nee niet gedaan. Moet je een heel weekend met anderen sociaal gaan doen. Geen zin in.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Survival weekend! Of heb je dat al gedaan?
Of dat met GPS weet-ik-veel-gedoe.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee niet gedaan. Moet je een heel weekend met anderen sociaal gaan doen. Geen zin in.
Ze zitten er nog aanquote:Hoe is t met de oren Scrut?
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zitten er nog aan![]()
Bijna geen last meer van.
yepquote:Op zondag 3 maart 2019 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben Recce en jij vanochtend nog naar ISS gekeken?
survival weekend moet je juist alleen doenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee niet gedaan. Moet je een heel weekend met anderen sociaal gaan doen. Geen zin in.
Hoe is t met de oren Scrut?
Echt? Ik dacht dat dat zo'n groepsgebeuren was.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
survival weekend moet je juist alleen doen
Max met 2 personen vind ikquote:Op zondag 3 maart 2019 14:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat dat zo'n groepsgebeuren was.
quote:
heb ik all,hij moet erst komen maar nu werkt ook 44394,44392 allerdings zijn de ruimen niet de selben nummern dann erderquote:
insecten eten eww kijk trouwens wat ik gister tegenkwam op Maxim Hartman z'n instagramquote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
euh effe kijken. Wat wandelingen, zoals volgende week bij de vennen in Wijchen, schijnt mooi te zijn. Niets hipsterigs aan.
Ga een wandelen met ezeltjes ergens in Limburg. Ook niet echt hipsterig.
Helpen met aflammeren in Drenthe. Kaas maken.
Kon me opgeven voor insecten eten. Hmmm. Don't know about that one yet
Bear Gryllsquote:Op zondag 3 maart 2019 14:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
survival weekend moet je juist alleen doen
jesus TILquote:Op zondag 3 maart 2019 14:18 schreef TillyB het volgende:
insecten eten eww kijk trouwens wat ik gister tegenkwam op Maxim Hartman z'n instagram
[ afbeelding ]
De nieuwe vriend van Soury.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
insecten eten eww kijk trouwens wat ik gister tegenkwam op Maxim Hartman z'n instagram
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |