Ja da is gwnquote:
Heb net mn make-up afgehaald, jammer, volgende keer beterquote:
alsof ie je mee zou nemen naar een chique tentquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net mn make-up afgehaald, jammer, volgende keer beter
Ben je lelijker of mooier met of zonder make-up?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net mn make-up afgehaald, jammer, volgende keer beter
Waarschijnlijk Heerenplein, dus neequote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
alsof ie je mee zou nemen naar een chique tent
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je lelijker of mooier met of zonder make-up?
is dat een soort skihut?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Heerenplein, dus nee
streep weg wat niet van toepassing is?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn mooier zonder maar doen het op om er lelijker uit te zien om mannen voor hun innerlijk te laten vallenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, een bralbakkenkroegquote:
Ja zo slim zijn ze wel ja die boefjes.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn mooier zonder maar doen het op om er lelijker uit te zien om mannen voor hun innerlijk te laten vallen
idd ik wil gewoon bier drinken en dan een beetje tongen in een steegjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
alsof ie je mee zou nemen naar een chique tent
Nee moet je ook niet willenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei, daar zou ik zelfs niet komen zonder of met make-up
Vingeren met broek aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
idd ik wil gewoon bier drinken en dan een beetje tongen in een steegje
Gelukkig heb ik nee gezegdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
goede oude tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is wel jaren terug inderdaad. Jammer dat mijn carnavalsplannen niet door gingen. Wie weet hoe het dan gelopen was.quote:
Haha veel plezier straks, gedraag je nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb na jouw afwijzing mijn plannen bijgesteld. Ze waren beschaafder.
Wanneer heb je voor het laatst tongend in een steegje gestaanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is wel jaren terug inderdaad. Jammer dat mijn carnavalsplannen niet door gingen. Wie weet hoe het dan gelopen was.
Ik verwacht dat ik nog één biertje opentrek, hem halverwege wegzet en naar bed ga.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha veel plezier straks, gedraag je niet
2016 denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst tongend in een steegje gestaan
Oja dat kan ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik nog één biertje opentrek, hem halverwege wegzet en naar bed ga.
Hjb eens don juan, Niemand hier gelooft dat je ooit pussy hebt aangeraakt of überhaupt hebt gezien in realquote:
Ja jij bent ook geen 16 meerquote:
Rare opmerking.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hjb eens don juan, Niemand hier gelooft dat je ooit pussy hebt aangeraakt of überhaupt hebt gezien in real
NP vriend.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sorry ben mezelf niet, vergeef me
Hoe ver?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee helaas en nog langeafstandsverkering gehad enzo
Tardis is op zoek naar unieke exemplaren, geen h&m basic bitchesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, waren alle mooie leuke vrouwen in de omliggende dorpen al bezet of zo?
ditquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tardis is op zoek naar unieke exemplaren, geen h&m basic bitches
Nog niets te pakken gekregen dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dit
ben zelf wel h&m basic en soms beetje sting
nee zit toch thuisquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog niets te pakken gekregen dus?
ben ik hier ook wel, ben pas net weer single dus rustig aanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ticket kopen en 7000 kilometer verderop dansen waar je wel populair bent geen optie?
Geniet ervan, de volgende is toch weer als de vorige uiteindelijk en andersom.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ben ik hier ook wel, ben pas net weer single dus rustig aan
denk het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniet ervan, de volgende is toch weer als de vorige uiteindelijk en andersom.
Het scheelt allemaal wel een beetje en iedere relatie leer je wel wat van maar wat ik bedoel is dat je toch jezelf mee neemt in een relatie en dat het dus toch allemaal akelig op elkaar lijkt.quote:
ja denk het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het scheelt allemaal wel een beetje en iedere relatie leer je wel wat van maar wat ik bedoel is dat je toch jezelf mee neemt in een relatie en dat het dus toch allemaal akelig op elkaar lijkt.
jaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n toffe zaterdagavond?
Ah, jij hebt ook ervaring?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ticket kopen en 7000 kilometer verderop dansen waar je wel populair bent geen optie?
Ik heb vandaag geklust en nu hang ik wat op een stoel en ga zo naar bed.quote:
Haags, TASDIS., en Jimmy hier, mijn avond kan niet meer stukquote:
komquote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geklust en nu hang ik wat op een stoel en ga zo naar bed.
Kan net zo goed gewoon alvast in mijn graf gaan liggen.
Had het even wat eerder gezegd, dat had me tickets gescheeldquote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier heb je ook latina hoertjes hoor.
Echt hequote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haags, TASDIS., en Jimmy hier, mijn avond kan niet meer stuk
Ik ben bevriend met een paar Latinas. Alleen die zijn vrij kieskeurig dus denk niet dat je kans maakt, maar ik kan je altijd introduceren.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Had het even wat eerder gezegd, dat had me tickets gescheeld
Ik ken ook een paar Latina's hier, idd vrij kieskeurig, maar ook zo gek als een deurquote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben bevriend met een paar Latinas. Alleen die zijn vrij kieskeurig dus denk niet dat je kans maakt, maar ik kan je altijd introduceren.
En voor de hoertjes moet je op zoek naar ramen met rood licht enzo.
Pik uit de broek halen en kijken hoe ze reageren. Nee heb je.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar Latina's hier, idd vrij kieskeurig, maar ook zo gek als een deur
… en de tering kan je krijgenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pik uit de broek halen en kijken hoe ze reageren. Nee heb je.
Nee.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bespeur ik hier nu een sarcastische ondertoon?
sinds 2 weken ofzo, het loopt niet echt soepelquote:
Net Lucile Wernerquote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
sinds 2 weken ofzo, het loopt niet echt soepel
Komt kansloos over met ordinaire plaatjes van halfnaakte dames.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
sinds 2 weken ofzo, het loopt niet echt soepel
Alsof deze SC dat niet heeft op z'n tijdquote:Op zondag 3 maart 2019 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt kansloos over met ordinaire plaatjes van halfnaakte dames.
Nu ben ik er weer dus kan de verandering ingezet worden.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alsof deze SC dat niet heeft op z'n tijd
Beauty SC met jaren 60 iconenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu ben ik er weer dus kan de verandering ingezet worden.
Valt.tegen denk ikquote:Op zondag 3 maart 2019 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een beetje kreupel lopen met haar bankrekening anders.
Relaties van een paar maanden tellen niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het scheelt allemaal wel een beetje en iedere relatie leer je wel wat van maar wat ik bedoel is dat je toch jezelf mee neemt in een relatie en dat het dus toch allemaal akelig op elkaar lijkt.
Ik heb nooit een relatie gehad dus.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Relaties van een paar maanden tellen niet.
Is goed kindjequote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Das wel netjes. Bestaat lingo nog?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bijna 2 ton per jaar voor alleen lingo.
Weet ik veel, ik heb geen televisie.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das wel netjes. Bestaat lingo nog?
zullen we ons bezattenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
volgens mij niet meer, ook geen idee wat Lucille nu doetquote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haar carrière loopt op rolletjes.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
volgens mij niet meer, ook geen idee wat Lucille nu doet
Goedzoquote:Op zondag 3 maart 2019 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb geen televisie.
die heb ik nooitquote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Compleet anders steeds juist.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kiest gewoon steeds dezelfde soort wijven uit. Niet iedereen maakt die fout.
De enige reden waarom mensen een relatie van langer dan een paar maanden hebben is dat ze uiteindelijk maar gewoon voor iemand settelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kiest gewoon steeds dezelfde soort wijven uit. Niet iedereen maakt die fout.
Geen idee.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha ja, daarna ging ze zo tekeer dat ze een rode bal trokquote:Op zondag 3 maart 2019 00:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geen idee.
Je moeder kreeg vannacht wel een 5 letterig woord.
P-e-n-i-s
DING DING DING DING!!!!!!!!!!
Eh ja dat is zo'n beetje wat een relatie inhoudt.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De enige reden waarom mensen een relatie van langer dan een paar maanden hebben is dat ze uiteindelijk maar gewoon voor iemand settelen.
Soms moet je kijken voor de schoonmoeder en dan kijken of ze een leuke dochter heeftquote:Op zondag 3 maart 2019 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
Echt om te janken steeds zo'n wijf die je dan weer opbelt, en dan moet je per se op je vrije dag bij haar zijn. En kutfilms kijken, en op een gegeven moment begint ze over haar ouders die dan toevallig een weekend komen. Nou dan rent deze jongen er snel vandoor hoor. Dan maar geen seks meer.
Lang.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
En toch steeds hetzelfde uiteindelijk? Hoe lang duren die relaties?
Ah. Naja mijn (2 echte) relaties zijn best verschillend. En lang. Hoop wel dat deze tweede gewoon mijn for ever is.quote:
ik blijf alleenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had altijd een romantische visie van "ooit heb ik een vrouw waar ik volledig verliefd op ben en dan komt alles goed", maar nu ben ik er wel achter dat dit onzin is. Dus nu ga ik voor zo'n carriere geile high achiever die mooi veel tijd met zichzelf bezig is. Scheelt een hoop geforceerde affectie.
Die gaat ook een keer met pensioen joh.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had altijd een romantische visie van "ooit heb ik een vrouw waar ik volledig verliefd op ben en dan komt alles goed", maar nu ben ik er wel achter dat dit onzin is. Dus nu ga ik voor zo'n carriere geile high achiever die mooi veel tijd met zichzelf bezig is. Scheelt een hoop geforceerde affectie.
Tegen die tijd ben ik wel dood. Als ik er nu een heb van 18, dan ben ik dik 70 tegen haar pensioen. Veel ouder word ik niet.quote:
18quote:Op zondag 3 maart 2019 00:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik wel dood. Als ik er nu een heb van 18, dan ben ik dik 70 tegen haar pensioen. Veel ouder word ik niet.
Ook een kans ja. Maar wil wel kinderen dus rond mijn dertigste zal ik er wel met eentje eindigen.quote:
ik wil absoluut geen kinderenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook een kans ja. Maar wil wel kinderen dus rond mijn dertigste zal ik er wel met eentje eindigen.
Kom tegenwoordig maar eens om een 24 jarige vrouw die er goed uit ziet en geen 20+ pikken heeft gehad.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
18
Ja als je steeds op die leeftijd mikt snap ik dat je je ergert. Weet je hoe irritant mensen van 18 zijn.
Carrière tijger en kinderen. Je moet kiezen vriend.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook een kans ja. Maar wil wel kinderen dus rond mijn dertigste zal ik er wel met eentje eindigen.
Nanny enzo. niks mis mee.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Carrière tijger en kinderen. Je moet kiezen vriend.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Carrière tijger en kinderen. Je moet kiezen vriend.
Heb je een relatie?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Remqo het volgende:
Ach tot zo'n half jaar geleden dacht ik ook, forever alone.
En dan komt er ineens iemand tevoorschijn waar je wel de klik mee hebt.
Die willen pas kinderen als ze 40 zijn. En gezien ze 18 moet zijn word je geen vader op je 30ste.quote:
Wat heeft een relatie met seks te maken? Ik heb tinder...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die willen pas kinderen als ze 40 zijn. En gezien ze 18 moet zijn word je geen vader op je 30ste.
Moeilijk moeilijk. Zo blijf je dus een incel he.
Jaquote:
Misschien overkomt jou dat wonder ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
Gefeliciteerd makker
Heequote:
Sos is echt prachtig spul.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien overkomt jou dat wonder ook.
Na 10 minuten praten, hadden we het gevoel alsof we elkaar 10 jaar kennen
Ze is er niet geboren, wel een latina maar eentje die ook door de westerse bril kan kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met iemand in Nederland? Leuk trouwens.
Truste.quote:
In welk sprookjesboek heb je dat gelezen?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh en ik lees dat je nu ook Chinees bent.
Ben jij Skittles want Taste the Rainbow jij.
@Danny gaat zich hard maken voor Fok!coinsquote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
Wat zijn deze scores die ik krijg als ik met de muis over mijn usernaam hover dan?
Typisch weer voor die gap.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
@:Danny gaat zich hard maken voor Fok!coins
Ik zou niet anders weten, postaccount of score boeit mij niet zo veelquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:08 schreef Remqo het volgende:
Mario is van alle markten thuis
[/quote[quote]Op zondag 3 maart 2019 01:08 schreef Remqo het volgende:
Mario is van alle markten thuis
Je bent iig geen kloon van haags.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
postaccount of score boeit mij niet zo veel
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
In welk sprookjesboek heb je dat gelezen?
Er is wel een Chinese gemeenschap in Suriname, maar ik heb geen Chinees bloed in me, voor zover ik weet.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niet spelen met m’n privé, jongedame!
Volgens mij staat Zaans Kwartiertje nog openquote:
Hij slaapt.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:16 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zeg hem dat hij z’n billen moeten wassen (als hij dat niet al doet).
Mee eens hoor, we hebben gewoon vochtig papier maar ik ben zijn moeder niet en als hij s nachts moet kakken ga ik niet vragen of hij zijn reet daarna grondig wast.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Billen wassen na het poepen, zou vaste prik moeten zijn. We zijn mensen, geen dieren.
Heel goed. Dan sla je het baffen voor nu maar even over. Genoeg andere geneugten.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mee eens hoor, we hebben gewoon vochtig papier maar ik ben zijn moeder niet en als hij s nachts moet kakken ga ik niet vragen of hij zijn reet daarna grondig wast.![]()
Over een paar uur staat ie weer onder de douche.
Mocht dat maarquote:Op zondag 3 maart 2019 01:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heel goed. Dan sla je het baffen voor nu maar even over. Genoeg andere geneugten.
Hey Ashqelonquote:Op zondag 3 maart 2019 01:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja? Zou jij je vriend graag willen baffen?
Ik ben één en al oor.
@Arische Alexquote:Op zondag 3 maart 2019 01:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja? Zou jij je vriend graag willen baffen?
Ik ben één en al oor.
Roep jij hem even, of is bAvVe goed genoeg?quote:
is dit een BrBa ref @bavve @bafbarebil @Mike @gus @Methquote:Op zondag 3 maart 2019 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Roep jij hem even, of is bAvVe goed genoeg?
Mike is TV-mod als ik me niet vergisquote:
Vervelend zegquote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Remqo het volgende:
Braddie wou me toevoegen op FB, nou echt niet
Jij duikt ook alleen maar op als er een anekdote isquote:
Hier moet ik idd even tussen springen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:26 schreef Myrr het volgende:
Sowieso Nederlandwaarom hebben ze in derdewereldlanden allemaal een waterspuit en in het fucking Westen niet.
Goor land dit. Zie mensen ook nooit hun hele mond poetsen. Alleen tanden.
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij duikt ook alleen maar op als er een anekdote is
Ik heb mijzelf verwijdert van FB.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Remqo het volgende:
Braddie wou me toevoegen op FB, nou echt niet
Ik heb Ama van FB gemieterd, met zoveel anderenquote:
Wow. Waarom??????quote:Op zondag 3 maart 2019 02:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb Ama van FB gemieterd, met zoveel anderen
De roddelpers loopt nogal hardquote:
Laat me gewoonquote:
NEE!quote:
Waar het mij om ging is dat ik op een gegeven moment echt gek werd van de enorme domheid van mensen die ik zeg maar half kende maar wel ooit eens had toegevoegd. Het werd meer een ergernis dan een vermaak als ik FB openende.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb Ama van FB gemieterd, met zoveel anderen
DM staat open als je vernuftige dingen wil weten, daar heb je geen FB voor nodig.... en dan nog zeg ik niet allesquote:
Ok ok staat genoteerd.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:03 schreef Remqo het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen relatie met een hoer, wat die gekke prof suggereerde
Meestal heeft een hoer een relatie met jouw, een zakelijke wat dat betreft.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:03 schreef Remqo het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen relatie met een hoer, wat die gekke prof suggereerde
Iemand die de portemonnee trekt voor jou zou ik ook geen hoer noemen, ik verhoer mezelfquote:Op zondag 3 maart 2019 03:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Meestal heeft een hoer een relatie met jouw, een zakelijke wat dat betreft.
Vind jou wel een type voor een ongemakkelijk jonge Thaise of Phillipijnse, klopt dat?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iemand die de portemonnee trekt voor jou zou ik ook geen hoer noemen, ik verhoer mezelf
Nepalese kan ook wel denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jou wel een type voor een ongemakkelijk jonge Thaise of Phillipijnse, klopt dat?
Alsof ik op een boot zit met rollerskates. #bringbacknielsquote:Op zondag 3 maart 2019 03:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jou wel een type voor een ongemakkelijk jonge Thaise of Phillipijnse, klopt dat?
Maar jij wou toch ook 7000 km weg voor chicksquote:Op zondag 3 maart 2019 03:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Tinder match gehad aan de andere kant van de wereld..Die was hier met vakantie en reageerde pas toen ze weer thuis was. Apart als je ineens 4000 km afstand ziet staan.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar jij wou toch ook 7000 km weg voor chicks
Ik kreeg ineens een match met een indo die meteen over kinderen begon te pratenquote:zondag 3 maart 2019 03:19 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Tinder match gehad aan de andere kant van de wereld..Die was hier met vakantie en reageerde pas toen ze weer thuis was. Apart als je ineens 4000 km afstand ziet staan.
Kinderen is zekerheid denken er veel.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens een match met een indo die meteen over kinderen begon te praten
Ik kom daar altijd Engels sprekende tegen. De laatste serieuze date was met een Amerikaanse die hier studeerde. Erg leuk vrouwtje moet ik zeggen maar veel te Amerikaans omdat het zo maar te zeggen. Dat past niet bij mij.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:26 schreef Remqo het volgende:
Heb Tinder nu ook niet nodig en is verwijderd
Hoe zit de vork wél in de steel, vriendelijke vriend?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:03 schreef Remqo het volgende:
Ik hou het op een latina die opgegroeid is met westerse waarden, daar moet je het mee doenquote:Op zondag 3 maart 2019 03:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe zit de vork wél in de steel, vriendelijke vriend?
Niks mis mee, vriend. Kunnen jullie elkaar wel regelmatig zien?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou het op een latina die opgegroeid is met westerse waarden, daar moet je het mee doen
Goed gehandeldquote:Op zondag 3 maart 2019 10:25 schreef Rozevla het volgende:
Vraagt een of andere debiel 134 euro voor een tafel.
Heb hem gemaild dat ie een normale prijs moet vragen of 135 of 130 maar geen 134 fucking retard!!!!!![]()
Kloptquote:Op zondag 3 maart 2019 10:30 schreef Flamarande het volgende:
Dit is echt weer om de hele dag in bed te blijven
echt he, wat een baggerquote:Op zondag 3 maart 2019 10:30 schreef Flamarande het volgende:
Dit is echt weer om de hele dag in bed te blijven
Beetje hetzelfde als wat er uit het toetsenbord van Haags komt.quote:
Heb ineens meer respect voor jou gekregen gapquote:Op zondag 3 maart 2019 10:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat er uit het toetsenbord van Haags komt.
Haaaaaahaaaaaaatjes
ghehe goeiequote:Op zondag 3 maart 2019 10:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat er uit het toetsenbord van Haags komt.
Haaaaaahaaaaaaatjes
quote:Op zondag 3 maart 2019 10:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb ineens meer respect voor jou gekregen gap
Onee is verbeterd. Je moest eerst een stuk naar beneden scrollen om op versturen te klikken, maar staat nu gewoon onder de plek waar je typtquote:
Ik kan er nog niet aan wennen.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Onee is verbeterd. Je moest eerst een stuk naar beneden scrollen om op versturen te klikken, maar staat nu gewoon onder de plek waar je typt
Super goed topicquote:Op zondag 3 maart 2019 11:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet aan wennen.
Zometeen maar ff topic openen om te klagen denk
Ja, vooral na aan avondje stappen. Karcher over dat ding heen.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hier moet ik idd even tussen springen.
Poets ook vooral je tong. Die kan mij een partij smerig zijn.
Ik kom wel even met mijn bezemquote:Op zondag 3 maart 2019 12:14 schreef Myrr het volgende:
Zin in grote schoonmaak en daarna helemaal niets.
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)ndje_carnaval_2.html
Leuk kostuum @:Driepink
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:04 schreef HPLC het volgende:
heerlijk gescheten net, dat wilde jullie vast weten
jezusquote:Op zondag 3 maart 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
Lolquote:Op zondag 3 maart 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
Had je daarbij je penis in je handquote:Op zondag 3 maart 2019 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog aan jou te denken, freaky dit
haha gayquote:Op zondag 3 maart 2019 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog aan jou te denken, freaky dit
Hoezoquote:Op zondag 3 maart 2019 13:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent de laatste persoon met wie ik dat soort dingen wil bespreken
Hou op met me hoorquote:
Haha Jimmy ruikt vers vlees hoor, ouwe boefquote:
Ey rare heksquote:Op zondag 3 maart 2019 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha Jimmy ruikt vers vlees hoor, ouwe boef
Hey pruimenkoppiequote:
Zou je alsnog?quote:
Weyo sinds wanneer ben jij blauw?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk dat mijn goede vriend Jim weer terug is.
Sinds de 21e van de vorige maandquote:
@Femquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |