Nat pak nog aan of was het gisteren?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:38 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB who you calling a bish...bish![]()
![]()
I'm alive! Alive!
zo lelijk, dat laatstequote:Op zondag 3 maart 2019 12:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
kwestie van wennen, net zoals het balkje met functies die er nu én boven én onder staat.
Doodeng. Eerst een uur theorie. Eerste regel: blijf rustig. WTF hoe kun je rustig blijven als je zinkt???quote:Op zondag 3 maart 2019 12:40 schreef TillyB het volgende:
Daar is ze!! The bish is alive!Hoe was het??
het mag wat minder aanwezig zijn ja, maar ik zeg er verder niks over omdat ik me er altijd aan irriteerde dat ze er niet warenquote:
Op zich wel raar dat je bang bent terwijl er gewoon mensen zijn die, als het uit de hand dreigt te lopen, er direct bij kunnen zijn. Wel tof hoor dat je het hebt gedaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doodeng. Eerst een uur theorie. Eerste regel: blijf rustig. WTF hoe kun je rustig blijven als je zinkt???![]()
Goeie instructeur wel. Hij zag wel de mensen die echt bang waren (waaronder ik. Hij vroeg het ook van tevoren) en liet de duikers het ook weten.
maar pfffff. Jesus. Voorin zitten ging op zich wel goed. Maar als je achterin zitDit was een tweedeurs auto. Dus als je achterin zit ben je afhankelijk van de snelheid van de mensen voorin.
Dat durfde ik eerst niet. Maar heb het uiteindelijk toch gedaan. Ik wilde er eigenlijk alweer uit maar toen reed die auto al. Het ging goed maar gelukkig dat er duikers waren. Je voelt die auto je echt naar beneden zuigen ook.
Nachten ervoor echt slecht geslapen. nachtmerries etc. Vannacht als een blok geslapen gelukkig. Weet niet of mijn angst nu weg is, denk het niet. Maar ik weet in elk geval wat ik moet doen en hoe het voelt als een auto te water raakt.
Heb de GoPro op gehad trouwens. Dat ziet er bizar uit. De geluiden ook
Waaah serieus met goproquote:Op zondag 3 maart 2019 12:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Doodeng. Eerst een uur theorie. Eerste regel: blijf rustig. WTF hoe kun je rustig blijven als je zinkt???![]()
Goeie instructeur wel. Hij zag wel de mensen die echt bang waren (waaronder ik. Hij vroeg het ook van tevoren) en liet de duikers het ook weten.
maar pfffff. Jesus. Voorin zitten ging op zich wel goed. Maar als je achterin zitDit was een tweedeurs auto. Dus als je achterin zit ben je afhankelijk van de snelheid van de mensen voorin.
Dat durfde ik eerst niet. Maar heb het uiteindelijk toch gedaan. Ik wilde er eigenlijk alweer uit maar toen reed die auto al. Het ging goed maar gelukkig dat er duikers waren. Je voelt die auto je echt naar beneden zuigen ook.
Nachten ervoor echt slecht geslapen. nachtmerries etc. Vannacht als een blok geslapen gelukkig. Weet niet of mijn angst nu weg is, denk het niet. Maar ik weet in elk geval wat ik moet doen en hoe het voelt als een auto te water raakt.
Heb de GoPro op gehad trouwens. Dat ziet er bizar uit. De geluiden ook
ik zou wel graag een schaartje zien in het stippellijntje onderaan de pagina bij het invoerveldquote:Op zondag 3 maart 2019 12:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
het mag wat minder aanwezig zijn ja, maar ik zeg er verder niks over omdat ik me er altijd aan irriteerde dat ze er niet waren
Misschien kun je het aan Danny voorstellen BUG / Multiquoten op mobiel #2quote:Op zondag 3 maart 2019 12:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou wel graag een schaartje zien in het stippellijntje onderaan de pagina bij het invoerveld
Kun je gelijk die blauwe selecteerbalk bij het quoten mee wegknipponquote:Op zondag 3 maart 2019 12:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou wel graag een schaartje zien in het stippellijntje onderaan de pagina bij het invoerveld
Angst is een raar iets. Paniek helemaal. Rationeel denken wordt helemaal uitgeschakeld. Bizar wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Op zich wel raar dat je bang bent terwijl er gewoon mensen zijn die, als het uit de hand dreigt te lopen, er direct bij kunnen zijn. Wel tof hoor dat je het hebt gedaan.
Eens, of gewoon dat stomme lijntje weg. Nu wil ik steeds een stukje Ipad afscheuren.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:51 schreef sacha het volgende:
[..]
Een filmpje met zo'n The Blair Witch Project-vibequote:Op zondag 3 maart 2019 12:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waaah serieus met gopro![]()
Klinkt echt vreselijk allemaal brrr, maar wel respect dat je het gedaan hebt
Nooit gezien maar vast heel engquote:Op zondag 3 maart 2019 12:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een filmpje met zo'n The Blair Witch Project-vibe
Heb je die versturen knop niet?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:56 schreef sacha het volgende:
ik zit nog steeds te quotekutten, nog even uitzoeken bij instellingen en andere browser, verder is de Baas lekker bezig
ik alleen maar stukjes, bange mensen die in camera's kijken...lijkt me geen reet aanquote:
Prisha gilt er meestal ook wel leuk bijquote:Op zondag 3 maart 2019 12:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik alleen maar stukjes, bange mensen die in camera's kijken...lijkt me geen reet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |