De roddelpers loopt nogal hardquote:
Laat me gewoonquote:
NEE!quote:
Waar het mij om ging is dat ik op een gegeven moment echt gek werd van de enorme domheid van mensen die ik zeg maar half kende maar wel ooit eens had toegevoegd. Het werd meer een ergernis dan een vermaak als ik FB openende.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb Ama van FB gemieterd, met zoveel anderen
DM staat open als je vernuftige dingen wil weten, daar heb je geen FB voor nodig.... en dan nog zeg ik niet allesquote:
Ok ok staat genoteerd.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:03 schreef Remqo het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen relatie met een hoer, wat die gekke prof suggereerde
Meestal heeft een hoer een relatie met jouw, een zakelijke wat dat betreft.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:03 schreef Remqo het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen relatie met een hoer, wat die gekke prof suggereerde
Iemand die de portemonnee trekt voor jou zou ik ook geen hoer noemen, ik verhoer mezelfquote:Op zondag 3 maart 2019 03:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Meestal heeft een hoer een relatie met jouw, een zakelijke wat dat betreft.
Vind jou wel een type voor een ongemakkelijk jonge Thaise of Phillipijnse, klopt dat?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iemand die de portemonnee trekt voor jou zou ik ook geen hoer noemen, ik verhoer mezelf
Nepalese kan ook wel denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jou wel een type voor een ongemakkelijk jonge Thaise of Phillipijnse, klopt dat?
Alsof ik op een boot zit met rollerskates. #bringbacknielsquote:Op zondag 3 maart 2019 03:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jou wel een type voor een ongemakkelijk jonge Thaise of Phillipijnse, klopt dat?
Maar jij wou toch ook 7000 km weg voor chicksquote:Op zondag 3 maart 2019 03:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Tinder match gehad aan de andere kant van de wereld..Die was hier met vakantie en reageerde pas toen ze weer thuis was. Apart als je ineens 4000 km afstand ziet staan.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar jij wou toch ook 7000 km weg voor chicks
Ik kreeg ineens een match met een indo die meteen over kinderen begon te pratenquote:zondag 3 maart 2019 03:19 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Tinder match gehad aan de andere kant van de wereld..Die was hier met vakantie en reageerde pas toen ze weer thuis was. Apart als je ineens 4000 km afstand ziet staan.
Kinderen is zekerheid denken er veel.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens een match met een indo die meteen over kinderen begon te praten
Ik kom daar altijd Engels sprekende tegen. De laatste serieuze date was met een Amerikaanse die hier studeerde. Erg leuk vrouwtje moet ik zeggen maar veel te Amerikaans omdat het zo maar te zeggen. Dat past niet bij mij.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:26 schreef Remqo het volgende:
Heb Tinder nu ook niet nodig en is verwijderd
Hoe zit de vork wél in de steel, vriendelijke vriend?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:03 schreef Remqo het volgende:
Ik hou het op een latina die opgegroeid is met westerse waarden, daar moet je het mee doenquote:Op zondag 3 maart 2019 03:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe zit de vork wél in de steel, vriendelijke vriend?
Niks mis mee, vriend. Kunnen jullie elkaar wel regelmatig zien?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou het op een latina die opgegroeid is met westerse waarden, daar moet je het mee doen
Goed gehandeldquote:Op zondag 3 maart 2019 10:25 schreef Rozevla het volgende:
Vraagt een of andere debiel 134 euro voor een tafel.
Heb hem gemaild dat ie een normale prijs moet vragen of 135 of 130 maar geen 134 fucking retard!!!!!![]()
Kloptquote:Op zondag 3 maart 2019 10:30 schreef Flamarande het volgende:
Dit is echt weer om de hele dag in bed te blijven
echt he, wat een baggerquote:Op zondag 3 maart 2019 10:30 schreef Flamarande het volgende:
Dit is echt weer om de hele dag in bed te blijven
Beetje hetzelfde als wat er uit het toetsenbord van Haags komt.quote:
Heb ineens meer respect voor jou gekregen gapquote:Op zondag 3 maart 2019 10:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat er uit het toetsenbord van Haags komt.
Haaaaaahaaaaaaatjes
ghehe goeiequote:Op zondag 3 maart 2019 10:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als wat er uit het toetsenbord van Haags komt.
Haaaaaahaaaaaaatjes
quote:Op zondag 3 maart 2019 10:41 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb ineens meer respect voor jou gekregen gap
Onee is verbeterd. Je moest eerst een stuk naar beneden scrollen om op versturen te klikken, maar staat nu gewoon onder de plek waar je typtquote:
Ik kan er nog niet aan wennen.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Onee is verbeterd. Je moest eerst een stuk naar beneden scrollen om op versturen te klikken, maar staat nu gewoon onder de plek waar je typt
Super goed topicquote:Op zondag 3 maart 2019 11:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik kan er nog niet aan wennen.
Zometeen maar ff topic openen om te klagen denk
Ja, vooral na aan avondje stappen. Karcher over dat ding heen.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hier moet ik idd even tussen springen.
Poets ook vooral je tong. Die kan mij een partij smerig zijn.
Ik kom wel even met mijn bezemquote:Op zondag 3 maart 2019 12:14 schreef Myrr het volgende:
Zin in grote schoonmaak en daarna helemaal niets.
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)ndje_carnaval_2.html
Leuk kostuum @:Driepink
quote:Op zondag 3 maart 2019 12:04 schreef HPLC het volgende:
heerlijk gescheten net, dat wilde jullie vast weten
jezusquote:Op zondag 3 maart 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
Lolquote:Op zondag 3 maart 2019 12:12 schreef Chia het volgende:
Had je daarbij je penis in je handquote:Op zondag 3 maart 2019 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog aan jou te denken, freaky dit
haha gayquote:Op zondag 3 maart 2019 13:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zat gisteren nog aan jou te denken, freaky dit
Hoezoquote:Op zondag 3 maart 2019 13:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij bent de laatste persoon met wie ik dat soort dingen wil bespreken
Hou op met me hoorquote:
Haha Jimmy ruikt vers vlees hoor, ouwe boefquote:
Ey rare heksquote:Op zondag 3 maart 2019 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha Jimmy ruikt vers vlees hoor, ouwe boef
Hey pruimenkoppiequote:
Zou je alsnog?quote:
Weyo sinds wanneer ben jij blauw?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk dat mijn goede vriend Jim weer terug is.
Sinds de 21e van de vorige maandquote:
@Femquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |