Go go go Kreator, het gaat je lukken dit!!quote:Op maandag 4 maart 2019 18:19 schreef Greys het volgende:
Heel veel nieuwe Kreviews!
Moedig aan die man!
In z'n eigen topicquote:Op maandag 4 maart 2019 18:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Go go go Kreator, het gaat je lukken dit!!![]()
het was ook zo komisch , jij reageerde zo enthousiast go go go, en dan het droge commentaar van Greys en dan weer jouw oeps. zo heerlijk, lach in een deuk. En ja die topics, ik moet ook altijd goed kijken en in dit geval had het ook een actie van mij kunnen zijnquote:
Ja, hij schijnt een zware beroerte te hebben gehad.quote:
Twee jeugdhelden op 1 dag.quote:
WAT EEN SPANNINGquote:Op maandag 4 maart 2019 17:02 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi schema. En duidelijk hoeveel nog bekend moet worden in onze semi
Vorige week woensdag heeft hij de beroerte gehad. 52 jaarquote:Op maandag 4 maart 2019 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut.
Jezus dat is dan wel heel snel gegaan allemaal.
Eliot is onherkenbaar zoquote:Op maandag 4 maart 2019 20:12 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Miki uit Spanje en Eliot uit België zijn nu allebei in Tel Aviv om de postcards op te nemen.
Volgens dit schema zijn er 25 bekend (of ik tel verkeerd) en we hebben 26 Kreviews (of ik tel verkeerd).quote:Op maandag 4 maart 2019 17:02 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi schema. En duidelijk hoeveel nog bekend moet worden in onze semi
Mikiquote:Op maandag 4 maart 2019 20:12 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Miki uit Spanje en Eliot uit België zijn nu allebei in Tel Aviv om de postcards op te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |