Nee een gunquote:Op zondag 3 maart 2019 12:03 schreef TillyB het volgende:
[..]je kan er iemand de herses mee inslaan?
ik wil ook zo'n dingquote:
quote:
Ja penis dan? mjaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet echt de goeie verkoopstrategie voor ons
nee zowel de prijs als het verkooppraatje nietquote:Op zondag 3 maart 2019 12:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet echt de goeie verkoopstrategie voor ons
Mjaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja penis dan? mjawat hou je graag in je hand?
ik heb geen zin meer om daar te posten, je moet zowat van tevoren een prozacje innemenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Lotus is voor de liefde naar huis gegaan
Zal mario blij mee zijnquote:Op zondag 3 maart 2019 12:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Lotus is voor de liefde naar huis gegaan
Nou het is weer goed bal jaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer om daar te posten, je moet zowat van tevoren een prozacje innemen
ik wil gewoon een muis met een turboscrollknop voor een redelijke prijs, komt geen lichaamsdeel aan te pasquote:Op zondag 3 maart 2019 12:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mjatiet is beter dan ik ga ook niet met een dildomuis zitten scrollen
Mario zit toch naar die bizarre andere RLS te loerenquote:
!!!!! er zit nu een nieuwe ‘versturen’ knop bij de quotes op mobiel, hoef niet meer helemaal naar benedenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mario zit toch naar die bizarre andere RLS te loeren
gezellig he die kliekjes en dat ze dan allemaalquote:Op zondag 3 maart 2019 12:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb geen zin meer om daar te posten, je moet zowat van tevoren een prozacje innemen
Die kutknop kon ik gisteren niet vindenquote:Op zondag 3 maart 2019 12:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
!!!!! er zit nu een nieuwe ‘versturen’ knop bij de quotes op mobiel, hoef niet meer helemaal naar beneden
Gewoon rechtsonderin helemaalquote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kutknop kon ik gisteren niet vinden
echt joh, ik zit me op te vreten al de hele ochtend. en vooral aan die tiepjes die maar steekjes geven en maar blijven roepen dat ze een user nooit uitschelden of aanvallen.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
gezellig he die kliekjes en dat ze dan allemaaldoen als je iets verkeerd opvat en nu ineens heel genuanceerd en heilig lopen doen terwijl ze normaal voorop lopen om een hetze aan te sturen en dan ook vooral veel onleesbare post wat nog best moeilijk is zonder leestekens typen valt nog helemaal niet mee
Nu middenin, onder het invoervak.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon rechtsonderin helemaalMaar nu staat ie wel duidelijk in beeld toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |