Je eigen urine zomaar drinken is juist heel erg slecht. Alleen in extreme omstandigheden, en dan nog....quote:
Bear drinkt het liever dan water.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je eigen urine zomaar drinken is juist heel erg slecht. Alleen in extreme omstandigheden, en dan nog....
Bear is af en toe een sukkelquote:
Sterke theequote:
Jij weet.quote:
Ja, als je al aan het uitdrogen bent zal dat niet heel fris zijn. Legionairs hadden daarvoor altijd een soort tabletten voor bij zich, meen ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bear is af en toe een sukkel
Edit: het hangt heel erg van de omstandigheden af en hoe geconcentreerd de urine is. En andere dingen.
Oh ezeltjesquote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
euh effe kijken. Wat wandelingen, zoals volgende week bij de vennen in Wijchen, schijnt mooi te zijn. Niets hipsterigs aan.
Ga een wandelen met ezeltjes ergens in Limburg. Ook niet echt hipsterig.
Helpen met aflammeren in Drenthe. Kaas maken.
Kon me opgeven voor insecten eten. Hmmm. Don't know about that one yet
zouttablettenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als je al aan het uitdrogen bent zal dat niet heel fris zijn. Legionairs hadden daarvoor altijd een soort tabletten voor bij zich, meen ik.
Hoe is het met het katje van je dochter? Al nieuws?quote:
Dat helpt heel goed tegen uitdrogen.quote:
Hij heeft wel iets gegeten maar zijn nieren worden getest eind van de middag die waarde moeten gezakt zijn, anders is het foute boelquote:Op zondag 3 maart 2019 14:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hoe is het met het katje van je dochter? Al nieuws?
Die likken hun handen schoon, dan krijgen ze ook nog zout binnen.quote:
Nou met Blauwe Glorix, Antikal en een spons en doekje welquote:Op zondag 3 maart 2019 14:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
fijn dat je bij een wc aan mij moet denken
volgend jaar een goorlel awardquote:Op zondag 3 maart 2019 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die likken hun handen schoon, dan krijgen ze ook nog zout binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |