Oeh najsquote:Op maandag 4 maart 2019 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanaf morgen elke dag tot alles bekend is toch?
Savonds met zo’n show?quote:
Oh jaquote:Op maandag 4 maart 2019 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Cyprus is toch al grotendeels bekend? Is al een demo van.
Oh was dat Cyprusquote:Op maandag 4 maart 2019 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Cyprus is toch al grotendeels bekend? Is al een demo van.
quote:Op maandag 4 maart 2019 22:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga maar slapen, dan gaat de tijd sneller
Ja en dat bekend wordt gemaakt hoe laat bekend wordt gemaakt waar en hoe laat ONS LIED bekend wordt gemaakt. Laten ze dat nou eens bekend maken. Ik word er helemaal flauw van aaaaaahquote:Op maandag 4 maart 2019 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Het enige dat ik gewoon wil weten is hoe laat er donderdag ongeveer iets bekend wordt gemaakt. Of op zijn minst hoe laat bekend wordt gemaakt hoe laat het bekend wordt gemaakt.
Whahaha! Waar ga je heen??quote:Op maandag 4 maart 2019 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn verlofaanvraag voor vakantie is goedgekeurd
Maar goed ook, want het vliegticket was al geboekt![]()
![]()
Canadaquote:
Ik hoop hetquote:
Wordt vast een geweldige vakantie!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop hetNog niet geweest, dus sowieso een nieuw land en een nieuwe ervaring
Denk het welquote:Op maandag 4 maart 2019 23:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wordt vast een geweldige vakantie!
Eliot lijkt op een belgische versie van Harry Potterquote:Op maandag 4 maart 2019 20:12 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Miki uit Spanje en Eliot uit Belgiė zijn nu allebei in Tel Aviv om de postcards op te nemen.
Nu al benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 4 maart 2019 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Denk het welNu beslissen wat ik precies wil doen, waar ik wil zitten voor de Grand Prix en kijken of ik een belachelijke huurauto kan regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |