Ha ja, daarna ging ze zo tekeer dat ze een rode bal trokquote:Op zondag 3 maart 2019 00:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geen idee.
Je moeder kreeg vannacht wel een 5 letterig woord.
P-e-n-i-s
DING DING DING DING!!!!!!!!!!
Eh ja dat is zo'n beetje wat een relatie inhoudt.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De enige reden waarom mensen een relatie van langer dan een paar maanden hebben is dat ze uiteindelijk maar gewoon voor iemand settelen.
Soms moet je kijken voor de schoonmoeder en dan kijken of ze een leuke dochter heeftquote:Op zondag 3 maart 2019 00:38 schreef JimmyDean het volgende:
Echt om te janken steeds zo'n wijf die je dan weer opbelt, en dan moet je per se op je vrije dag bij haar zijn. En kutfilms kijken, en op een gegeven moment begint ze over haar ouders die dan toevallig een weekend komen. Nou dan rent deze jongen er snel vandoor hoor. Dan maar geen seks meer.
Lang.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
En toch steeds hetzelfde uiteindelijk? Hoe lang duren die relaties?
Ah. Naja mijn (2 echte) relaties zijn best verschillend. En lang. Hoop wel dat deze tweede gewoon mijn for ever is.quote:
ik blijf alleenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had altijd een romantische visie van "ooit heb ik een vrouw waar ik volledig verliefd op ben en dan komt alles goed", maar nu ben ik er wel achter dat dit onzin is. Dus nu ga ik voor zo'n carriere geile high achiever die mooi veel tijd met zichzelf bezig is. Scheelt een hoop geforceerde affectie.
Die gaat ook een keer met pensioen joh.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:42 schreef JimmyDean het volgende:
Ik had altijd een romantische visie van "ooit heb ik een vrouw waar ik volledig verliefd op ben en dan komt alles goed", maar nu ben ik er wel achter dat dit onzin is. Dus nu ga ik voor zo'n carriere geile high achiever die mooi veel tijd met zichzelf bezig is. Scheelt een hoop geforceerde affectie.
Tegen die tijd ben ik wel dood. Als ik er nu een heb van 18, dan ben ik dik 70 tegen haar pensioen. Veel ouder word ik niet.quote:
18quote:Op zondag 3 maart 2019 00:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik wel dood. Als ik er nu een heb van 18, dan ben ik dik 70 tegen haar pensioen. Veel ouder word ik niet.
Ook een kans ja. Maar wil wel kinderen dus rond mijn dertigste zal ik er wel met eentje eindigen.quote:
ik wil absoluut geen kinderenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook een kans ja. Maar wil wel kinderen dus rond mijn dertigste zal ik er wel met eentje eindigen.
Kom tegenwoordig maar eens om een 24 jarige vrouw die er goed uit ziet en geen 20+ pikken heeft gehad.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
18
Ja als je steeds op die leeftijd mikt snap ik dat je je ergert. Weet je hoe irritant mensen van 18 zijn.
Carrière tijger en kinderen. Je moet kiezen vriend.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook een kans ja. Maar wil wel kinderen dus rond mijn dertigste zal ik er wel met eentje eindigen.
Nanny enzo. niks mis mee.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Carrière tijger en kinderen. Je moet kiezen vriend.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Carrière tijger en kinderen. Je moet kiezen vriend.
Heb je een relatie?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:46 schreef Remqo het volgende:
Ach tot zo'n half jaar geleden dacht ik ook, forever alone.
En dan komt er ineens iemand tevoorschijn waar je wel de klik mee hebt.
Die willen pas kinderen als ze 40 zijn. En gezien ze 18 moet zijn word je geen vader op je 30ste.quote:
Wat heeft een relatie met seks te maken? Ik heb tinder...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die willen pas kinderen als ze 40 zijn. En gezien ze 18 moet zijn word je geen vader op je 30ste.
Moeilijk moeilijk. Zo blijf je dus een incel he.
Jaquote:
Misschien overkomt jou dat wonder ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
Gefeliciteerd makker
Heequote:
Sos is echt prachtig spul.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien overkomt jou dat wonder ook.
Na 10 minuten praten, hadden we het gevoel alsof we elkaar 10 jaar kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |