O dat is niet goed...quote:Op maandag 4 maart 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
Snotverju la venda yokayooooo mot weer zonodig z'n clip uitbrengen op 7 maart.
THAT'S OUR DAY MIKI *vloekt in het Spaans*
Ik denk niet dat de landen dat zelf betalen. Het is promotie voor het organiserende land. Je kunt kandidaten niet laten betalen en ook nog tijd laten investeren, dan loop je het risico dat een land zegt ja doei ik stuur wel een foto die je in de postcard mag monteren. Denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:45 schreef justnathan321 het volgende:
Zijn het eigenlijk de landen zelf die moeten investeren in de postcards? Of zorgen KAN en de EBU voor de financiering ervan?
Tengo un puerco en mis pantalones!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
Ja denk het ook inderdaad hahaquote:Op maandag 4 maart 2019 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de landen dat zelf betalen. Het is promotie voor het organiserende land. Je kunt kandidaten niet laten betalen en ook nog tijd laten investeren, dan loop je het risico dat een land zegt ja doei ik stuur wel een foto die je in de postcard mag monteren. Denk ik.
quote:Op maandag 4 maart 2019 23:45 schreef Greys het volgende:
La camisa negra!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tengo un puerco en mis pantalones!
Bailando bailando! Amigos adios, adios! El silencio loco!quote:
Cero cero cero cero cero cero cero cero cero, cinqo!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bailando bailando! Amigos adios, adios! El silencio loco!
Ola supermercado, telebancos por aqui!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
Cero cero cero cero cero cero cero cero cero, cinqo!
Esa un burro muy grande!quote:Op maandag 4 maart 2019 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ola supermercado, telebancos por aqui!
Juan Herreo huele a anguilaquote:
No no no, oh no, ni pensarlo.quote:
Op zich zijn er heel veel niksige liedjes en niet heel veel circus. Voor m'n gevoel. IJsland en misschien Portugal, al valt dat voor mij niet onder circus maar te artistiekerig. Toch? Of heb ik alweer één en ander geblocked uit zelfbescherming?quote:Op maandag 4 maart 2019 23:52 schreef Kyran het volgende:
Ik word echt ongelukkig mensen als ik al die inzendingen zie .... ESF was juist zo goed bezig de afgelopen jaren en het is één groot circus dit jaar.
Nadie espera la inquisición española.quote:
Bale.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nadie espera la inquisición española.
Australië als ze de demoon houdenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich zijn er heel veel niksige liedjes en niet heel veel circus. Voor m'n gevoel. IJsland en misschien Portugal, al valt dat voor mij niet onder circus maar te artistiekerig. Toch? Of heb ik alweer één en ander geblocked uit zelfbescherming?
Er komt nog genoeg aan uit de stoeipoezenafdeling: Cyprus, Griekenland en ik denk dat Armenie of Azerbaijan ook nog wel een duit in het zakje doenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 04:38 schreef sararaats het volgende:
Gek genoeg, ik kan niet wachten om vrouwelijk schoon te bewonderen op het esf.
Grtjs
Nou, overdrijven is ook een vak. Je kan niet zeggen dat dit een zwak ESF jaar is alleen omdat je zelf de inzendingen niet leuk vind. En een ''circus'' zitten we al lang niet meer bij. Dat was voor 2012.quote:Op maandag 4 maart 2019 23:52 schreef Kyran het volgende:
Ik word echt ongelukkig mensen als ik al die inzendingen zie .... ESF was juist zo goed bezig de afgelopen jaren en het is één groot circus dit jaar.
Circus vind ik het idd ook niet - op een enkeling na - maar over het grote geheel bekeken is dit jaar tot nu toe erg zwakjes. Er zitten wel een paar bij die jij leuk vindt gelukkig maar het gros is vrij meh.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:17 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nou, overdrijven is ook een vak. Je kan niet zeggen dat dit een zwak ESF jaar is alleen omdat je zelf de inzendingen niet leuk vind. En een ''circus'' zitten we al lang niet meer bij. Dat was voor 2012.
Maar wat maakt het zo zwak dan? Ik begrijp het begrip ''zwak'' nooit zo goed. De enige reden die ik kan bedenken is dat mensen vinden dat de voorrondes van bepaalde landen betere liedjes hadden en die niet zijn gekozen. Maar zwak vind ik een breed begrip. Er is veel diversiteit dit jaar, dat wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Circus vind ik het idd ook niet - op een enkeling na - maar over het grote geheel bekeken is dit jaar tot nu toe erg zwakjes. Er zitten wel een paar bij die jij leuk vindt gelukkig maar het gros is vrij meh.
Portugal is een circus bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar wat maakt het zo zwak dan? Ik begrijp het begrip ''zwak'' nooit zo goed. De enige reden die ik kan bedenken is dat mensen vinden dat de voorrondes van bepaalde landen betere liedjes hadden en die niet zijn gekozen. Maar zwak vind ik een breed begrip. Er is veel diversiteit dit jaar, dat wel.
Zwak als in niet sterk. Ik vind er weinig nummers bij zitten waarvan je denkt 'wauw, hallo top 5'. Veel saaie meuk. Tuurlijk is het een kwestie van smaak ook maar ik vind er geen nummers tussen zitten nog waarvan ik denk potver wat goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar wat maakt het zo zwak dan? Ik begrijp het begrip ''zwak'' nooit zo goed. De enige reden die ik kan bedenken is dat mensen vinden dat de voorrondes van bepaalde landen betere liedjes hadden en die niet zijn gekozen. Maar zwak vind ik een breed begrip. Er is veel diversiteit dit jaar, dat wel.
De uiteindelijke keuzes zijn tot op heden vrijwel allemaal middelmatig als je het afzet tegen vorige edities... en dan komt inderdaad het verhaal er nog bij dat er zoveel betere liedjes beschikbaar waren die zijn gesneuveld.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 10:21 schreef Nexum het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |