Ja da is gwnquote:
Heb net mn make-up afgehaald, jammer, volgende keer beterquote:
alsof ie je mee zou nemen naar een chique tentquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net mn make-up afgehaald, jammer, volgende keer beter
Ben je lelijker of mooier met of zonder make-up?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net mn make-up afgehaald, jammer, volgende keer beter
Waarschijnlijk Heerenplein, dus neequote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
alsof ie je mee zou nemen naar een chique tent
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je lelijker of mooier met of zonder make-up?
is dat een soort skihut?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Heerenplein, dus nee
streep weg wat niet van toepassing is?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn mooier zonder maar doen het op om er lelijker uit te zien om mannen voor hun innerlijk te laten vallenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, een bralbakkenkroegquote:
Ja zo slim zijn ze wel ja die boefjes.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn mooier zonder maar doen het op om er lelijker uit te zien om mannen voor hun innerlijk te laten vallen
idd ik wil gewoon bier drinken en dan een beetje tongen in een steegjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
alsof ie je mee zou nemen naar een chique tent
Nee moet je ook niet willenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei, daar zou ik zelfs niet komen zonder of met make-up
Vingeren met broek aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
idd ik wil gewoon bier drinken en dan een beetje tongen in een steegje
Gelukkig heb ik nee gezegdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
goede oude tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is wel jaren terug inderdaad. Jammer dat mijn carnavalsplannen niet door gingen. Wie weet hoe het dan gelopen was.quote:
Haha veel plezier straks, gedraag je nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb na jouw afwijzing mijn plannen bijgesteld. Ze waren beschaafder.
Wanneer heb je voor het laatst tongend in een steegje gestaanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is wel jaren terug inderdaad. Jammer dat mijn carnavalsplannen niet door gingen. Wie weet hoe het dan gelopen was.
Ik verwacht dat ik nog één biertje opentrek, hem halverwege wegzet en naar bed ga.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha veel plezier straks, gedraag je niet
2016 denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst tongend in een steegje gestaan
Oja dat kan ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik nog één biertje opentrek, hem halverwege wegzet en naar bed ga.
Hjb eens don juan, Niemand hier gelooft dat je ooit pussy hebt aangeraakt of überhaupt hebt gezien in realquote:
Ja jij bent ook geen 16 meerquote:
Rare opmerking.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hjb eens don juan, Niemand hier gelooft dat je ooit pussy hebt aangeraakt of überhaupt hebt gezien in real
NP vriend.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sorry ben mezelf niet, vergeef me
Hoe ver?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee helaas en nog langeafstandsverkering gehad enzo
Tardis is op zoek naar unieke exemplaren, geen h&m basic bitchesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, waren alle mooie leuke vrouwen in de omliggende dorpen al bezet of zo?
ditquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tardis is op zoek naar unieke exemplaren, geen h&m basic bitches
Nog niets te pakken gekregen dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dit
ben zelf wel h&m basic en soms beetje sting
nee zit toch thuisquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog niets te pakken gekregen dus?
ben ik hier ook wel, ben pas net weer single dus rustig aanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ticket kopen en 7000 kilometer verderop dansen waar je wel populair bent geen optie?
Geniet ervan, de volgende is toch weer als de vorige uiteindelijk en andersom.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ben ik hier ook wel, ben pas net weer single dus rustig aan
denk het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniet ervan, de volgende is toch weer als de vorige uiteindelijk en andersom.
Het scheelt allemaal wel een beetje en iedere relatie leer je wel wat van maar wat ik bedoel is dat je toch jezelf mee neemt in een relatie en dat het dus toch allemaal akelig op elkaar lijkt.quote:
ja denk het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het scheelt allemaal wel een beetje en iedere relatie leer je wel wat van maar wat ik bedoel is dat je toch jezelf mee neemt in een relatie en dat het dus toch allemaal akelig op elkaar lijkt.
jaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n toffe zaterdagavond?
Ah, jij hebt ook ervaring?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ticket kopen en 7000 kilometer verderop dansen waar je wel populair bent geen optie?
Ik heb vandaag geklust en nu hang ik wat op een stoel en ga zo naar bed.quote:
Haags, TASDIS., en Jimmy hier, mijn avond kan niet meer stukquote:
komquote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geklust en nu hang ik wat op een stoel en ga zo naar bed.
Kan net zo goed gewoon alvast in mijn graf gaan liggen.
Had het even wat eerder gezegd, dat had me tickets gescheeldquote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hier heb je ook latina hoertjes hoor.
Echt hequote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haags, TASDIS., en Jimmy hier, mijn avond kan niet meer stuk
Ik ben bevriend met een paar Latinas. Alleen die zijn vrij kieskeurig dus denk niet dat je kans maakt, maar ik kan je altijd introduceren.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Had het even wat eerder gezegd, dat had me tickets gescheeld
Ik ken ook een paar Latina's hier, idd vrij kieskeurig, maar ook zo gek als een deurquote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben bevriend met een paar Latinas. Alleen die zijn vrij kieskeurig dus denk niet dat je kans maakt, maar ik kan je altijd introduceren.
En voor de hoertjes moet je op zoek naar ramen met rood licht enzo.
Pik uit de broek halen en kijken hoe ze reageren. Nee heb je.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar Latina's hier, idd vrij kieskeurig, maar ook zo gek als een deur
… en de tering kan je krijgenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pik uit de broek halen en kijken hoe ze reageren. Nee heb je.
Nee.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bespeur ik hier nu een sarcastische ondertoon?
sinds 2 weken ofzo, het loopt niet echt soepelquote:
Net Lucile Wernerquote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
sinds 2 weken ofzo, het loopt niet echt soepel
Komt kansloos over met ordinaire plaatjes van halfnaakte dames.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
sinds 2 weken ofzo, het loopt niet echt soepel
Alsof deze SC dat niet heeft op z'n tijdquote:Op zondag 3 maart 2019 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Komt kansloos over met ordinaire plaatjes van halfnaakte dames.
Nu ben ik er weer dus kan de verandering ingezet worden.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alsof deze SC dat niet heeft op z'n tijd
Beauty SC met jaren 60 iconenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu ben ik er weer dus kan de verandering ingezet worden.
Valt.tegen denk ikquote:Op zondag 3 maart 2019 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een beetje kreupel lopen met haar bankrekening anders.
Relaties van een paar maanden tellen niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het scheelt allemaal wel een beetje en iedere relatie leer je wel wat van maar wat ik bedoel is dat je toch jezelf mee neemt in een relatie en dat het dus toch allemaal akelig op elkaar lijkt.
Ik heb nooit een relatie gehad dus.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Relaties van een paar maanden tellen niet.
Is goed kindjequote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Das wel netjes. Bestaat lingo nog?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bijna 2 ton per jaar voor alleen lingo.
Weet ik veel, ik heb geen televisie.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das wel netjes. Bestaat lingo nog?
zullen we ons bezattenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
volgens mij niet meer, ook geen idee wat Lucille nu doetquote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haar carrière loopt op rolletjes.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
volgens mij niet meer, ook geen idee wat Lucille nu doet
Goedzoquote:Op zondag 3 maart 2019 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb geen televisie.
die heb ik nooitquote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Compleet anders steeds juist.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kiest gewoon steeds dezelfde soort wijven uit. Niet iedereen maakt die fout.
De enige reden waarom mensen een relatie van langer dan een paar maanden hebben is dat ze uiteindelijk maar gewoon voor iemand settelen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je kiest gewoon steeds dezelfde soort wijven uit. Niet iedereen maakt die fout.
Geen idee.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |