jaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n toffe zaterdagavond?
Ah, jij hebt ook ervaring?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ticket kopen en 7000 kilometer verderop dansen waar je wel populair bent geen optie?
Ik heb vandaag geklust en nu hang ik wat op een stoel en ga zo naar bed.quote:
Haags, TASDIS., en Jimmy hier, mijn avond kan niet meer stukquote:
komquote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geklust en nu hang ik wat op een stoel en ga zo naar bed.
Kan net zo goed gewoon alvast in mijn graf gaan liggen.
Had het even wat eerder gezegd, dat had me tickets gescheeldquote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier heb je ook latina hoertjes hoor.
Echt hequote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haags, TASDIS., en Jimmy hier, mijn avond kan niet meer stuk
Ik ben bevriend met een paar Latinas. Alleen die zijn vrij kieskeurig dus denk niet dat je kans maakt, maar ik kan je altijd introduceren.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Had het even wat eerder gezegd, dat had me tickets gescheeld
Ik ken ook een paar Latina's hier, idd vrij kieskeurig, maar ook zo gek als een deurquote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben bevriend met een paar Latinas. Alleen die zijn vrij kieskeurig dus denk niet dat je kans maakt, maar ik kan je altijd introduceren.
En voor de hoertjes moet je op zoek naar ramen met rood licht enzo.
Pik uit de broek halen en kijken hoe ze reageren. Nee heb je.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar Latina's hier, idd vrij kieskeurig, maar ook zo gek als een deur
… en de tering kan je krijgenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pik uit de broek halen en kijken hoe ze reageren. Nee heb je.
Nee.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bespeur ik hier nu een sarcastische ondertoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |