Ja da is gwnquote:
Heb net mn make-up afgehaald, jammer, volgende keer beterquote:
alsof ie je mee zou nemen naar een chique tentquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net mn make-up afgehaald, jammer, volgende keer beter
Ben je lelijker of mooier met of zonder make-up?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb net mn make-up afgehaald, jammer, volgende keer beter
Waarschijnlijk Heerenplein, dus neequote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
alsof ie je mee zou nemen naar een chique tent
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je lelijker of mooier met of zonder make-up?
is dat een soort skihut?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Heerenplein, dus nee
streep weg wat niet van toepassing is?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn mooier zonder maar doen het op om er lelijker uit te zien om mannen voor hun innerlijk te laten vallenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, een bralbakkenkroegquote:
Ja zo slim zijn ze wel ja die boefjes.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn mooier zonder maar doen het op om er lelijker uit te zien om mannen voor hun innerlijk te laten vallen
idd ik wil gewoon bier drinken en dan een beetje tongen in een steegjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
alsof ie je mee zou nemen naar een chique tent
Nee moet je ook niet willenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
oei, daar zou ik zelfs niet komen zonder of met make-up
Vingeren met broek aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
idd ik wil gewoon bier drinken en dan een beetje tongen in een steegje
Gelukkig heb ik nee gezegdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
goede oude tijdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is wel jaren terug inderdaad. Jammer dat mijn carnavalsplannen niet door gingen. Wie weet hoe het dan gelopen was.quote:
Haha veel plezier straks, gedraag je nietquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb na jouw afwijzing mijn plannen bijgesteld. Ze waren beschaafder.
Wanneer heb je voor het laatst tongend in een steegje gestaanquote:Op zaterdag 2 maart 2019 23:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is wel jaren terug inderdaad. Jammer dat mijn carnavalsplannen niet door gingen. Wie weet hoe het dan gelopen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |