Same old same old.quote:Op maandag 4 maart 2019 16:31 schreef Ixnay het volgende:
En plotseling beweert iedereen Prodigy fan te zijn en 20 jaar lang niks anders geluisterd te hebben.
De radio draait het ineens ook en doet alsof ze zo boeiend waren voor hun.
Net als met Linkin Park toen. De mainstream media heeft er al 20 jaar nauwelijks een kut om gegeven.
On topic: Wel jammer dat ie dood is.
Ik heb trouwens weldegelijk nog meer The Prodigy liggen hier.quote:Op maandag 4 maart 2019 20:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik heb Experience, Music for the Jilted Generation en Fat of the Land nog ergens liggen. Na Fat of the Land ben ik gestopt met volgen.
RIP, helaas.
Ik ben persoonlijk nooit fan geweest van een artiest of band. Ik vond slechts bepaalde albums en nummers goed. Grote lijnen en details in de productie boeiden me iets meer dan de rest. Uiteindelijk is alles een circus act en the prodigy was een goede act.quote:Op woensdag 6 maart 2019 00:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Same old same old.![]()
People never get the flowers while they can still smell 'em.
Haha, dit was mijn eerste Prodigy bezitquote:Op woensdag 6 maart 2019 06:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens weldegelijk nog meer The Prodigy liggen hier.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha, dit was mijn eerste Prodigy bezit
[ afbeelding ]
One Love staat erop
Zichzelf opgehangen, ontzettend triest. En dat voor een vrouw ...quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:37 schreef Hexagon het volgende:
Hier weer wat nieuwe details over zn scheidingsperikelen en ook de laatste foto's
https://www.dailymail.co.(...)-killed-himself.html
Op de site van Kink nu ook een special over The Prodigy en Keith Flint.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:10 schreef LTVDK het volgende:
De oude albums waren fijne platen en de 'comeback' met Invaders Must Die was echt een fantastisch album. RIP.
Vanavond gaan ze op StuBru tussen 6-7 een special uitzenden hoor ik net.
https://kink.nl/podcasts/klub-kink-keith-flint-specialquote:Maandag 4 maart 2019 werd bekend dat The Prodigy frontman Keith Flint een einde aan zijn leven heeft gemaakt. Reden voor KLUB KINK om een volledige aflevering te wijden aan The Prodigy en dan vooral de bijdrage die Flint leverde aan de band. In deze aflevering zijn te gast: Danny Hessing, Def P, Ton van Hoof, Frank Stevens, Edgar Kruize, Esther Schulting, Frans Aal en Tamar Tieleman.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |