gisteren deed die functie raar, vandaag staat er een knop in het midden als je iemand hebt gequotequote:Op zondag 3 maart 2019 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Die kutknop kon ik gisteren niet vinden
En de godganse dag aanwezig lijken te zijn, en dan ook echt ‘aanwezig’. Om gek van te worden.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt joh, ik zit me op te vreten al de hele ochtend. en vooral aan die tiepjes die maar steekjes geven en maar blijven roepen dat ze een user nooit uitschelden of aanvallen.
kwestie van wennen, net zoals het balkje met functies die er nu én boven én onder staat.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu middenin, onder het invoervak.
Geen idee of hij daar gisteren ook al stond. Maar wel een klein kutknopje, of kleine lettertjes. Kweenie wat me stoort
Dus ik ben niet gek!quote:Op zondag 3 maart 2019 12:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
gisteren deed die functie raar, vandaag staat er een knop in het midden als je iemand hebt gequote
Nee hij staat er pas sinds netquote:Op zondag 3 maart 2019 12:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu middenin, onder het invoervak.
Geen idee of hij daar gisteren ook al stond. Maar wel een klein kutknopje, of kleine lettertjes. Kweenie wat me stoort
tsja, dat was wel te verwachten.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:31 schreef TillyB het volgende:
ik denk ff loeren in de cos maar die is dichtgegooid
dat was gisteren nog, quoteknop nu direct onder het quotevakquote:Op zondag 3 maart 2019 12:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja joh quote en invoeren zit een meter lager of zo
En de smileys zien er gek uit maar ze staan er nog steeds niet allemaal bij.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
kwestie van wennen, net zoals het balkje met functies die er nu én boven én onder staat.
take eens een chillpilquote:Op zondag 3 maart 2019 12:36 schreef Ghostbuster het volgende:
laten we 200 youtube's feest hits posten
hij is zo groot dat hij eerst niet opvielquote:
*blub*quote:Op zondag 3 maart 2019 12:38 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB who you calling a bish...bish![]()
![]()
I'm alive! Alive!
Hij was er echt niet ik allemaal @ die en @ dat man manquote:Op zondag 3 maart 2019 12:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij is zo groot dat hij eerst niet opviel
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:38 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB who you calling a bish...bish![]()
![]()
I'm alive! Alive!
hij is er dan ook vandaag pasquote:Op zondag 3 maart 2019 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij was er echt niet ik allemaal @ die en @ dat man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |