SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee we sturen hem in outerspace een andere demensiequote:Op maandag 4 maart 2019 12:27 schreef Fer het volgende:
gaat hij nu trouwens naar de Hel, als firestarter?
Ja het moet wel veilig en toegankelijk zijn op radio2quote:Op maandag 4 maart 2019 12:38 schreef D. het volgende:
NPO radio 2 draait nu Out of Space, ipv een nummer waar Keith ook in ‘zingt’...
Firestarter hebben ze weleens gedraaidquote:Op maandag 4 maart 2019 12:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ja het moet wel veilig en toegankelijk zijn op radio2
3FM draait Firestarterquote:Op maandag 4 maart 2019 12:38 schreef D. het volgende:
NPO radio 2 draait nu Out of Space, ipv een nummer waar Keith ook in ‘zingt’...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2019 13:06:06 ]
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:05 schreef O_o_ het volgende:
RIP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hetzelfde hier, had wel staankaartjes maar was helaas ziekquote:Op maandag 4 maart 2019 12:54 schreef Misstique het volgende:
Ik kon in december niet naar hun concert en had me voorgenomen om bij de volgende te zijn.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Met breath and firestarter hebben ze juist in mijn opinie zelf de underground rave losgelaten en zijn de mainstream op gaan zoeken. Wel in eigen stijl, maar niet in de stijl van de sound die ze hadden.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:02 schreef Dance99Vv het volgende:
The Prodigy shot to fame for taking their underground rave sound into the mainstream with number 1 singles like ‘Firestarter’ and ‘Breathe’.
Erg hard en luid en vol energie - geweldige performers ookquote:Op maandag 4 maart 2019 13:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Met breath and firestarter hebben ze juist in mijn opinie zelf de underground rave losgelaten en zijn de mainstream op gaan zoeken. Wel in eigen stijl, maar niet in de stijl van de sound die ze hadden.
Ik vond hun muziek vanaf dat moment dan ook minder, al zaten er wel wat pareltjes tussen.
Live waren ze gewoon hartstikke goed en energiek.... en luid!
quote:The news is true , I can't believe I'm saying this but our brother Keith took his own life over the weekend ,
I'm shell shocked , fuckin angry , confused and heart broken ..... r.i.p brother Liam
Tragisch dit. Zoveelste bekende artiest die onder het oppervlak worstelt met het leven.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:27 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.instagram.com/p/BulgJBZAw5L/
[..]
Wilde net precies hetzelfde posten. blijft tragischquote:Op maandag 4 maart 2019 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
theprodigyofficial
The news is true , I can’t believe I’m saying this but our brother Keith took his own life over the weekend ,
I’m shell shocked , fuckin angry , confused and heart broken ..... r.i.p brother Liam #theprodigy
Zelfmoord dus.
toegevoegd aan de OPquote:Op maandag 4 maart 2019 13:27 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.instagram.com/p/BulgJBZAw5L/
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2019 14:25 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Kende hem noch zijn zang niet, wel herinnerde dit mij aan Bruce Springsteen en zijn liedje met het woord vuur erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |