SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Komt op vier.be te staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar kan ik dat volgen? (behalve dat NPO plus)
Ze hebben daar liever dat kijkers zich amuseren bij Café de Molquote:
Die hebben ze niet. Gelukkig.quote:
Ook pas recentquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ze hebben daar liever dat kijkers zich amuseren bij Café de Mol
Ik wil de donderdag terug en moltalk underground met lubachquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hebben ze niet. Gelukkig.
Ik wil Viev terug
want pas sinds recent hebben ze geen Chris?quote:
Eensch. Maar graag ook Viev ergensquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik wil de donderdag terug en moltalk underground met lubach
Nee, recent pas café De Molquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
want pas sinds recent hebben ze geen Chris?
ja dus ze willen graag dat mensen zich amuseren bij Café de Mol door geen Chris te hebbenquote:
Ze hebben wel een Gillesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus ze willen graag dat mensen zich amuseren bij Café de Mol door geen Chris te hebben![]()
![]()
Wat moet ik daar zien?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:42 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Aflevering 2, er staat tip.
Aap, Pipi Langkous, Nilsson
Deelnemer, WIDM, Nielson.
quote:
SPOILER: Niet klikken als je seizoen 4 (2016) van De Mol BE niet hebt gezien!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Moira op 02-03-2019 22:11:03 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
volgens mij moet je dat rondje achterwege laten en links onder de aap zienquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat moet ik daar zien?
Edit: oh 'tip' blijkbaar nvm
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ook niet echt hendig om te spoileren voor mensen die de oudere seizoenen nog terug willen zien heSPOILER: Niet klikken als je seizoen 4 (2016) van De Mol BE niet hebt gezien!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Moira op 02-03-2019 22:11:13 ]Fuck the EBU.
Sorryquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook niet echt hendig om te spoileren voor mensen die de oudere seizoenen nog terug willen zien he
Hij veroudert erg snel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:45 schreef Henno het volgende:
[..]
Wat is er met die vent z'n gezicht eigenlijk, met die soort aderen vanaf z'n ogen
Awww Pippi Langkousquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:42 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Aflevering 2, er staat tip.
Aap, Pipi Langkous, Nilsson
Deelnemer, WIDM, Nielson.
en die tekst blijkt nooit door pipi gezegd te zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Awww Pippi Langkous'ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan'
Een soort van 'Beam me up, Scotty' zeg maarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die tekst blijkt nooit door pipi gezegd te zijn
Of “Luke, I am your father”.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:52 schreef Henno het volgende:
[..]
Een soort van 'Beam me up, Scotty' zeg maar(ook nooit uitgesproken in Star Trek)
Maar wel: Scotty, beam me upquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:52 schreef Henno het volgende:
[..]
Een soort van 'Beam me up, Scotty' zeg maar(ook nooit uitgesproken in Star Trek)
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ja ik weet wie Gilles isSPOILER: Niet klikken als je seizoen 4 (2016) van De Mol BE niet hebt gezien!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles gekeken.
[ Bericht 16% gewijzigd door Moira op 02-03-2019 22:11:55 ]
Kunnen die posts niet even verwijderd worden? Beetje lullig voor mensen die nog willen kijken. Ik was zelf ook schuldig. Waarvoor excuus.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ook niet echt hendig om te spoileren voor mensen die de oudere seizoenen nog terug willen zien he
Ik heb ze in een spoiler gezetquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:05 schreef Eerin het volgende:
[..]
Kunnen die posts niet even verwijderd worden? Beetje lullig voor mensen die nog willen kijken. Ik was zelf ook schuldig. Waarvoor excuus.
Jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:19 schreef Moira. het volgende:
Ze zijn echt trots op hun livebullshit he?
Sarahquote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
Sinds ik die screenshots van Sarah in BloedLink heb gezien ben ik om. Wat een lekker wijf![]()
Dit ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sarah![]()
Dom wijf met een rotkop.
Helaas is ze De Mol.
Ik heb het nog niet gekeken en gebaseerd op de reacties denk ik ook niet dat ik mijn tijd hier aan ga verdoen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:02 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een enorme kutaflevering zeg. Echt totaal niet boeiend of spannend.
Same, ik ga dan ook niet kijken, terwijl ik braaf alle vorige afleveringen wel heb gekeken.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gekeken en gebaseerd op de reacties denk ik ook niet dat ik mijn tijd hier aan ga verdoen.
Had ik dit tien, vijftien jaar geleden gezegd dan had ik mezelf voor gek verklaard.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sarah![]()
Dom wijf met een rotkop.
Helaas is ze De Mol.
Dat was altijd Gilles (nee, niet de presentator v/d Vlaamse mol) met Frances Lefebure (beetje de Vlaamse Vivquote:
Gewoon Arjen Lubach en Viv. Prima duoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eensch. Maar graag ook Viev ergens
Ditquote:Op zondag 3 maart 2019 02:25 schreef NineLives het volgende:
Het psychologisch spel in WIDM is eruit. Het is een kinderprogramma geworden.
Het psychologische element is inderdaad helemaal weg. Je kijkt gewoon naar onbenullige spelletjes zonder diepgang. Heel leuk dat Tante Sjaan het dan ook kan volgen, maar er blijft een veredelde vakantievideo van een stel “bekende” Nederlanders over.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:25 schreef NineLives het volgende:
Het psychologisch spel in WIDM is eruit. Het is een kinderprogramma geworden.
Vorig jaar had je nog het "we zijn niet in kiev vriend" en Jan die langs de kandidaten liep als mooie actie. Maar dit jaar? Ik moet maar zien of ze zulke mooie momentjes hebben weten te regelen. Ben bang van niet.quote:Op zondag 3 maart 2019 09:20 schreef MaLo het volgende:
Vond dit ook een saai seizoen. Vorig jaar met Jan en Olcay en betere opdrachten, vond ik het veel leuker.
Ik had en heb weinig met de kandidatenn van dit jaar, vond alleen Nikkie (samen met RP) en Robert geinig
Dat dus. Wat een kutseizoen. Alleen Merel is nog leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 10:11 schreef DKUp het volgende:
Vorige en deze week niet gezien. Ik vind dit seizoen niet leuk. Geen leuke opdrachten en heel spannend is het allemaal niet.
Ftfy.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:13 schreef bianconeri het volgende:
Wat een gezeur hier van een hoop nep WIDM fans oud-widm fans zeg.
Valt niet eens serieus op in te gaan.
Blijf dan lekker weg.
Alleen Sarah is wat overdreven en geacteerd vind ikquote:Op zondag 3 maart 2019 12:21 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik vind de kandidaten gewoon echt kutallemaal zo overdreven en geacteerd
Nou, ik zou mezelf niet als 65 jaar oud beschouwen, en ook niet als fan van het allerallereerste uur (eerlijk is eerlijk, seizoen 2), maar de kwaliteit van widm is toch wel echt een tikkeltje anders dan de kwaliteit van toen. En natuurlijk snap ik ook wel dat zo'n spel evolueert, en daar is ook niets mis mee, maar soms lijkt het wel alsof de essentie van widm een beetje uit het oog is verloren omwille van de kijkcijfers. Plus al die ***bn'ers die het hele programma naar zich toe hebben getrokken (moltalkquote:Op zondag 3 maart 2019 13:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je bedoelde eerder (grumpy) mensen van over de 65 jaar oud. Niet oud WIDM fans.
Link? 😉quote:Op zaterdag 2 maart 2019 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
Sinds ik die screenshots van Sarah in BloedLink heb gezien ben ik om. Wat een lekker wijf![]()
quote:Op zondag 3 maart 2019 16:22 schreef Postbus100 het volgende:
OMG. Ik ben zojuist de Belgische widm aan het kijken, maar dat bedoel ik dus. Dat is widm zoals vanouds
Bekijk Wie is de mol? België 2018: Aflevering 1 op https://www.npostart.nl/VPWON_1301500
Kijk dan, al is het maar de eerste zes minuten.
- het is eenvoudig
- het is episch
- het bevat een infographic en uitleg
- er zijn meerdere strategieën mogelijk voor de mol en de kandidaten
- het is hard werken voor de kandidaten.
Wauw
(dit krijg je met de meer met de bn'ers in NL)
FOK! wegklikken en daarna snel 2016 en 2017 kijken voordat je gespoilerd wordt.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:22 schreef Postbus100 het volgende:
OMG. Ik ben zojuist de Belgische widm aan het kijken, maar dat bedoel ik dus. Dat is widm zoals vanouds
Bekijk Wie is de mol? België 2018: Aflevering 1 op https://www.npostart.nl/VPWON_1301500
- het is eenvoudig
- het is episch
Wauw
Ik snap echt niet meer wat jij en anderen willen.quote:Op zondag 3 maart 2019 16:22 schreef Postbus100 het volgende:
- het is eenvoudig
- het is episch
Wauw
Dan wordt er show gemaakt is het niet goed, en is er afwisseling is het ook niet goed xD.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:39 schreef Postbus100 het volgende:
Vorig jaar met die opening (zei jij Kiev, vriend?), dat zijn de openingen waar je voor kijkt. Dat was fantastisch. En al die sfeerbeelden tussendoor zijn ook prachtig.
Nu. Meh. Ook niet helemaal natuurlijk, want die joker van Evelien was geniaal, en de executie op het dak had ook de grootsheid die ik van widm ken. En sowieso die jokers met die dubbele bodem. Goed element. Tja, dan is plaatjes draaien in de slotaflevering.. Eh... Tja. Widm is bij tijden geniaal, maar dit seizoen niet altijd, zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Dank voor de linkquote:Op zondag 3 maart 2019 16:22 schreef Postbus100 het volgende:
- het is eenvoudig
- het is episch
Wauw
Dat is dus de hele grap. Het is niet alleen maar een beetje in een kist liggen.quote:Op zondag 3 maart 2019 20:11 schreef bianconeri het volgende:
Beetje in een kist liggen bv? En dan klagen over de Nederlandse opdrachten????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het stapelt allemaal, maar toch zo simpel. En je wordt er als kijker goed doorheen geleid (!)Somebody that I used to know
quote:Op zondag 3 maart 2019 21:34 schreef Postbus100 het volgende:
Dat is dus de hele grap. Het is niet alleen maar een beetje in een kist liggen.Zie er niets nieuws in. Niets wat het anders maakt dan het huidige seizoen van WIDM NL, laat staan oudere seizoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het stapelt allemaal, maar toch zo simpel. En je wordt er als kijker goed doorheen geleid (!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |