Had begrepen dat hij sinds zijn huwelijk in 2006 braver was geworden. Maar je weet het toch niet. Kijk naar Chris Cornell. Zo onverwacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
De laatste 10 jaar ofzo weet ik niet of ie nog gebruikte, eerlijkgezegd.. Maar tussen 1995 en 2005 heeft ie iig genoeg gebruikt voor een klein dorp..
Ik ook hoor, maar alsnog was hij wel het gezicht van de band voor mij. En daarmee wel een icoon uit m'n jeugd. Ik zou Liam Howlett bijv. niet eens herkennen op straatquote:Op maandag 4 maart 2019 17:45 schreef Eightyone het volgende:
Hoe lullig - Ook weer eentje waarop je het hoofdonderwerp van het topic niet hoort. Helaas prefereer ik de pré-Firestarter-versie van de act.
Die is inderdaad epischquote:Op maandag 4 maart 2019 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Deze hangt trouwens als poster in mn woonkamer. Zelf eentje laten drukken via zo'n site.
[ afbeelding ]
Gewoon van internet gekopieerd en naar zo'n online drukwerkboer gestuurd. Vistaprint of zoiets. Resolutie is niet geweldig maar mooi genoeg. Tim Kuik zal het vast niet leuk vinden maar zolang ik die dingen niet ga verkopen zullen ze hem vast niet van de muur komen rukken.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 09:55 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die is inderdaad episch![]()
Hoe en waar je heb dat gedaan, leek mijzelf ook erg tof om aan de muur te hebben hier ergens
ah precies, ja ik liep ook tegen de resolutie aan toen ik een paar jaar terug eens keek hiernaar. Ben wel zo'n miereneuker wat dat betreftquote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gewoon van internet gekopieerd en naar zo'n online drukwerkboer gestuurd. Vistaprint of zoiets. Resolutie is niet geweldig maar mooi genoeg. Tim Kuik zal het vast niet leuk vinden maar zolang ik die dingen niet ga verkopen zullen ze hem vast niet van de muur komen rukken.
Lifeformsquote:
Tof.quote:Op maandag 4 maart 2019 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Deze hangt trouwens als poster in mn woonkamer. Zelf eentje laten drukken via zo'n site.
[ afbeelding ]
Pijnlijk en begrijpelijk. Had hij kinderen?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:06 schreef Hexagon het volgende:
Kennelijk werd zijn scheiding hem teveel
https://www.telegraaf.nl/(...)lfmoord-na-scheiding
Ja klopt, was echt mooi toen. Het viel ook uit bij Fear Factory. Was wel lachen om te zien, zo ineens van huh, er is geen geluid.quote:Op maandag 4 maart 2019 22:41 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ik ook, 2001 ofzo? Alpha stond bomvol en het zweet condenseerde op den duur en regende weer naar beneden in de tent, maar het was fantastisch!
quote:Op maandag 4 maart 2019 16:31 schreef Ixnay het volgende:
En plotseling beweert iedereen Prodigy fan te zijn en 20 jaar lang niks anders geluisterd te hebben.
De radio draait het ineens ook en doet alsof ze zo boeiend waren voor hun.
Net als met Linkin Park toen. De mainstream media heeft er al 20 jaar nauwelijks een kut om gegeven.
On topic: Wel jammer dat ie dood is.
Ach de echte liefhebbers draaien het over 20 en meer nog steeds. Dit soort dingen zijn wel te verwachten.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze altijd. Is super vervelend. Was ook zo toen David Bowie was overleden, de doorsnee radiostations draaide nooit Bowie en toen opeens wel de hele dag door. Even later kreeg je ook Labyrinth en merry Christmas Mr. Lawrence Op TV te zien.
Maar vond het wel erg om te horen, had the Prodigy altijd in de playlist staan tijdens roadtrips enzo
Ja dat is zeker zo, de mensen die doen alsof zijn het zo weer vergeten. Het gaat om de echte liefhebbers die de muziek blijven luisterenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:52 schreef steelhead het volgende:
[..]
[..]
Ach de echte liefhebbers draaien het over 20 en meer nog steeds. Dit soort dingen zijn wel te verwachten.
Gingen er vroeger met uitgaan er iig wel goed op los. Nu heb ik het meer opstaan tijdens het poetsen en afwassen thuis. Goed arbeidsritme.
Ik zat er vanmorgen nog mee in mijn hand, was die afbeelding eigenlijk alweer vergetenquote:Op maandag 4 maart 2019 21:04 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo werkt dat nu eenmaal met popmuziek, zeker ook, omdat er tegenwoordig er zoveel van is. Het meeste is over 20 jaar allang verdwenen, laat staan 50 of 100 jaar. Heel eerlijk zal the Prodigy ook wel meer afnemen, naarmate de generatie uit de jaren 90 en de vroege 2000's, die toen uitgingen, afneemt/ouder word.quote:Op maandag 4 maart 2019 18:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is dat vervelend? Mensen denken toch vaak terug aan de hoogtijdagen van een artiest. En die lagen bij The Prodigy al ver achter ze.
Ze bleven vooral groot vanwege een geweldige performance. Maar muzikaal zijn ze nooit de jaren 90 ontgroeid en voegen de laatste albums niet echt veel meer toe. Dan verliezen mensen gewoon hun interesse. Tot er iets gebeurt dat hen weer doet herinneren aan de grote tijden.
Ach leef en laten leven, ik kan me nog herinneren dat de adjes in mijn klas Limp Bizkit leuk vonden, dat was toen even hip. Persoonlijk vind ik alleen de 1ste plaat daarvan iets hebben. Maar als ze dat ff leuk vinden voor even, ach boeien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo, de mensen die doen alsof zijn het zo weer vergeten. Het gaat om de echte liefhebbers die de muziek blijven luisteren
En wat je zegt, goed arbeidsritme inderdaad. Helaas heb ik de tijd niet meegemaakt dat dat soort muziek altijd werd gedraaid tijdens het uitgaan (of je moet nu speciaal naar een feest gaan waar deze muziek het thema is)
Waarom zouden mensen doen alsof?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat is zeker zo, de mensen die doen alsof zijn het zo weer vergeten. Het gaat om de echte liefhebbers die de muziek blijven luisteren
En wat je zegt, goed arbeidsritme inderdaad. Helaas heb ik de tijd niet meegemaakt dat dat soort muziek altijd werd gedraaid tijdens het uitgaan (of je moet nu speciaal naar een feest gaan waar deze muziek het thema is)
Het zal er vooral vanaf hangen hoe The Prodigy in de muzikale geschiedschrijving terecht komt en of ze nog veel als referentie voor nieuwe muziek gebruikt zullen worden. Dus dat kan nog alle kanten op.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:08 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zo werkt dat nu eenmaal met popmuziek, zeker ook, omdat er tegenwoordig er zoveel van is. Het meeste is over 20 jaar allang verdwenen, laat staan 50 of 100 jaar. Heel eerlijk zal the Prodigy ook wel meer afnemen, naarmate de generatie uit de jaren 90 en de vroege 2000's, die toen uitgingen, afneemt/ouder word.
Voor mij persoonlijk waren de optredens leuk en als het gedraaid werd in de 013 tijdens Beats & Beyond en in café Extase. Dus goede herinneringen eraan, maar onder de huidige jongere generatie zal het idd wel minder spelen. Ik zal het over 10 jaar ook nog wel draaien, over 20 geen idee.
Geen idee waarom mensen zouden doen alsof. Zelfde als dat ik iemand eens complimenteerde met een leuk Jimmy Hendrix shirt en bleek dat diegene niet eens wist wie hij was (ja die was toch gitarist bij the Police ofzo?)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom zouden mensen doen alsof?
Ik ben een groot fan en heb vrijwel alles van ze. Maar ik kan me prima voorstellen dat veel luisteraars met de jaren een beetje zijn afgehaakt. Want het niveau van hun nieuwe muziek was al jaren middelmatig. Dus dat het enthousiasme voor de recentere Prodigy muziek niet zo groot was dat kun je moeilijk iemand kwalijk nemen. Ze waren vooral nog zo groot omdat ze een unieke en geweldige liveact hebben.
Maar als een artiest sterft dan gaan mensen denken over wat deze voor hun muzikale leven betekent heeft. En dat is voor velen iets van 20 jaar geleden waar nu weer aan terug wordt gedacht.
Dat zou dan wel humor zijn, ergens. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat hij in z'n graf zou omdraaien.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zal er vooral vanaf hangen hoe The Prodigy in de muzikale geschiedschrijving terecht komt en of ze nog veel als referentie voor nieuwe muziek gebruikt zullen worden. Dus dat kan nog alle kanten op.
Al verwacht ik niet dat "The Prodigy, the Musical er komt", dan zou Keith zich in zn graf omdraaien
In dezelfde lijn met die Che en Mao shirts destijds. En als je er naar vroeg dat ze niet weten wie het eigenlijk zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 15:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee waarom mensen zouden doen alsof. Zelfde als dat ik iemand eens complimenteerde met een leuk Jimmy Hendrix shirt en bleek dat diegene niet eens wist wie hij was (ja die was toch gitarist bij the Police ofzo?)
En kan ik me ook voorstellen hoor. Net als dat veel mensen nu weer meer Queen gaan luisteren nu Bohemian rhapsody in de bios draaide
Dat jij TSOTP bent is dan ook geen geheim.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Dacht eerst dat dat die gast van de Heideroosjes was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |