SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee we sturen hem in outerspace een andere demensiequote:Op maandag 4 maart 2019 12:27 schreef Fer het volgende:
gaat hij nu trouwens naar de Hel, als firestarter?
Ja het moet wel veilig en toegankelijk zijn op radio2quote:Op maandag 4 maart 2019 12:38 schreef D. het volgende:
NPO radio 2 draait nu Out of Space, ipv een nummer waar Keith ook in ‘zingt’...
Firestarter hebben ze weleens gedraaidquote:Op maandag 4 maart 2019 12:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ja het moet wel veilig en toegankelijk zijn op radio2
3FM draait Firestarterquote:Op maandag 4 maart 2019 12:38 schreef D. het volgende:
NPO radio 2 draait nu Out of Space, ipv een nummer waar Keith ook in ‘zingt’...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2019 13:06:06 ]
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef O_o_ het volgende:
RIP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hetzelfde hier, had wel staankaartjes maar was helaas ziekquote:Op maandag 4 maart 2019 12:54 schreef Misstique het volgende:
Ik kon in december niet naar hun concert en had me voorgenomen om bij de volgende te zijn.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Met breath and firestarter hebben ze juist in mijn opinie zelf de underground rave losgelaten en zijn de mainstream op gaan zoeken. Wel in eigen stijl, maar niet in de stijl van de sound die ze hadden.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:02 schreef Dance99Vv het volgende:
The Prodigy shot to fame for taking their underground rave sound into the mainstream with number 1 singles like ‘Firestarter’ and ‘Breathe’.
Erg hard en luid en vol energie - geweldige performers ookquote:Op maandag 4 maart 2019 13:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Met breath and firestarter hebben ze juist in mijn opinie zelf de underground rave losgelaten en zijn de mainstream op gaan zoeken. Wel in eigen stijl, maar niet in de stijl van de sound die ze hadden.
Ik vond hun muziek vanaf dat moment dan ook minder, al zaten er wel wat pareltjes tussen.
Live waren ze gewoon hartstikke goed en energiek.... en luid!
quote:The news is true , I can't believe I'm saying this but our brother Keith took his own life over the weekend ,
I'm shell shocked , fuckin angry , confused and heart broken ..... r.i.p brother Liam
Tragisch dit. Zoveelste bekende artiest die onder het oppervlak worstelt met het leven.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:27 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.instagram.com/p/BulgJBZAw5L/
[..]
Wilde net precies hetzelfde posten. blijft tragischquote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
theprodigyofficial
The news is true , I can’t believe I’m saying this but our brother Keith took his own life over the weekend ,
I’m shell shocked , fuckin angry , confused and heart broken ..... r.i.p brother Liam #theprodigy
Zelfmoord dus.
toegevoegd aan de OPquote:Op maandag 4 maart 2019 13:27 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.instagram.com/p/BulgJBZAw5L/
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2019 14:25 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Kende hem noch zijn zang niet, wel herinnerde dit mij aan Bruce Springsteen en zijn liedje met het woord vuur erin
Niet aan dat nummer van Anneke Grönloh?quote:Op maandag 4 maart 2019 14:25 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Kende hem noch zijn zang niet, wel herinnerde dit mij aan Bruce Springsteen en zijn liedje met het woord vuur erin
Je hoort dan ook over de uitschieters zoals die van 27 club, artiesten zat uit ieder tijdperk die vroeg het loodje leggen, ook die van de tegenwoordige generatie. En ook die die juist oud worden,al doen drank en drugs een aantal jaren eraf.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:36 schreef Eightyone het volgende:
Out of space. Dat ene nummer dat al sinds m'n elfde meedraait in de hogere regionen van persoonlijke top-weetikveel-aller-tijden-lijstjes.
Nee, daar hoor je hem niet op, maar ik vind het alsnog treurig.
Om de een of andere reden worden jaren 80/90-artiesten vaak niet heel oud.
Dat was Maxim, hij woonde een tijdje in Amsterdamquote:Op maandag 4 maart 2019 14:37 schreef raptorix het volgende:
The Fat of the Land is 1 van weinige CD's die ik ooit gekocht heb, heel goed album.
Woonde hij trouwens niet in Nederland?
Respect inderdaad. Great performer. Veel meer dan al die saaie lullen hier. Dat gezanik over mindere muziek of waarom ie er een eind aan heeft gemaakt. Heeft heel wat meer meegemaakt en gepresteerd dan wij ooit zullen doen.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:26 schreef pokkerdepok het volgende:
helden zijn het.
de drie (later twee) frontmen waren officieel de dansers/mc's, trouwens. gewoon erbij om de bvoel op te hitsen. ze kregen een steeds belangrijkere rol binnen de band. maar liam heeft ook nog wel eens afstand van ze genomen, met een album. en ze toen weer terug gehaald.
maar het maakt niet uit. voor de prodigy als live band waren ze altijd essentieel. en vocaal en visueel bepalend in vele nummers.
kennelijkw as ie het zat, of een overdosis, wat het dan ook was. respect voor deze man.
Yes!!!!quote:Op maandag 4 maart 2019 17:45 schreef Eightyone het volgende:
Ook een veelgedraaide, eentje die niet zo voor de hand ligt (maar misschien delen mensen die ook ooit Move The House 7 gehad hebben het gevoel):
Hoe lullig - Ook weer eentje waarop je het hoofdonderwerp van het topic niet hoort. Helaas prefereer ik de pré-Firestarter-versie van de act.
Omen, van vele jaren later, heb ik ook best vaak op gehad. Maar... in de instrumentale versie.quote:
Ja, dat doen ze altijd. Is super vervelend. Was ook zo toen David Bowie was overleden, de doorsnee radiostations draaide nooit Bowie en toen opeens wel de hele dag door. Even later kreeg je ook Labyrinth en merry Christmas Mr. Lawrence Op TV te zien.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:31 schreef Ixnay het volgende:
En plotseling beweert iedereen Prodigy fan te zijn en 20 jaar lang niks anders geluisterd te hebben.
De radio draait het ineens ook en doet alsof ze zo boeiend waren voor hun.
Net als met Linkin Park toen. De mainstream media heeft er al 20 jaar nauwelijks een kut om gegeven.
On topic: Wel jammer dat ie dood is.
#metooquote:Op maandag 4 maart 2019 17:45 schreef Eightyone het volgende:
Hoe lullig - Ook weer eentje waarop je het hoofdonderwerp van het topic niet hoort. Helaas prefereer ik de pré-Firestarter-versie van de act.
Zowel Experience als The Fat of the Land heb ik grijs gedraaid, maar als ik jaren na dato moet kiezen welke ik weer wil horen om het Prodigy gevoel te doen herleven kies ik zonder twijfel voor Experience. Keith Flint deed het geweldig als voorman, maar zoals The Prodigy ooit begonnen is zal het voor mij altijd een groep blijven. Wat mij betreft is dit absoluut niet het einde van The Prodigy, wellicht zelfs een nieuw begin die oude tijden doet herleven. De energieke Keith zal altijd wel een gemis blijven. RIP.quote:Op maandag 4 maart 2019 17:45 schreef Eightyone het volgende:
Ook een veelgedraaide, eentje die niet zo voor de hand ligt (maar misschien delen mensen die ook ooit Move The House 7 gehad hebben het gevoel):
Echt groot fan was ik nooit, maar het was prima te luisteren in de jaren '90.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:31 schreef Ixnay het volgende:
En plotseling beweert iedereen Prodigy fan te zijn en 20 jaar lang niks anders geluisterd te hebben.
Net als met Linkin Park toen. De mainstream media heeft er al 20 jaar nauwelijks een kut om gegeven.
Waarom is dat vervelend? Mensen denken toch vaak terug aan de hoogtijdagen van een artiest. En die lagen bij The Prodigy al ver achter ze.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze altijd. Is super vervelend. Was ook zo toen David Bowie was overleden, de doorsnee radiostations draaide nooit Bowie en toen opeens wel de hele dag door. Even later kreeg je ook Labyrinth en merry Christmas Mr. Lawrence Op TV te zien.
Maar vond het wel erg om te horen, had the Prodigy altijd in de playlist staan tijdens roadtrips enzo
Het is nog steeds goed te pruimen en ik draag The Prodigy zeker een wam hart toe, maar laten we eerlijk zijn; het is natuurlijk geen KLF.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:42 schreef Monolith het volgende:
Echt groot fan was ik nooit, maar het was prima te luisteren in de jaren '90.
Ik heb er midden jaren 90 ook veel naar geluisterd. Ze stonden ook op zo'n beetje elke Mega Dance CD. Ik ken zelf alleen hun eerste 2 albums. Soms luister ik nog wel naar 1 van die albums. No Good (Start the Dance) is nog steeds één van mijn favoriete nummers (in het algemeen).quote:Op maandag 4 maart 2019 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het is inderdaad voor de meeste mensen (jeugd)sentiment denk ik.
Ja en de dood van een bandlid is een aanleiding op The Prodigy te bekijken over hun hele bestaan. Terwijl het bij artiesten normaal gesproken afhangt van de kwaliteit van hun laatste album.quote:Op maandag 4 maart 2019 19:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het is inderdaad voor de meeste mensen (jeugd)sentiment denk ik.
Ik kan me nog herinneren dat er hier in de straat een echtelijke ruzie bezig was waarbij de man zijn handjes aardig liet wapperen, toen heb ik keihard 'smack my bitch up' aangezet met alle ramen open.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2019 19:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat er hier in de straat een echtelijke ruzie bezig was waarbij de man zijn handjes aardig liet wapperen, toen heb ik keihard 'smack my bitch up' aangezet met alle ramen open.
Ik heb Experience, Music for the Jilted Generation en Fat of the Land nog ergens liggen. Na Fat of the Land ben ik gestopt met volgen.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:48 schreef Hexagon het volgende:
Zou overigens een goede aanleiding zijn voor Liam om te stoppen met The Prodigy en iets nieuws te bedenken. Qua nieuwe muziek was het al jaren een aflopende zaak.
Het was toen al k*tmuziek en dat is het nu nog steeds.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:25 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Smaken verschillenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het was toen al k*tmuziek en dat is het nu nog steeds.
Dat hij de 49 nog gehaald heeft.
Ze hebben daarna ook nog wel een paar leuke nummertjes gemaakt. Maar een heel album dat niveau volhouden is Liam nooit meer gelukt. Veel vullertjes met hol en ongeinspireerd gebeuk en geschreeuw en allerlei veel te goedkoop geripte samples.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb Experience, Music for the Jilted Generation en Fat of the Land nog ergens liggen. Na Fat of the Land ben ik gestopt met volgen.
RIP, helaas.
Ik ook, 2001 ofzo? Alpha stond bomvol en het zweet condenseerde op den duur en regende weer naar beneden in de tent, maar het was fantastisch!quote:Op maandag 4 maart 2019 12:53 schreef steelhead het volgende:
Idd erg jong.
Kan me op Lowlands nog herinneren dat de stroom uitviel tijdens hun concert.
RIP.
1995 in de Bravo was het. 🙂 Volgens mij viel de stroom meerdere keren uit.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:41 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik ook, 2001 ofzo? Alpha stond bomvol en het zweet condenseerde op den duur en regende weer naar beneden in de tent, maar het was fantastisch!
Daar was ik ook, vond het echt een baggeroptreden. Keith was nauwelijks bij bewustzijn en er kwam weinig meer dan wat onsamenhangend gegrom en gekreun uit.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:41 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik ook, 2001 ofzo? Alpha stond bomvol en het zweet condenseerde op den duur en regende weer naar beneden in de tent, maar het was fantastisch!
Dat gebeurt soms ook in een reflex.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:46 schreef Ivy_Mike het volgende:
WTF! Echt kut dit man. Nooit geweten dat Keith hiermee worstelt met suïcide
Na zoveel verdovende middelen is je hersenchemie iig behoorlijk beschadigd..quote:Op maandag 4 maart 2019 23:57 schreef Hexagon het volgende:
Hij scheen wel vaker last te hebben van depressies.
Er is eigenlijk ook maar weinig bekend over de persoon achter Keith Flint. Eigenlijk best een geheimzinnig figuur
Ja geen idee hoe hij er fysiek aan toe was. Beetje een soort Herman Brood actie?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Na zoveel verdovende middelen is je hersenchemie iig behoorlijk beschadigd..
De laatste 10 jaar ofzo weet ik niet of ie nog gebruikte, eerlijkgezegd.. Maar tussen 1995 en 2005 heeft ie iig genoeg gebruikt voor een klein dorp..quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe hij er fysiek aan toe was. Beetje een soort Herman Brood actie?
Hij liep afgelopen zaterdag nog een personal best bij een 5km run:quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe hij er fysiek aan toe was. Beetje een soort Herman Brood actie?
Ik de eerst twee ook, in de vorm nog van compact discs. De laatste heeft een ander familielid van mij in bezit dacht ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb Experience, Music for the Jilted Generation en Fat of the Land nog ergens liggen. Na Fat of the Land ben ik gestopt met volgen.
RIP, helaas.
Had begrepen dat hij sinds zijn huwelijk in 2006 braver was geworden. Maar je weet het toch niet. Kijk naar Chris Cornell. Zo onverwacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
De laatste 10 jaar ofzo weet ik niet of ie nog gebruikte, eerlijkgezegd.. Maar tussen 1995 en 2005 heeft ie iig genoeg gebruikt voor een klein dorp..
Ik ook hoor, maar alsnog was hij wel het gezicht van de band voor mij. En daarmee wel een icoon uit m'n jeugd. Ik zou Liam Howlett bijv. niet eens herkennen op straatquote:Op maandag 4 maart 2019 17:45 schreef Eightyone het volgende:
Die is inderdaad epischquote:Op maandag 4 maart 2019 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Deze hangt trouwens als poster in mn woonkamer. Zelf eentje laten drukken via zo'n site.
[ afbeelding ]
Gewoon van internet gekopieerd en naar zo'n online drukwerkboer gestuurd. Vistaprint of zoiets. Resolutie is niet geweldig maar mooi genoeg. Tim Kuik zal het vast niet leuk vinden maar zolang ik die dingen niet ga verkopen zullen ze hem vast niet van de muur komen rukken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die is inderdaad episch![]()
Hoe en waar je heb dat gedaan, leek mijzelf ook erg tof om aan de muur te hebben hier ergens
ah precies, ja ik liep ook tegen de resolutie aan toen ik een paar jaar terug eens keek hiernaar. Ben wel zo'n miereneuker wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gewoon van internet gekopieerd en naar zo'n online drukwerkboer gestuurd. Vistaprint of zoiets. Resolutie is niet geweldig maar mooi genoeg. Tim Kuik zal het vast niet leuk vinden maar zolang ik die dingen niet ga verkopen zullen ze hem vast niet van de muur komen rukken.
Lifeformsquote:
Tof.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Deze hangt trouwens als poster in mn woonkamer. Zelf eentje laten drukken via zo'n site.
[ afbeelding ]
Pijnlijk en begrijpelijk. Had hij kinderen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:06 schreef Hexagon het volgende:
Kennelijk werd zijn scheiding hem teveel
https://www.telegraaf.nl/(...)lfmoord-na-scheiding
Ja klopt, was echt mooi toen. Het viel ook uit bij Fear Factory. Was wel lachen om te zien, zo ineens van huh, er is geen geluid.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:41 schreef Fukushima het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:31 schreef Ixnay het volgende:
Ach de echte liefhebbers draaien het over 20 en meer nog steeds. Dit soort dingen zijn wel te verwachten.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze altijd. Is super vervelend. Was ook zo toen David Bowie was overleden, de doorsnee radiostations draaide nooit Bowie en toen opeens wel de hele dag door. Even later kreeg je ook Labyrinth en merry Christmas Mr. Lawrence Op TV te zien.
Maar vond het wel erg om te horen, had the Prodigy altijd in de playlist staan tijdens roadtrips enzo
Ja dat is zeker zo, de mensen die doen alsof zijn het zo weer vergeten. Het gaat om de echte liefhebbers die de muziek blijven luisterenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
[..]
Ach de echte liefhebbers draaien het over 20 en meer nog steeds. Dit soort dingen zijn wel te verwachten.
Gingen er vroeger met uitgaan er iig wel goed op los. Nu heb ik het meer opstaan tijdens het poetsen en afwassen thuis. Goed arbeidsritme.
Ik zat er vanmorgen nog mee in mijn hand, was die afbeelding eigenlijk alweer vergetenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:04 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo werkt dat nu eenmaal met popmuziek, zeker ook, omdat er tegenwoordig er zoveel van is. Het meeste is over 20 jaar allang verdwenen, laat staan 50 of 100 jaar. Heel eerlijk zal the Prodigy ook wel meer afnemen, naarmate de generatie uit de jaren 90 en de vroege 2000's, die toen uitgingen, afneemt/ouder word.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is dat vervelend? Mensen denken toch vaak terug aan de hoogtijdagen van een artiest. En die lagen bij The Prodigy al ver achter ze.
Ze bleven vooral groot vanwege een geweldige performance. Maar muzikaal zijn ze nooit de jaren 90 ontgroeid en voegen de laatste albums niet echt veel meer toe. Dan verliezen mensen gewoon hun interesse. Tot er iets gebeurt dat hen weer doet herinneren aan de grote tijden.
Ach leef en laten leven, ik kan me nog herinneren dat de adjes in mijn klas Limp Bizkit leuk vonden, dat was toen even hip. Persoonlijk vind ik alleen de 1ste plaat daarvan iets hebben. Maar als ze dat ff leuk vinden voor even, ach boeien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo, de mensen die doen alsof zijn het zo weer vergeten. Het gaat om de echte liefhebbers die de muziek blijven luisteren
En wat je zegt, goed arbeidsritme inderdaad. Helaas heb ik de tijd niet meegemaakt dat dat soort muziek altijd werd gedraaid tijdens het uitgaan (of je moet nu speciaal naar een feest gaan waar deze muziek het thema is)
Waarom zouden mensen doen alsof?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo, de mensen die doen alsof zijn het zo weer vergeten. Het gaat om de echte liefhebbers die de muziek blijven luisteren
En wat je zegt, goed arbeidsritme inderdaad. Helaas heb ik de tijd niet meegemaakt dat dat soort muziek altijd werd gedraaid tijdens het uitgaan (of je moet nu speciaal naar een feest gaan waar deze muziek het thema is)
Het zal er vooral vanaf hangen hoe The Prodigy in de muzikale geschiedschrijving terecht komt en of ze nog veel als referentie voor nieuwe muziek gebruikt zullen worden. Dus dat kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zo werkt dat nu eenmaal met popmuziek, zeker ook, omdat er tegenwoordig er zoveel van is. Het meeste is over 20 jaar allang verdwenen, laat staan 50 of 100 jaar. Heel eerlijk zal the Prodigy ook wel meer afnemen, naarmate de generatie uit de jaren 90 en de vroege 2000's, die toen uitgingen, afneemt/ouder word.
Voor mij persoonlijk waren de optredens leuk en als het gedraaid werd in de 013 tijdens Beats & Beyond en in café Extase. Dus goede herinneringen eraan, maar onder de huidige jongere generatie zal het idd wel minder spelen. Ik zal het over 10 jaar ook nog wel draaien, over 20 geen idee.
Geen idee waarom mensen zouden doen alsof. Zelfde als dat ik iemand eens complimenteerde met een leuk Jimmy Hendrix shirt en bleek dat diegene niet eens wist wie hij was (ja die was toch gitarist bij the Police ofzo?)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen doen alsof?
Ik ben een groot fan en heb vrijwel alles van ze. Maar ik kan me prima voorstellen dat veel luisteraars met de jaren een beetje zijn afgehaakt. Want het niveau van hun nieuwe muziek was al jaren middelmatig. Dus dat het enthousiasme voor de recentere Prodigy muziek niet zo groot was dat kun je moeilijk iemand kwalijk nemen. Ze waren vooral nog zo groot omdat ze een unieke en geweldige liveact hebben.
Maar als een artiest sterft dan gaan mensen denken over wat deze voor hun muzikale leven betekent heeft. En dat is voor velen iets van 20 jaar geleden waar nu weer aan terug wordt gedacht.
Dat zou dan wel humor zijn, ergens. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat hij in z'n graf zou omdraaien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zal er vooral vanaf hangen hoe The Prodigy in de muzikale geschiedschrijving terecht komt en of ze nog veel als referentie voor nieuwe muziek gebruikt zullen worden. Dus dat kan nog alle kanten op.
Al verwacht ik niet dat "The Prodigy, the Musical er komt", dan zou Keith zich in zn graf omdraaien
In dezelfde lijn met die Che en Mao shirts destijds. En als je er naar vroeg dat ze niet weten wie het eigenlijk zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee waarom mensen zouden doen alsof. Zelfde als dat ik iemand eens complimenteerde met een leuk Jimmy Hendrix shirt en bleek dat diegene niet eens wist wie hij was (ja die was toch gitarist bij the Police ofzo?)
En kan ik me ook voorstellen hoor. Net als dat veel mensen nu weer meer Queen gaan luisteren nu Bohemian rhapsody in de bios draaide
Dat jij TSOTP bent is dan ook geen geheim.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Dacht eerst dat dat die gast van de Heideroosjes was
Same old same old.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:31 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb trouwens weldegelijk nog meer The Prodigy liggen hier.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
RIP, helaas.
Ik ben persoonlijk nooit fan geweest van een artiest of band. Ik vond slechts bepaalde albums en nummers goed. Grote lijnen en details in de productie boeiden me iets meer dan de rest. Uiteindelijk is alles een circus act en the prodigy was een goede act.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Same old same old.![]()
People never get the flowers while they can still smell 'em.
Haha, dit was mijn eerste Prodigy bezitquote:Op woensdag 6 maart 2019 06:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens weldegelijk nog meer The Prodigy liggen hier.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha, dit was mijn eerste Prodigy bezit
[ afbeelding ]
One Love staat erop
Zichzelf opgehangen, ontzettend triest. En dat voor een vrouw ...quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:37 schreef Hexagon het volgende:
Hier weer wat nieuwe details over zn scheidingsperikelen en ook de laatste foto's
https://www.dailymail.co.(...)-killed-himself.html
Op de site van Kink nu ook een special over The Prodigy en Keith Flint.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:10 schreef LTVDK het volgende:
De oude albums waren fijne platen en de 'comeback' met Invaders Must Die was echt een fantastisch album. RIP.
Vanavond gaan ze op StuBru tussen 6-7 een special uitzenden hoor ik net.
https://kink.nl/podcasts/klub-kink-keith-flint-specialquote:Maandag 4 maart 2019 werd bekend dat The Prodigy frontman Keith Flint een einde aan zijn leven heeft gemaakt. Reden voor KLUB KINK om een volledige aflevering te wijden aan The Prodigy en dan vooral de bijdrage die Flint leverde aan de band. In deze aflevering zijn te gast: Danny Hessing, Def P, Ton van Hoof, Frank Stevens, Edgar Kruize, Esther Schulting, Frans Aal en Tamar Tieleman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |