quote:Op zondag 3 maart 2019 13:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan neem je een lifehammer erbij met plafond houdertje, je kan moeilijk een hele survival kit in je auto stoppen ookof een duiker set? kan je gewoon een uur blijven zitten totdat de hulp komt
Ik hoor het al, beter blijf je voortaan gewoon met een dekentje aan de kant zittenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik mag van mijn aap geen borst crawl doen ''want dan staan we voor lul''
Zwem jij graag?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik hoor het al, beter blijf je voortaan gewoon met een dekentje aan de kant zitten
the doggy paddlequote:
Nou zeg of ik steeds bevolkingsgroepen wegzetquote:Op zondag 3 maart 2019 13:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoezo? Is dat ook weer voor zigeuners ofzo?
Ja hoe kom ik daar toch bij h, het lijkt bijna of het aan jou ligt! Naahhhhhhquote:Op zondag 3 maart 2019 13:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou zeg of ik steeds bevolkingsgroepen wegzet
brrrr, beeld erbij, dit datquote:Op zondag 3 maart 2019 13:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Maar.....een ongeluk en dan vuur of zo?
Auto ongelukken is wel een dingetje bij mij. Water is het ergst maar het idee dat je er niet uitkan en dan verdrinkt of verbrandt...
(soort overjarige jeugdtrauma dit...)
euh effe kijken. Wat wandelingen, zoals volgende week bij de vennen in Wijchen, schijnt mooi te zijn. Niets hipsterigs aan.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is je volgende hipster project?
Ik klaag nietquote:Op zondag 3 maart 2019 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja daar hebben we zelfs een topic voor hier
Een cursus:quote:Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
euh effe kijken. Wat wandelingen, zoals volgende week bij de vennen in Wijchen, schijnt mooi te zijn. Niets hipsterigs aan.
Ga een wandelen met ezeltjes ergens in Limburg. Ook niet echt hipsterig.
Helpen met aflammeren in Drenthe. Kaas maken.
Kon me opgeven voor insecten eten. Hmmm. Don't know about that one yet
tabakquote:Op zondag 3 maart 2019 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Een cursus:
Wilgen knotten?
Quinoa telen?
Tabak pruimen?
Peren bakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |