Ik verwacht dat ik nog één biertje opentrek, hem halverwege wegzet en naar bed ga.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Haha veel plezier straks, gedraag je niet
2016 denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst tongend in een steegje gestaan
Oja dat kan ookquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik nog één biertje opentrek, hem halverwege wegzet en naar bed ga.
Hjb eens don juan, Niemand hier gelooft dat je ooit pussy hebt aangeraakt of überhaupt hebt gezien in realquote:
Ja jij bent ook geen 16 meerquote:
Rare opmerking.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hjb eens don juan, Niemand hier gelooft dat je ooit pussy hebt aangeraakt of überhaupt hebt gezien in real
NP vriend.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Sorry ben mezelf niet, vergeef me
Hoe ver?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee helaas en nog langeafstandsverkering gehad enzo
Tardis is op zoek naar unieke exemplaren, geen h&m basic bitchesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, waren alle mooie leuke vrouwen in de omliggende dorpen al bezet of zo?
ditquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tardis is op zoek naar unieke exemplaren, geen h&m basic bitches
Nog niets te pakken gekregen dus?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dit
ben zelf wel h&m basic en soms beetje sting
nee zit toch thuisquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog niets te pakken gekregen dus?
ben ik hier ook wel, ben pas net weer single dus rustig aanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ticket kopen en 7000 kilometer verderop dansen waar je wel populair bent geen optie?
Geniet ervan, de volgende is toch weer als de vorige uiteindelijk en andersom.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ben ik hier ook wel, ben pas net weer single dus rustig aan
denk het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniet ervan, de volgende is toch weer als de vorige uiteindelijk en andersom.
Het scheelt allemaal wel een beetje en iedere relatie leer je wel wat van maar wat ik bedoel is dat je toch jezelf mee neemt in een relatie en dat het dus toch allemaal akelig op elkaar lijkt.quote:
ja denk het nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het scheelt allemaal wel een beetje en iedere relatie leer je wel wat van maar wat ik bedoel is dat je toch jezelf mee neemt in een relatie en dat het dus toch allemaal akelig op elkaar lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |