Dit ja. Alleen bij Spanje en Finland denk ik "leuk", maar ook die zouden in een normaal jaar niet in de top 20 komen.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwak als in niet sterk. Ik vind er weinig nummers bij zitten waarvan je denkt 'wauw, hallo top 5'. Veel saaie meuk. Tuurlijk is het een kwestie van smaak ook maar ik vind er geen nummers tussen zitten nog waarvan ik denk potver wat goed.
Mijn aardig tot leuk categorie bestaat vooralsnog uit Noorwegen, Spanje, Denemarken, Tsjechie en Estland... ik kan IJsland op zich wel waarderen, maar dat is meer act dan liedje... Portugal is me toch net iets te nichequote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja. Alleen bij Spanje en Finland denk ik "leuk", maar ook die zouden in een normaal jaar niet in de top 20 komen.
Misschien heb je een wat ouderwetse smaak? (niks mis mee overigens)quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja. Alleen bij Spanje en Finland denk ik "leuk", maar ook die zouden in een normaal jaar niet in de top 20 komen.
Bale moet vanavond als het goed isquote:
Oeh, nice zijn Instagram zo!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 11:16 schreef Greys het volgende:
https://twitter.com/ESF_FOK/status/1102874553255161856?s=19
Ja! Je ziet het wel vaker, heb het Sylvie ook weleens zien doen met zo'n plaatje in zoveel stukjes geloof ik en vele anderen, maar zo verspreid over 3 dagen iets onthullen is wel tof.quote:
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 5 maart 2019 12:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik verheug me zo op donderdag, dat we dan éindelijk echt eens iets weten en los kunnen gaan.
Ik dacht even je bedoelt lasagne in een kroket ofzo, maar nee het kan ergerquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:15 schreef Momo... het volgende:
Wow op ad.nl staat een recept voor kroketten lasagne
Wacht....wat??quote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:15 schreef Momo... het volgende:
Wow op ad.nl staat een recept voor kroketten lasagne
Het ziet er uit als kots tussen opgedroogde kotsquote:
Jij dacht al wat doen die kroketten hierquote:Op dinsdag 5 maart 2019 13:50 schreef Guanabana het volgende:
Oh ik dacht dat ik in het Duncantopic zat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |