bodemdrang beste drangquote:Op maandag 4 maart 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb in een zwak moment paaseitjes gekocht en die zak moet nu dus leeg he
ik heb geen nummers. Maar 06-02-19quote:Op maandag 4 maart 2019 21:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zag 'm wel hoor
Geen idee over welke note je het hebt. Welk #?
Wist niet dat je boos werd.quote:
Haha gaat heel makkelijk als je een ban hebt hoor ahahaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Deden meer mensen dat hier maar met hun posts
Geen ervaring mee, ben een voorbeeldige userquote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gaat heel makkelijk als je een ban hebt hoor ahaha
Maar echtquote:
Excuses aanvaardquote:
heb je met vulling?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar echt
Zijn goddomme lekkere paaseitjes ook
Ja en ik ben topmodel ahahaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ben een voorbeeldige user
Pralinequote:
Hahahahahahahahahaha jaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
Kaolo kinderachtig gedrag, jullie zijn allemaal 30 manx10000
doe normaal, ben nog lang geen 30quote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
Vanaf welke leeftijd mag dat niet meer dan?quote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
18quote:Op maandag 4 maart 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd mag dat niet meer dan?
Ik gok 06-01? Zie niks op 06-02.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik heb geen nummers. Maar 06-02-19
Ik kan de andere niet meer vinden
Vind de rode, blauwe, bruine en groene net zo lekker hoor ahahaquote:
Hahahaha ja ik ookquote:Op maandag 4 maart 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind de rode, blauwe, bruine en groene net zo lekker hoor ahaha
Hahahaquote:
Snap jequote:
omdat wij niet iets anders hebben om om te janken, aberquote:Op maandag 4 maart 2019 21:57 schreef Flamarande het volgende:
Snap niet dat iedereen loopt te janken op de mods hier altijd
Dat doe ik om crewbash te voorkomen.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Schrijf dan op z'n minst mn username goed, analfabeet dat je d'r bent
ahzo ja nee oke maar je punt is duidelijk dus kappe hequote:
Waarom negeer je mijn post in fbquote:Op maandag 4 maart 2019 21:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Schrijf dan op z'n minst mn username goed, analfabeet dat je d'r bent
Nog 11 maanden jij hoorquote:
Hoe lang is het nog?quote:
Ripquote:
Ben nog gewoon twintiger hoor niet zo huilen zuurpruimquote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
7 ook echt, typisch hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 22:03 schreef Flamarande het volgende:
Oke wie heeft vk een kind van 7 genoemd dat is echt erg
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:03 schreef Flamarande het volgende:
Oke wie heeft vk een kind van 7 genoemd dat is echt erg
Ook een beetje jammer dat ze ons allemaal met koalabeertjes vergelijkt. Ik ben niet schattigquote:Op maandag 4 maart 2019 22:03 schreef Solotov het volgende:
[..]
Ben nog gewoon twintiger hoor niet zo huilen zuurpruim
Dat je toegeeft dat jouw gedrag hier ook niet altijd even sjiek is, maar als ik dat moet voorkauwen dan verliest het wel z'n waarde dus laat maar weer.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, welke post van mij als reactie daarop zou jou tevreden stellen?
Ik ga hier gewoon niet op inquote:Op maandag 4 maart 2019 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha dat van 7 was gelogen ik werd eigenlijk 9 genoemd
hahahahaa sta jij ff voor paal
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook een beetje jammer dat ze ons allemaal met koalabeertjes vergelijkt. Ik ben niet schattig
Als Braddie ergens naartoe gaat breekt het ijs sowieso welquote:Op maandag 4 maart 2019 22:05 schreef Flamarande het volgende:
Jongens wie heeft er nog een pedograpje om het ijs te breken
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:05 schreef Flamarande het volgende:
ahzo okequote:Op maandag 4 maart 2019 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat je toegeeft dat jouw gedrag hier ook niet altijd even sjiek is, maar als ik dat moet voorkauwen dan verliest het wel z'n waarde dus laat maar weer.
Twee pedofielen zitten samen op een terrasje. Plots loopt er een elfjarig meisje voorbij. Zegt de ene pedofiel: "Kijk daar eens wat een knap stuk!" Zegt de andere: " Had je die 7 jaar geleden moeten zien joh!"quote:Op maandag 4 maart 2019 22:05 schreef Flamarande het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Twee pedofielen zitten samen op een terrasje. Plots loopt er een elfjarig meisje voorbij. Zegt de ene pedofiel: "Kijk daar eens wat een knap stuk!" Zegt de andere: " Had je die 7 jaar geleden moeten zien joh!"
[..]
Twee pedofielen zitten samen op een terrasje. Plots loopt er een elfjarig meisje voorbij. Zegt de ene pedofiel: "Kijk daar eens wat een knap stuk!" Zegt de andere: " Had je die 7 jaar geleden moeten zien joh!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
@niels0quote:Op maandag 4 maart 2019 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zuchtquote:Op maandag 4 maart 2019 22:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ahzo oke
Ja ik ben verantwoordelijk voor mijn postgedrag, maar dat zijn we allemaal hier
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:08 schreef Catkiller het volgende:
Hoe heet een tor die op kleine torretjes valt?Ok die was grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:
quote:
quote:
Kritiek nee. Scheldkanonnades ja.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Makkelijk negatief te doen als alle kritiek op jou wordt weggemod natuurlijk.
Je bent gewoon ongewenst. Niet eens omdat je mod bent, gewoon als user moeten we je al nietquote:Op maandag 4 maart 2019 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kritiek nee. Scheldkanonnades ja.
Oh jeetje heftig man.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent gewoon ongewenst. Niet eens omdat je mod bent, gewoon als user moeten we je al niet
Uhuh.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar is hij wel gewenst?quote:Op maandag 4 maart 2019 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent gewoon ongewenst. Niet eens omdat je mod bent, gewoon als user moeten we je al niet
Zn moeder houdt vast heel veel van 'mquote:
Oh nou heftig dat jij dat in twijfel trekt zeg.quote:
echt hèquote:Op maandag 4 maart 2019 22:12 schreef SideEffect het volgende:
Haha Guusje en chevy fittie, als vanouds
Was wel echt een flinke scheldkanonnade ja haha, stel je aan zegquote:Op maandag 4 maart 2019 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
y u no doe eens gezelligquote:Op maandag 4 maart 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was wel echt een flinke scheldkanonnade ja haha, stel je aan zeg
Ga eens naar bed jijquote:Op maandag 4 maart 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was wel echt een flinke scheldkanonnade ja haha, stel je aan zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |