Is goed VK, is goed.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Poging 2, probeer jullie nu beetje te gedragen.
3 keer is scheepsrecht toch?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:24 schreef Vanillekwark het volgende:
Poging 2, probeer jullie nu beetje te gedragen.
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Met @:Guus_Geluk7, @:d4v1d en ik als mod was dit nooit gebeurd.
geaccepteerdquote:Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Oké het is klaar jongens. Zand erover en door
Jullie zijn er ook niet altijdquote:Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Ik bied bij deze zijn excuses aanquote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hopelijk is vk ook grote jongen en biedt jij zijn excuses aan
Oke, het spijt me dat jullie je niet kunnen gedragenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hopelijk is vk ook grote jongen en biedt jij zijn excuses aan
quote:Op maandag 4 maart 2019 21:25 schreef TARDIS. het volgende:
Idd mooi geweest nu, je hebt dingen gezegd waar je spijt van hebt en wij vergeven je.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke, het spijt me dat jullie je niet kunnen gedragen
Mooi gezegdquote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Idd mooi geweest nu, je hebt dingen gezegd waar je spijt van hebt en wij vergeven je.
Spijt! is een Nederlandse tienerfilm uit 2013 van Dave Schram (Shooting Star Filmcompany) gebaseerd op het gelijknamige boek van Carry Slee.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Idd mooi geweest nu, je hebt dingen gezegd waar je spijt van hebt en wij vergeven je.
Oh gelukkig voelde me al viesquote:
met jou in de buurt snel weg gok ikquote:Op maandag 4 maart 2019 21:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee wel even spannend of snel weg is of blijft staan
Gvdquote:Op maandag 4 maart 2019 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met jou in de buurt snel weg gok ik
Hahaha goeiequote:Op maandag 4 maart 2019 21:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met jou in de buurt snel weg gok ik
Ben je er nou gvd nogquote:
quote:
Die gaat zo vaak gebruikt worden pfoeequote:Op maandag 4 maart 2019 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het spongebobgifje was een hoogtepunt van mijn avond
Hahahaquote:
Klinkt alsof je het frituurkliekje omschrijft.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:38 schreef Goudenvis het volgende:
Zeiken over mods terwijl jullie zelf niet normaal posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |