quote:
Zal ik een mooi rock liedje voor jou zoeken?quote:
Ja hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 09:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zal ik een mooi rock liedje voor jou zoeken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 3 maart 2019 09:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze versie is de beste maar helaas zonder beeld, Buck Dharma op gitaar.
1979.NeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ach, en Anouk er zeker achteraan?quote:
neequote:Op zondag 3 maart 2019 10:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, en Anouk er zeker achteraan?
Nee, ik doe een band die ik ooit live in Denhaag op Parkpop zag in 1989.
I was flabbergasted, kende de band wel en had een album van hen, maar man wat was ik onder de indruk toen.
Btw, ik zag Goden Earring ook ooit l;ive op Parkpop Den Haag, 1991 zegt mijn geheugen...quote:
Dat kan.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Btw, ik zag Goden Earring ook ooit l;ive op Parkpop Den Haag, 1991 zegt mijn geheugen...
Nee, was dezelfde dag 25 juni in 1989 dus.quote:
Toen zat ik nog in de luierquote:Op zondag 3 maart 2019 10:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, was dezelfde dag 25 juni in 1989 dus.
https://www.festivalinfo.nl/festival/6674/Parkpop/1989/
Ik was er met mijn broer, hij wilde Living Colour zien en ik New Model Army, er waren meerdere podia, dus we hebben verschillende memories, de zon scheen en ik had een zonnebril met blauw glas op.quote:
Ik kan dat waarderen, word er vrolijk van.quote:
Eerste keer dat jij een fatsoenlijk nummer post.quote:
Hoe was je afspraak eigenlijk verlopen?quote:
met dovenvertolking snap ik er nog niks van...ziet er best wel agressief uit zeg maarquote:
Ik hoef vandaag niet te koken heb worstenbroodjes en pizza.quote:
is uit een film.... van Kinoquote:Op zondag 3 maart 2019 10:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
met dovenvertolking snap ik er nog niks van...ziet er best wel agressief uit zeg maar
Lekker hoorquote:Op zondag 3 maart 2019 10:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag niet te koken heb worstenbroodjes en pizza.![]()
Love this song - very under-rated!!! An 80's classic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja @Prisha heeft hem ook echt een fijne scrol met een soort rem je hoort ook klikquote:
Met een rem?quote:Op zondag 3 maart 2019 11:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja @:Prisha heeft hem ook echt een fijne scrol met een soort rem je hoort ook klik
Ja leuk is dat eh? ik ga het water inrijden huhu en dan niks meer laten horenquote:
Klinkt alsof je het over een gun hebtquote:Op zondag 3 maart 2019 12:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Metalen scroll hij pakt zeker 8 youtubejes at once
Jaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja leuk is dat eh? ik ga het water inrijden huhu en dan niks meer laten horen
Nee een gunquote:Op zondag 3 maart 2019 12:03 schreef TillyB het volgende:
[..]je kan er iemand de herses mee inslaan?
ik wil ook zo'n dingquote:
quote:
Ja penis dan? mjaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet echt de goeie verkoopstrategie voor ons
nee zowel de prijs als het verkooppraatje nietquote:Op zondag 3 maart 2019 12:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet echt de goeie verkoopstrategie voor ons
Mjaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja penis dan? mjawat hou je graag in je hand?
ik heb geen zin meer om daar te posten, je moet zowat van tevoren een prozacje innemenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Lotus is voor de liefde naar huis gegaan
Zal mario blij mee zijnquote:Op zondag 3 maart 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Lotus is voor de liefde naar huis gegaan
Nou het is weer goed bal jaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer om daar te posten, je moet zowat van tevoren een prozacje innemen
ik wil gewoon een muis met een turboscrollknop voor een redelijke prijs, komt geen lichaamsdeel aan te pasquote:Op zondag 3 maart 2019 12:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mjatiet is beter dan ik ga ook niet met een dildomuis zitten scrollen
Mario zit toch naar die bizarre andere RLS te loerenquote:
!!!!! er zit nu een nieuwe ‘versturen’ knop bij de quotes op mobiel, hoef niet meer helemaal naar benedenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mario zit toch naar die bizarre andere RLS te loeren
gezellig he die kliekjes en dat ze dan allemaalquote:Op zondag 3 maart 2019 12:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer om daar te posten, je moet zowat van tevoren een prozacje innemen
Die kutknop kon ik gisteren niet vindenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
!!!!! er zit nu een nieuwe ‘versturen’ knop bij de quotes op mobiel, hoef niet meer helemaal naar beneden
Gewoon rechtsonderin helemaalquote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kutknop kon ik gisteren niet vinden
echt joh, ik zit me op te vreten al de hele ochtend. en vooral aan die tiepjes die maar steekjes geven en maar blijven roepen dat ze een user nooit uitschelden of aanvallen.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
gezellig he die kliekjes en dat ze dan allemaaldoen als je iets verkeerd opvat en nu ineens heel genuanceerd en heilig lopen doen terwijl ze normaal voorop lopen om een hetze aan te sturen en dan ook vooral veel onleesbare post wat nog best moeilijk is zonder leestekens typen valt nog helemaal niet mee
Nu middenin, onder het invoervak.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon rechtsonderin helemaalMaar nu staat ie wel duidelijk in beeld toch?
gisteren deed die functie raar, vandaag staat er een knop in het midden als je iemand hebt gequotequote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kutknop kon ik gisteren niet vinden
En de godganse dag aanwezig lijken te zijn, en dan ook echt ‘aanwezig’. Om gek van te worden.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt joh, ik zit me op te vreten al de hele ochtend. en vooral aan die tiepjes die maar steekjes geven en maar blijven roepen dat ze een user nooit uitschelden of aanvallen.
kwestie van wennen, net zoals het balkje met functies die er nu n boven n onder staat.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu middenin, onder het invoervak.
Geen idee of hij daar gisteren ook al stond. Maar wel een klein kutknopje, of kleine lettertjes. Kweenie wat me stoort
Dus ik ben niet gek!quote:Op zondag 3 maart 2019 12:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
gisteren deed die functie raar, vandaag staat er een knop in het midden als je iemand hebt gequote
Nee hij staat er pas sinds netquote:Op zondag 3 maart 2019 12:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu middenin, onder het invoervak.
Geen idee of hij daar gisteren ook al stond. Maar wel een klein kutknopje, of kleine lettertjes. Kweenie wat me stoort
tsja, dat was wel te verwachten.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:31 schreef TillyB het volgende:
ik denk ff loeren in de cos maar die is dichtgegooid
dat was gisteren nog, quoteknop nu direct onder het quotevakquote:Op zondag 3 maart 2019 12:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja joh quote en invoeren zit een meter lager of zo
En de smileys zien er gek uit maar ze staan er nog steeds niet allemaal bij.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
kwestie van wennen, net zoals het balkje met functies die er nu n boven n onder staat.
take eens een chillpilquote:Op zondag 3 maart 2019 12:36 schreef Ghostbuster het volgende:
laten we 200 youtube's feest hits posten
hij is zo groot dat hij eerst niet opvielquote:
*blub*quote:Op zondag 3 maart 2019 12:38 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB who you calling a bish...bish![]()
![]()
I'm alive! Alive!
Hij was er echt niet ik allemaal @ die en @ dat man manquote:Op zondag 3 maart 2019 12:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij is zo groot dat hij eerst niet opviel
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:38 schreef Prisha het volgende:
![]()
I'm alive! Alive!
hij is er dan ook vandaag pasquote:Op zondag 3 maart 2019 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij was er echt niet ik allemaal @ die en @ dat man man
Nat pak nog aan of was het gisteren?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:38 schreef Prisha het volgende:
![]()
I'm alive! Alive!
zo lelijk, dat laatstequote:Op zondag 3 maart 2019 12:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
kwestie van wennen, net zoals het balkje met functies die er nu n boven n onder staat.
Doodeng. Eerst een uur theorie. Eerste regel: blijf rustig. WTF hoe kun je rustig blijven als je zinkt???quote:Op zondag 3 maart 2019 12:40 schreef TillyB het volgende:
Daar is ze!! The bish is alive!Hoe was het??
het mag wat minder aanwezig zijn ja, maar ik zeg er verder niks over omdat ik me er altijd aan irriteerde dat ze er niet warenquote:
Op zich wel raar dat je bang bent terwijl er gewoon mensen zijn die, als het uit de hand dreigt te lopen, er direct bij kunnen zijn. Wel tof hoor dat je het hebt gedaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doodeng. Eerst een uur theorie. Eerste regel: blijf rustig. WTF hoe kun je rustig blijven als je zinkt???![]()
Goeie instructeur wel. Hij zag wel de mensen die echt bang waren (waaronder ik. Hij vroeg het ook van tevoren) en liet de duikers het ook weten.
maar pfffff. Jesus. Voorin zitten ging op zich wel goed. Maar als je achterin zitDit was een tweedeurs auto. Dus als je achterin zit ben je afhankelijk van de snelheid van de mensen voorin.
Dat durfde ik eerst niet. Maar heb het uiteindelijk toch gedaan. Ik wilde er eigenlijk alweer uit maar toen reed die auto al. Het ging goed maar gelukkig dat er duikers waren. Je voelt die auto je echt naar beneden zuigen ook.
Nachten ervoor echt slecht geslapen. nachtmerries etc. Vannacht als een blok geslapen gelukkig. Weet niet of mijn angst nu weg is, denk het niet. Maar ik weet in elk geval wat ik moet doen en hoe het voelt als een auto te water raakt.
Heb de GoPro op gehad trouwens. Dat ziet er bizar uit. De geluiden ook
Waaah serieus met goproquote:Op zondag 3 maart 2019 12:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doodeng. Eerst een uur theorie. Eerste regel: blijf rustig. WTF hoe kun je rustig blijven als je zinkt???![]()
Goeie instructeur wel. Hij zag wel de mensen die echt bang waren (waaronder ik. Hij vroeg het ook van tevoren) en liet de duikers het ook weten.
maar pfffff. Jesus. Voorin zitten ging op zich wel goed. Maar als je achterin zitDit was een tweedeurs auto. Dus als je achterin zit ben je afhankelijk van de snelheid van de mensen voorin.
Dat durfde ik eerst niet. Maar heb het uiteindelijk toch gedaan. Ik wilde er eigenlijk alweer uit maar toen reed die auto al. Het ging goed maar gelukkig dat er duikers waren. Je voelt die auto je echt naar beneden zuigen ook.
Nachten ervoor echt slecht geslapen. nachtmerries etc. Vannacht als een blok geslapen gelukkig. Weet niet of mijn angst nu weg is, denk het niet. Maar ik weet in elk geval wat ik moet doen en hoe het voelt als een auto te water raakt.
ik zou wel graag een schaartje zien in het stippellijntje onderaan de pagina bij het invoerveldquote:Op zondag 3 maart 2019 12:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
het mag wat minder aanwezig zijn ja, maar ik zeg er verder niks over omdat ik me er altijd aan irriteerde dat ze er niet waren
Misschien kun je het aan Danny voorstellen BUG / Multiquoten op mobiel #2quote:Op zondag 3 maart 2019 12:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou wel graag een schaartje zien in het stippellijntje onderaan de pagina bij het invoerveld
Kun je gelijk die blauwe selecteerbalk bij het quoten mee wegknipponquote:Op zondag 3 maart 2019 12:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou wel graag een schaartje zien in het stippellijntje onderaan de pagina bij het invoerveld
Angst is een raar iets. Paniek helemaal. Rationeel denken wordt helemaal uitgeschakeld. Bizar wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Op zich wel raar dat je bang bent terwijl er gewoon mensen zijn die, als het uit de hand dreigt te lopen, er direct bij kunnen zijn. Wel tof hoor dat je het hebt gedaan.
Eens, of gewoon dat stomme lijntje weg. Nu wil ik steeds een stukje Ipad afscheuren.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:51 schreef sacha het volgende:
[..]
Een filmpje met zo'n The Blair Witch Project-vibequote:Op zondag 3 maart 2019 12:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waaah serieus met gopro![]()
Klinkt echt vreselijk allemaal brrr, maar wel respect dat je het gedaan hebt
Nooit gezien maar vast heel engquote:Op zondag 3 maart 2019 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een filmpje met zo'n The Blair Witch Project-vibe
Heb je die versturen knop niet?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:56 schreef sacha het volgende:
ik zit nog steeds te quotekutten, nog even uitzoeken bij instellingen en andere browser, verder is de Baas lekker bezig
ik alleen maar stukjes, bange mensen die in camera's kijken...lijkt me geen reet aanquote:
Prisha gilt er meestal ook wel leuk bijquote:Op zondag 3 maart 2019 12:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik alleen maar stukjes, bange mensen die in camera's kijken...lijkt me geen reet aan
Dat is dan weer wel funnyquote:Op zondag 3 maart 2019 13:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prisha gilt er meestal ook wel leuk bij
Ik krijg dit als ik op quoten drukquote:Op zondag 3 maart 2019 13:03 schreef sacha het volgende:
het is iets met mijn cursor, die staat als ik quote middenin de gequote (is dat een woord?) post als ik doe wat ik normaal doe
Blair Witch is super eng ik heb hem overdag gezien en ik had spierpijn van angstquote:Op zondag 3 maart 2019 12:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik alleen maar stukjes, bange mensen die in camera's kijken...lijkt me geen reet aan
het is geen probleem en je moet nietsquote:Op zondag 3 maart 2019 13:03 schreef chufi het volgende:
Moet ik weer mn mobiel erbij pakken om te checken...?? ben gekke Henkie niet
ja, daarom is dus de dubbele balkquote:Op zondag 3 maart 2019 13:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik krijg dit als ik op quoten druk
[ afbeelding ]
en dat daar allemaal glitterplaatjes met 'goedemorgen, heb een fijne dag goedemiddag ik hoop dat je een leuke middag hebt, goedenavond ik hoop dat je een mooie avond hebt' instaanquote:Op zondag 3 maart 2019 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ze nou ook eens een keer een plaatjes server zouden hebben
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dat daar allemaal glitterplaatjes met 'goedemorgen, heb een fijne dag goedemiddag ik hoop dat je een leuke middag hebt, goedenavond ik hoop dat je een mooie avond hebt' instaan![]()
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dat daar allemaal glitterplaatjes met 'goedemorgen, heb een fijne dag goedemiddag ik hoop dat je een leuke middag hebt, goedenavond ik hoop dat je een mooie avond hebt' instaan![]()
Heb je al een verslag uitgebracht van je mini mermaid car escape?quote:
waar je je rotzooi naar kan uploaden bedoel je?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ze nou ook eens een keer een plaatjes server zouden hebben
Hierboven ergens.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je al een verslag uitgebracht van je mini mermaid car escape?
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:11 schreef sacha het volgende:
[..]
waar je je rotzooi naar kan uploaden bedoel je?
Oh even loeren ja lijkt me doodengquote:Op zondag 3 maart 2019 13:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hierboven ergens.
Of bedoel je een filmpje? Ik ben nu aan het editten. Blubblupblub. Krijg steeds hartkloppingen als ik het terugzie.
Omg mario lees een paar posts terug lazy assquote:Op zondag 3 maart 2019 13:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heb je al een verslag uitgebracht van je mini mermaid car escape?
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op zondag 3 maart 2019 13:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg mario lees een paar posts terug lazy ass
Dat zei ik ook al! Ik blijf wel voorin voortaan! En ik moet de lifehammer op een betere plek hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Achterin een 2 deurs ook, kolere zeg ik ga nooit meer achterin
Nou zeg, nou zit ik nooit achterin dan moet iemand wel een mega auto hebben, ga jij maar voorin zeggen ze vaakquote:Op zondag 3 maart 2019 13:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al! Ik blijf wel voorin voortaan! En ik moet de lifehammer op een betere plek hebben.
De meeste auto's zijn ook wel vierdeurs, dat scheelt.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou zeg, nou zit ik nooit achterin dan moet iemand wel een mega auto hebben, ga jij maar voorin zeggen ze vaak
Waar zit die nu dan, bij mij bij aan de zijkant van mijn versnellingsbak zeg maarquote:Op zondag 3 maart 2019 13:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al! Ik blijf wel voorin voortaan! En ik moet de lifehammer op een betere plek hebben.
Zolang hij niet bij water rijdt, is er geen probleem toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
De meeste auto's zijn ook wel vierdeurs, dat scheelt.
Maar dat ding van m'n broertje...vreselijk. Die heeft zo'n Toyota Celcia sportmodel. Als je achterin moet zitten is op een normale manier erin en eruitkomen al erg lastig. Laat staat als er iets gebeurt. Ik wil nooiiiiiiiit meer achterin bij hem
Ja gewoon tegen je Tom Tom roepen GEEN WATERquote:Op zondag 3 maart 2019 13:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zolang hij niet bij water rijdt, is er geen probleem toch?
Ik heb hem nu aan mijn portier net onder de armleuning. Op zich kan ik er wel bij. De beste plek is op het plafond tussen de rijder en bijrijder.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Waar zit die nu dan, bij mij bij aan de zijkant van mijn versnellingsbak zeg maar
jij bent toch ook zo'n lange harry?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb ook een 2 deurs daar kom je boven water al amper uit
Zit toch een gordelsnijder op een lifehammer? kloenk land je wel op je harses eerstquote:Op zondag 3 maart 2019 13:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem nu aan mijn portier net onder de armleuning. Op zich kan ik er wel bij. De beste plek is op het plafond tussen de rijder en bijrijder.
Bij de versnellingsbak, dat zit laag onderin toch? Het probleem daarmee is, dat als de auto op de kop gaat (kon je ook oefenen in een andere workshop nee dank je de koekkoek) en je hangt onderste boven in je gordel, je daar nooit bij kan komen.
Ja en heel gespierdquote:
nee. Maar.....een ongeluk en dan vuur of zo?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zolang hij niet bij water rijdt, is er geen probleem toch?
Ja maar die kans is super klein wel, de meeste sloten kan je gewoon in staan,,, oh wachtquote:Op zondag 3 maart 2019 13:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Maar.....een ongeluk en dan vuur of zo?
Auto ongelukken is wel een dingetje bij mij. Water is het ergst maar het idee dat je er niet uitkan en dan verdrinkt of verbrandt...
(soort overjarige jeugdtrauma dit...)
ja. Hij had het ook over dat het een heel ander verhaal is als je met 130 km per uur het water in rijdt. Dan is het water net beton en de afloop daarvan is meestal niet zo best. Daar wilde ik helemaal niet over nadenkenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit toch een gordelsnijder op een lifehammer? kloenk land je wel op je harses eerst
Een ongeluk kan ook nog eens je auto en jezelf beschadigen ..quote:Op zondag 3 maart 2019 13:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Auto ongelukken is wel een dingetje bij mij. Water is het ergst maar het idee dat je er niet uitkan en dan verdrinkt of verbrandt...
hm, eigenlijk zouden ze dat dan standaard daar moeten plaatsen. In mijn vorige auto had ik niet eens zo'n hamertje, maar nu heb ik er 1 en zit hij eigenlijk op een soms onbereikbare plekquote:Op zondag 3 maart 2019 13:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb hem nu aan mijn portier net onder de armleuning. Op zich kan ik er wel bij. De beste plek is op het plafond tussen de rijder en bijrijder.
Bij de versnellingsbak, dat zit laag onderin toch? Het probleem daarmee is, dat als de auto op de kop gaat (kon je ook oefenen in een andere workshop nee dank je de koekkoek) en je hangt onderste boven in je gordel, je daar nooit bij kan komen.
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar die kans is super klein wel, de meeste sloten kan je gewoon in staan,,, oh wacht
ja! En hij vertelde ook waarom ze dat doen. Let op: het staat niet mooi. Daarom wordt het niet gedaan. Of het mooi of niet is gaat voor de veiligheid.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
hm, eigenlijk zouden ze dat dan standaard daar moeten plaatsen. In mijn vorige auto had ik niet eens zo'n hamertje, maar nu heb ik er 1 en zit hij eigenlijk op een soms onbereikbare plek
Nou dan neem je een lifehammer erbij met plafond houdertje, je kan moeilijk een hele survival kit in je auto stoppen ookquote:Op zondag 3 maart 2019 13:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Hij had het ook over dat het een heel ander verhaal is als je met 130 km per uur het water in rijdt. Dan is het water net beton en de afloop daarvan is meestal niet zo best. Daar wilde ik helemaal niet over nadenken
Ja ik zat aan mijzelf te denkenquote:
soooooooooow deze is heel sneakyquote:Op zondag 3 maart 2019 13:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar die kans is super klein wel, de meeste sloten kan je gewoon in staan,,, oh wacht
quote:Op zondag 3 maart 2019 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan neem je een lifehammer erbij met plafond houdertje, je kan moeilijk een hele survival kit in je auto stoppen ookof een duiker set? kan je gewoon een uur blijven zitten totdat de hulp komt
Ik hoor het al, beter blijf je voortaan gewoon met een dekentje aan de kant zittenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik mag van mijn aap geen borst crawl doen ''want dan staan we voor lul''
Zwem jij graag?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik hoor het al, beter blijf je voortaan gewoon met een dekentje aan de kant zitten
the doggy paddlequote:
Nou zeg of ik steeds bevolkingsgroepen wegzetquote:Op zondag 3 maart 2019 13:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat ook weer voor zigeuners ofzo?
Ja hoe kom ik daar toch bij h, het lijkt bijna of het aan jou ligt! Naahhhhhhquote:Op zondag 3 maart 2019 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou zeg of ik steeds bevolkingsgroepen wegzet
brrrr, beeld erbij, dit datquote:Op zondag 3 maart 2019 13:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
euh effe kijken. Wat wandelingen, zoals volgende week bij de vennen in Wijchen, schijnt mooi te zijn. Niets hipsterigs aan.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is je volgende hipster project?
Ik klaag nietquote:Op zondag 3 maart 2019 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja daar hebben we zelfs een topic voor hier
Een cursus:quote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
euh effe kijken. Wat wandelingen, zoals volgende week bij de vennen in Wijchen, schijnt mooi te zijn. Niets hipsterigs aan.
Ga een wandelen met ezeltjes ergens in Limburg. Ook niet echt hipsterig.
Helpen met aflammeren in Drenthe. Kaas maken.
Kon me opgeven voor insecten eten. Hmmm. Don't know about that one yet
tabakquote:Op zondag 3 maart 2019 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Een cursus:
Wilgen knotten?
Quinoa telen?
Tabak pruimen?
Peren bakken?
nee niet gedaan. Moet je een heel weekend met anderen sociaal gaan doen. Geen zin in.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Survival weekend! Of heb je dat al gedaan?
Of dat met GPS weet-ik-veel-gedoe.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee niet gedaan. Moet je een heel weekend met anderen sociaal gaan doen. Geen zin in.
Ze zitten er nog aanquote:Hoe is t met de oren Scrut?
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zitten er nog aan![]()
Bijna geen last meer van.
yepquote:Op zondag 3 maart 2019 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben Recce en jij vanochtend nog naar ISS gekeken?
survival weekend moet je juist alleen doenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee niet gedaan. Moet je een heel weekend met anderen sociaal gaan doen. Geen zin in.
Hoe is t met de oren Scrut?
Echt? Ik dacht dat dat zo'n groepsgebeuren was.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
survival weekend moet je juist alleen doen
Max met 2 personen vind ikquote:Op zondag 3 maart 2019 14:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat dat zo'n groepsgebeuren was.
quote:
heb ik all,hij moet erst komen maar nu werkt ook 44394,44392 allerdings zijn de ruimen niet de selben nummern dann erderquote:
insecten eten eww kijk trouwens wat ik gister tegenkwam op Maxim Hartman z'n instagramquote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
euh effe kijken. Wat wandelingen, zoals volgende week bij de vennen in Wijchen, schijnt mooi te zijn. Niets hipsterigs aan.
Bear Gryllsquote:Op zondag 3 maart 2019 14:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
survival weekend moet je juist alleen doen
jesus TILquote:Op zondag 3 maart 2019 14:18 schreef TillyB het volgende:
insecten eten eww kijk trouwens wat ik gister tegenkwam op Maxim Hartman z'n instagram
[ afbeelding ]
De nieuwe vriend van Soury.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
insecten eten eww kijk trouwens wat ik gister tegenkwam op Maxim Hartman z'n instagram
[ afbeelding ]
Je eigen urine zomaar drinken is juist heel erg slecht. Alleen in extreme omstandigheden, en dan nog....quote:
Bear drinkt het liever dan water.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je eigen urine zomaar drinken is juist heel erg slecht. Alleen in extreme omstandigheden, en dan nog....
Bear is af en toe een sukkelquote:
Sterke theequote:
Jij weet.quote:
Ja, als je al aan het uitdrogen bent zal dat niet heel fris zijn. Legionairs hadden daarvoor altijd een soort tabletten voor bij zich, meen ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bear is af en toe een sukkel
Edit: het hangt heel erg van de omstandigheden af en hoe geconcentreerd de urine is. En andere dingen.
Oh ezeltjesquote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
zouttablettenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als je al aan het uitdrogen bent zal dat niet heel fris zijn. Legionairs hadden daarvoor altijd een soort tabletten voor bij zich, meen ik.
Hoe is het met het katje van je dochter? Al nieuws?quote:
Dat helpt heel goed tegen uitdrogen.quote:
Hij heeft wel iets gegeten maar zijn nieren worden getest eind van de middag die waarde moeten gezakt zijn, anders is het foute boelquote:Op zondag 3 maart 2019 14:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe is het met het katje van je dochter? Al nieuws?
Die likken hun handen schoon, dan krijgen ze ook nog zout binnen.quote:
Nou met Blauwe Glorix, Antikal en een spons en doekje welquote:Op zondag 3 maart 2019 14:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
fijn dat je bij een wc aan mij moet denken
volgend jaar een goorlel awardquote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die likken hun handen schoon, dan krijgen ze ook nog zout binnen.
Schuurspons.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou met Blauwe Glorix, Antikal en een spons en doekje wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |