SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 04-03-2019 09:14:39 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja, als er eens een kans is om te scoren is het nu wel...quote:Op maandag 4 maart 2019 10:42 schreef Kyran het volgende:
Als Nederland ook maar met een half goed nummer komt zonder gekkigheden moet het wel top 10 materiaal zijn. Alle nummers die tot nu toe bekend zijn zijn nauwelijks finale materiaal.
Dan hadden ze die Krumpers zelfs verfrissend gevondenquote:Op maandag 4 maart 2019 12:48 schreef Greys het volgende:
In dit jaar was Waylon top 5 geworden, inclusief krumpers.
Zo jong nog......geweldige muziek wel.......quote:Op maandag 4 maart 2019 13:00 schreef Kyran het volgende:
Keith Flint overledenBen echt niet snel onder indruk van een overleden bekend persoon, maar dit doet me toch wat.
Denk na Lemmy tweede grote naam waar ik toch wel even stil van wordt
Mja, wel flink alcohol en drugs misbruik natuurlijk, maar volgens mij ook al jaren al niet. Weet niet of die helemaal clean was, maar volgens mij geen misbruik meer.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo jong nog......geweldige muziek wel.......
Live waren het pareltjes van optredens inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2019 13:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mja, wel flink alcohol en drugs misbruik natuurlijk, maar volgens mij ook al jaren al niet. Weet niet of die helemaal clean was, maar volgens mij geen misbruik meer.
Echt mooie liveherinneringen aan Prodigy. In stromende regen tussen 2:00 en 4:00 op Rock am Ring uit je plaat gaan.
Tja....dat zal de toekomst ons leren......quote:Op maandag 4 maart 2019 13:09 schreef Kyran het volgende:
Vraag me af of Prodigy gewoon doorgaat. Volgens mij was Keith niet echt één van de breinen, maar zijn live performance en aanwezigheid op podium zijn moeilijk te evenaren.
quote:Op maandag 4 maart 2019 13:17 schreef Kyran het volgende:
Nou dan maar lekker voor PRodigy nummers intop2000 stemmen dit jaar
Zijn er nog veel later dan wij. Kweetnie of ik da zohleuk vinquote:Op maandag 4 maart 2019 17:02 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi schema. En duidelijk hoeveel nog bekend moet worden in onze semi
Go go go Kreator, het gaat je lukken dit!!quote:Op maandag 4 maart 2019 18:19 schreef Greys het volgende:
Heel veel nieuwe Kreviews!
Moedig aan die man!
In z'n eigen topicquote:Op maandag 4 maart 2019 18:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Go go go Kreator, het gaat je lukken dit!!![]()
het was ook zo komisch , jij reageerde zo enthousiast go go go, en dan het droge commentaar van Greys en dan weer jouw oeps. zo heerlijk, lach in een deuk. En ja die topics, ik moet ook altijd goed kijken en in dit geval had het ook een actie van mij kunnen zijnquote:
Ja, hij schijnt een zware beroerte te hebben gehad.quote:
Twee jeugdhelden op 1 dag.quote:
WAT EEN SPANNINGquote:Op maandag 4 maart 2019 17:02 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige week woensdag heeft hij de beroerte gehad. 52 jaarquote:Op maandag 4 maart 2019 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut.
Jezus dat is dan wel heel snel gegaan allemaal.
Eliot is onherkenbaar zoquote:Op maandag 4 maart 2019 20:12 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Miki uit Spanje en Eliot uit België zijn nu allebei in Tel Aviv om de postcards op te nemen.
Volgens dit schema zijn er 25 bekend (of ik tel verkeerd) en we hebben 26 Kreviews (of ik tel verkeerd).quote:Op maandag 4 maart 2019 17:02 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Mikiquote:Op maandag 4 maart 2019 20:12 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Miki uit Spanje en Eliot uit België zijn nu allebei in Tel Aviv om de postcards op te nemen.
Oeh najsquote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanaf morgen elke dag tot alles bekend is toch?
Savonds met zo’n show?quote:
Oh jaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Cyprus is toch al grotendeels bekend? Is al een demo van.
Oh was dat Cyprusquote:Op maandag 4 maart 2019 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Cyprus is toch al grotendeels bekend? Is al een demo van.
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga maar slapen, dan gaat de tijd sneller
Ja en dat bekend wordt gemaakt hoe laat bekend wordt gemaakt waar en hoe laat ONS LIED bekend wordt gemaakt. Laten ze dat nou eens bekend maken. Ik word er helemaal flauw van aaaaaahquote:Op maandag 4 maart 2019 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Het enige dat ik gewoon wil weten is hoe laat er donderdag ongeveer iets bekend wordt gemaakt. Of op zijn minst hoe laat bekend wordt gemaakt hoe laat het bekend wordt gemaakt.
Whahaha! Waar ga je heen??quote:Op maandag 4 maart 2019 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn verlofaanvraag voor vakantie is goedgekeurd
Maar goed ook, want het vliegticket was al geboekt![]()
![]()
Canadaquote:
Ik hoop hetquote:
Wordt vast een geweldige vakantie!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop hetNog niet geweest, dus sowieso een nieuw land en een nieuwe ervaring
Denk het welquote:Op maandag 4 maart 2019 23:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wordt vast een geweldige vakantie!
Eliot lijkt op een belgische versie van Harry Potterquote:Op maandag 4 maart 2019 20:12 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Nu al benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 4 maart 2019 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Denk het welNu beslissen wat ik precies wil doen, waar ik wil zitten voor de Grand Prix en kijken of ik een belachelijke huurauto kan regelen
O dat is niet goed...quote:Op maandag 4 maart 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
Snotverju la venda yokayooooo mot weer zonodig z'n clip uitbrengen op 7 maart.
THAT'S OUR DAY MIKI *vloekt in het Spaans*
Ik denk niet dat de landen dat zelf betalen. Het is promotie voor het organiserende land. Je kunt kandidaten niet laten betalen en ook nog tijd laten investeren, dan loop je het risico dat een land zegt ja doei ik stuur wel een foto die je in de postcard mag monteren. Denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:45 schreef justnathan321 het volgende:
Zijn het eigenlijk de landen zelf die moeten investeren in de postcards? Of zorgen KAN en de EBU voor de financiering ervan?
Tengo un puerco en mis pantalones!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
Ja denk het ook inderdaad hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de landen dat zelf betalen. Het is promotie voor het organiserende land. Je kunt kandidaten niet laten betalen en ook nog tijd laten investeren, dan loop je het risico dat een land zegt ja doei ik stuur wel een foto die je in de postcard mag monteren. Denk ik.
quote:Op maandag 4 maart 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
La camisa negra!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tengo un puerco en mis pantalones!
Bailando bailando! Amigos adios, adios! El silencio loco!quote:
Cero cero cero cero cero cero cero cero cero, cinqo!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bailando bailando! Amigos adios, adios! El silencio loco!
Ola supermercado, telebancos por aqui!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
Cero cero cero cero cero cero cero cero cero, cinqo!
Esa un burro muy grande!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ola supermercado, telebancos por aqui!
Juan Herreo huele a anguilaquote:
No no no, oh no, ni pensarlo.quote:
Op zich zijn er heel veel niksige liedjes en niet heel veel circus. Voor m'n gevoel. IJsland en misschien Portugal, al valt dat voor mij niet onder circus maar te artistiekerig. Toch? Of heb ik alweer één en ander geblocked uit zelfbescherming?quote:Op maandag 4 maart 2019 23:52 schreef Kyran het volgende:
Ik word echt ongelukkig mensen als ik al die inzendingen zie .... ESF was juist zo goed bezig de afgelopen jaren en het is één groot circus dit jaar.
Nadie espera la inquisición española.quote:
Bale.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nadie espera la inquisición española.
Australië als ze de demoon houdenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich zijn er heel veel niksige liedjes en niet heel veel circus. Voor m'n gevoel. IJsland en misschien Portugal, al valt dat voor mij niet onder circus maar te artistiekerig. Toch? Of heb ik alweer één en ander geblocked uit zelfbescherming?
Er komt nog genoeg aan uit de stoeipoezenafdeling: Cyprus, Griekenland en ik denk dat Armenie of Azerbaijan ook nog wel een duit in het zakje doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 04:38 schreef sararaats het volgende:
Gek genoeg, ik kan niet wachten om vrouwelijk schoon te bewonderen op het esf.
Grtjs
Nou, overdrijven is ook een vak. Je kan niet zeggen dat dit een zwak ESF jaar is alleen omdat je zelf de inzendingen niet leuk vind. En een ''circus'' zitten we al lang niet meer bij. Dat was voor 2012.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:52 schreef Kyran het volgende:
Ik word echt ongelukkig mensen als ik al die inzendingen zie .... ESF was juist zo goed bezig de afgelopen jaren en het is één groot circus dit jaar.
Circus vind ik het idd ook niet - op een enkeling na - maar over het grote geheel bekeken is dit jaar tot nu toe erg zwakjes. Er zitten wel een paar bij die jij leuk vindt gelukkig maar het gros is vrij meh.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nou, overdrijven is ook een vak. Je kan niet zeggen dat dit een zwak ESF jaar is alleen omdat je zelf de inzendingen niet leuk vind. En een ''circus'' zitten we al lang niet meer bij. Dat was voor 2012.
Maar wat maakt het zo zwak dan? Ik begrijp het begrip ''zwak'' nooit zo goed. De enige reden die ik kan bedenken is dat mensen vinden dat de voorrondes van bepaalde landen betere liedjes hadden en die niet zijn gekozen. Maar zwak vind ik een breed begrip. Er is veel diversiteit dit jaar, dat wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Circus vind ik het idd ook niet - op een enkeling na - maar over het grote geheel bekeken is dit jaar tot nu toe erg zwakjes. Er zitten wel een paar bij die jij leuk vindt gelukkig maar het gros is vrij meh.
Portugal is een circus bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar wat maakt het zo zwak dan? Ik begrijp het begrip ''zwak'' nooit zo goed. De enige reden die ik kan bedenken is dat mensen vinden dat de voorrondes van bepaalde landen betere liedjes hadden en die niet zijn gekozen. Maar zwak vind ik een breed begrip. Er is veel diversiteit dit jaar, dat wel.
Zwak als in niet sterk. Ik vind er weinig nummers bij zitten waarvan je denkt 'wauw, hallo top 5'. Veel saaie meuk. Tuurlijk is het een kwestie van smaak ook maar ik vind er geen nummers tussen zitten nog waarvan ik denk potver wat goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar wat maakt het zo zwak dan? Ik begrijp het begrip ''zwak'' nooit zo goed. De enige reden die ik kan bedenken is dat mensen vinden dat de voorrondes van bepaalde landen betere liedjes hadden en die niet zijn gekozen. Maar zwak vind ik een breed begrip. Er is veel diversiteit dit jaar, dat wel.
De uiteindelijke keuzes zijn tot op heden vrijwel allemaal middelmatig als je het afzet tegen vorige edities... en dan komt inderdaad het verhaal er nog bij dat er zoveel betere liedjes beschikbaar waren die zijn gesneuveld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |