet gewoon een keerjij hebt me zo vaak genaaid als mod
Omg is mapima er weerquote:
okok is al goedquote:Op maandag 4 maart 2019 21:45 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Was toch grapjeje bent de beste mod die er is Kwarkje
Haha wel echt grappig gelukkigquote:Op maandag 4 maart 2019 21:46 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Mijn pohi doorspitten hiervooren daarbij waren dat grapjes
keihard aangepakt en het afdoen als grapje, classic noelquote:Op maandag 4 maart 2019 21:46 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Mijn pohi doorspitten hiervooren daarbij waren dat grapjes
In bookkeeping, an account refers to assets, liabilities, income, expenses, and equity, as represented by individual ledger pages, to which changes in value are chronologically recorded with debit and credit entries. These entries, referred to as postings, become part of a book of final entry or ledger. Examples of common financial accounts are sales, accounts [1]receivable, mortgages, loans, PP&E, common stock, sales, services, wages and payroll.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
om de twee weken met een nieuw account ja
HPLCPediaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
In bookkeeping, an account refers to assets, liabilities, income, expenses, and equity, as represented by individual ledger pages, to which changes in value are chronologically recorded with debit and credit entries. These entries, referred to as postings, become part of a book of final entry or ledger. Examples of common financial accounts are sales, accounts [1]receivable, mortgages, loans, PP&E, common stock, sales, services, wages and payroll.
A chart of accounts provides a listing of all financial accounts used by particular business, organization, or government agency.
The system of recording, verifying, and reporting such information is called accounting. Practitioners of accounting are called accountants.[1]
stel je voor dat dit je werk is ahhahaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
In bookkeeping, an account refers to assets, liabilities, income, expenses, and equity, as represented by individual ledger pages, to which changes in value are chronologically recorded with debit and credit entries. These entries, referred to as postings, become part of a book of final entry or ledger. Examples of common financial accounts are sales, accounts [1]receivable, mortgages, loans, PP&E, common stock, sales, services, wages and payroll.
A chart of accounts provides a listing of all financial accounts used by particular business, organization, or government agency.
The system of recording, verifying, and reporting such information is called accounting. Practitioners of accounting are called accountants.[1]
Geef heb echt munchiesquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb in een zwak moment paaseitjes gekocht en die zak moet nu dus leeg he
Gewoon doen iddquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Zosks zak ookquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Okay,quote:Op maandag 4 maart 2019 21:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet. Alleen de admins kunnen dat.
Ik zag 'm wel hoorquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Okay,
maar de vorige keer toen ik jou echt goedbedoeld advies gaf, zonder nare ondertoon of gescheld kwam dat in de notes. Nooit reactie op gehad.
Daar heb ik geen tijd voorquote:
Niet meer grappig nu hequote:
Nee koop je eigen paaseitjesquote:
Kan je dat niet even spreiden over de komende weken?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Nou en, bemoei je er niet meequote:
Deden meer mensen dat hier maar met hun postsquote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je dat niet even spreiden over de komende weken?
Kun jij lezen of watquote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je dat niet even spreiden over de komende weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |